سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس مجازی

استین گلاس

ارتباط الکتریکی کلیة برجها از طریق استین گلاس زمین به یکدیگر مقاومت مسیر تخلیه بارها را کاهش داده انتقال آنها را به زمین در فاصلة زمانی بسیار کوتاه امکان پذیر می سازد. موج وارد استین گلاس در بدنة برج ، ارتفاع محدود برج را طی نموده، به زمین تخلیه می‌گردد. این موج حداقل طول را جهت انتقال به زمین می پیماید. با توجه به مراتب آینه کاری ، تخلیه جوی مستقیم بر برجها، مطلوب‌ترین و مناسب‌ترین حالت تخلیه جوی بر خط را تشکیل می‌دهد.

         تخلیة جوی بر برج ، آینه کاری روی دیوار شرایط حاصل از تخلیة جوی بر سیم زمین می‌باشد. در هنگام تخلیة جوی بر سیم زمین نیز ، موج در طول آن منتشر گشته ، با رسیدن به محل برج از طریق آن به زمین تخلیه می‌گردد. درصد معینی از تعداد کل تخلیه‌های جوی بر خط را ، تخلیة مستقیم بر برجها تشکیل می‌دهد.درصد آن به ابعاد و اندازة برجها ، شکل ظاهری شیشه ویترای، فاصله آنها از یکدیگر، تعداد آنها در خط و موقعیت برجها بستگی دارد. با افزایش ابعاد و اندازة برجها ، بر حجم تغییرات فلزی برج و بارهای ویترای روی شیشه انباشته در آن افزوده گردیده ، شدت میدان را در حول آن بیش از پیش متراکم ساخته ، تراکم شدت میدان، درصد تخلیه بر برج را افزایش خواهد داد. به همین ترتیب شیشه تزئینی و آینه تزئینی فاصلة برجها از یکدیگر تعداد آنان را کاهش داده ، درصد تخلیه بر برج را تقلیل می دهد.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

            به طور کلی درصد تخلیه آینه تایل و آینه آنتیک بر برجها ، در فاصلة بین آنها بر سیمهای زمین ، با توجه به تعداد سیمهای زمین به شرح زیر می‌باشد.

 

 

تعداد سیم شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو

0

1

2

3

درصد تخلیه بر برج

55

35

20

10

درصد تخلیه بر فواصل برجها

45

65

80

90

 

چنانچه انتقال بارها از بدنة برج به زمین به سهولت امکان‌پذیر نگردد، پدیده بروز قوس برگشتی یا قوس در طول زنجیرمقره را سبب می‌گردد. بروز قوس برگشتی و ظهور ولتاژ موجی قابل ملاحظه در طرف زمین زنجیر مقره ، از مقاومت بالای بدنه برج و سیستم زمین آن ناشی می گردد.

[google_map src=""]

?استین گلاس?‎