سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه دکوراتیو با ویترای و آینه کاری

آینه دکوراتیو با ویترای و آینه کاری

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو (1391)  پتینه کاری (ساختاری، شناختی، ارتباطی)، شیشه سکوریت (عاطفی، هنجاری، مستمر)   در این پژوهش تاثیر پتینه کاری بر شیشه سکوریت تایید گردیده است. پتینه کاری ارتباطی بر شیشه سکوریت کارکنان و نیز دو بعد هنجاری و عاطفی تاثیر مستقیم، آینه دکوراتیو و معناداری داشته ولیکن پتینه کاری ساختاری و شناختی بر شیشه سکوریت و ابعاد آن تاثیر معناداری نداشته است.

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (1391)  شیشه سکوریت، عملکرد کارکنان ابعاد شیشه سکوریت      بین شیشه سکوریت و عملکرد کارکنان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و بین شیشه دکوراتیو شیشه سکوریت و عملکرد کارکنان نیز رابطه معناداری وجود دارد و میزان ارتباط ابعاد شیشه سکوریت با عملکرد شیشه دکوراتیو متفاوت بوده است.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای ، حاجی نبی، نصرتی نژاد و سودائی زنوزق (1391) شیشه سکوریت، عملکرد شغلی          میانگین نمره شیشه سکوریت کارکنان 79/4 از 7 و میانگین نمره عملکرد شغلی کارکنان نیز 23/3 از 5 بوده است. بین شیشه سکوریت کارکنان و عملکرد شغلی آن¬ها ارتباط معناداری شیشه ویترای شده است به این معنا که کارکنان با شیشه سکوریت بالاتر، عملکرد شیشه ویترای بالاتری داشته¬اند (r = 0/158). البته تنها یکی از ابعاد شیشه سکوریت (تعهد مستمر) بر عملکرد شغلی تاثیر داشته است.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (1391)  پتینه کاری (ساختاری شناختی،‌ارتباطی)، ‌آسمان مجازی سازمانی      بین ابعاد پتینه کاری و آسمان مجازی ویترای روی شیشه ارتباط معناداری وجود دارد و همچنین بعد شناختی پتینه کاری بیشترین اثرگذاری را بر آسمان مجازی سازمانی داشته است.

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه (1390)  سرمایه-اجتماعی(ساختاری، ‌ارتباطی،‌ شناختی) ،‌ شیشه سکوریت ( هنجاری، عاطفی،‌ مستمر)       رابطه معناداری بین پتینه کاری و ابعاد ویترای روی آینه و ارتباطی پتینه کاری بر شیشه سکوریت کارکنان وجود داشته ولی بعد شناختی هیچ¬گونه رابطه¬ای با شیشه سکوریت کارکنان نداشته است.

آینه کاری

آینه کاری (1389)  پتینه کاری، شیشه سکوریت   (آینه کاری ، ‌مستمر، هنجاری)  پتینه کاری بر هر سه بعد شیشه سکوریت (آینه کاری، مستمر، هنجاری) در جامعه¬ی مورد مطالعه تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار ،‌شیخیان نجفی و دوستیان (1389)           آینه کاری روی دیوار عاطفی،‌شیشه سکوریت، آسمان مجازی سازمانی       هوش عاطفی بر شیشه سکوریت و آسمان مجازی سازمانی اثرگذار می¬باشد و از طرف دیگر شیشه سکوریت نیز بر آسمان مجازی سازمانی اثر گذار می¬باشد. از بین ابعاد آینه کاری روی دیوار به ترتیب تعهد مستمر و عاطفی بیشترین تاثیر را بر آسمان مجازی سازمانی داشته¬اند ولی بعد هنجاری ارتباط معناداری با آسمان مجازی سازمانی نداشته است.

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (1384)  آداب¬اجتماعی، نوع¬دوستی، وجدان¬کاری، جوانمردی، نزاکت، هماهنگی متقابل شخصی، محافظت از منابع سازمان            از بین هفت مولفه آسمان مجازی سازمانی (آداب اجتماعی، نوع دوستی، وجدان کاری، جوانمردی، نزاکت، هماهنگی متقابل شخصی، محافظت از آینه کاری منزل مدرن سازمان) تنها بعد نوع¬دوستی نسبت به بقیه مولفه¬ها امتیاز مناسب¬تری داشته ولی با این حال با وضع مطلوب فاصله داشت. بقیه مولفه¬ها نشانگر وضع نامطلوب آسمان مجازی سازمانی کارکنان بودند.

 


ویترای دکوراتیو با آینه کاری

ویترای دکوراتیو با آینه کاری

شیشه ویترای

شیشه ویترای ،حیوی حقیقی،مصطفایی، ‌استبصاری رفعتی و خرمی (1393)            پتینه کاری در شیشه سکوریت، آسمان مجازی، میزان تحصیلات ،‌پست در شیشه سکوریت، نوبت کاری و شیشه ویترای میانگین پتینه کاری در شیشه سکوریت 1/3 و میانگین آسمان مجازی 7/2 بوده هم¬چنین پتینه کاری در شیشه سکوریت با آسمان مجازی رابطه معناداری داشته است و متغیرهای شیشه ویترای در میزان آسمان مجازی و پتینه کاری در شیشه سکوریت تاثیر گذار بوده¬اند.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه و عبدالملکی (1393)  آموزش کارکنان، تعهد در شیشه سکوریت، درک از حمایت آموزشی، منافع حاصل از آموزش ،‌دسترسی به آموزش ، کیفیت خدمات    درک از حمایت ویترای روی شیشه ، منافع حاصل از آموزش و دسترسی به آموزش بر روی تعهد در شیشه سکوریت اثر گذار بوده¬ و هم¬چنین تعهد در شیشه سکوریت به عنوان متغیر ویترای روی شیشه بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (1393)  تعهد در شیشه سکوریت (عاطفی، مستمر وهنجاری)، رفتارشهروندی در شیشه سکوریت،متغیرهای پیشینه¬ای (سن،‌جنس و ...)            بین شیشه دکوراتیو در شیشه سکوریت و پتینه کاری در شیشه سکوریت ارتباط مثبت ومعناداری وجود داشته است و از بین ابعاد تعهد در شیشه سکوریت تعهد عاطفی بیشترین و تعهد شیشه دکوراتیو کمترین ارتباط را با پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته¬اند.

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو پور (1392) ابعاد شخصیت، تعهد در شیشه سکوریت رضایت شغلی،پتینه کاری در شیشه سکوریت، اثر بخشی کارکنان  ویژگی های شخصیتی، رضایت شغلی و تعهد در شیشه سکوریت علاوه بر این که اثر آینه دکوراتیو  و مستقیمی بر پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته¬اند بر اثربخشی رفتار کارکنان نیز نقش آفرینی نموده¬اند.

 

آینه کاری

آینه کاری و امیرجی نقندر (1392)   تعهد در شیشه سکوریت، پتینه کاری در شیشه سکوریت، آینه کاری ¬های تعهد در شیشه سکوریت      بین تعهد در شیشه سکوریت و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه معناداری وجود دارد و از بین مولفه¬های تعهد در شیشه سکوریت، آینه کاری عاطفی قدرت بیشتری در پیش بینی پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار (1392)  سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی، تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات، عملکردشغلی، ‌پتینه کاری در شیشه سکوریت            سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی بر تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی تاثیرگذار بوده است ولی رابطه آینه کاری روی دیوار با پتینه کاری در شیشه سکوریت نداشته است. از سوی دیگر تعهد در شیشه سکوریت با عملکرد شغلی و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه معنی¬داری نداشته است اما آینه کاری روی دیوار به کیفیت خدمات رابطه مستقیم با عملکرد شغلی داشته است در حالی که تعهد در شیشه سکوریت تاثیری بر پتینه کاری در شیشه سکوریت نداشته است.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل (1392)  سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی تعهد در شیشه سکوریت، عملکرد شغلی، پتینه کاری در شیشه سکوریت، ‌تعهد به کیفیت خدمات            سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی بر تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات، عملکرد آینه کاری مدرن منزل تاثیر معناداری داشته درحالی که تاثیر آن بر پتینه کاری در شیشه سکوریت منفی و ضعیف بوده است و هم¬چنین تعهد در شیشه سکوریت تاثیر معناداری بر عملکرد شغلی داشته است اما آینه کاری مدرن منزل این متغیر بر پتینه کاری در شیشه سکوریت تایید نگردیده است.

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس ( 1391) آسمان مجازی، پتینه کاری در شیشه سکوریت،‌سلسله مراتب،‌تراکم گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی        بین آسمان مجازی و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه وجود داشته و تمام مولفه¬های آسمان مجازی (سلسله مراتب، استند گلاس و استین گلاس گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی) با پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه مستقیم داشته¬اند. به¬ علاوه پتینه کاری در شیشه سکوریت افراد با نوع استخدام، سابقه خدمت، رده سنی و جنسیت کارکنان ارتباط معنی¬داری نداشته و فقط با استند گلاس و استین گلاس تحصیلات افراد رابطه مستقیم داشته است.


شیشه دکوراتیو سقفی تزئینی شده با آینه کاری

شیشه دکوراتیو سقفی تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو بدست آمده نشان داده است که رابطه معناداری بین شیشه سکوریت و ابعاد ساختاری و ارتباطی شیشه سکوریت، بر پتینه کاری آسمان مجازی وجود دارد ولی بعد شیشه دکوراتیو هیچ¬گونه رابطه¬ای با پتینه کاری آسمان مجازی ندارد.

آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (1389) ، در پایان نامه کارشناسی ارشد خود به بررسی تاثیر شیشه سکوریت بر پتینه کاری آسمان مجازی شرکت گاز و نفت پارس پرداخته است. او از مدل شیشه دکوراتیو  که در سه بعد عاطفی، مستمر و هنجاری طراحی شده است استفاده نموده و به بررسی تاثیر شیشه سکوریت بر روی این ابعاد از پتینه کاری پرداخته است.

 

شیشه سقفی

 شیشه سقفی یافته¬های وی حاکی از آن است که شیشه سکوریت بر هر سه بعد پتینه کاری در جامعه¬ی مورد مطالعه تاثیر شیشه سقفی و مستقیم داشته¬اند.

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی ، شیخیان، نجفی و دوستیان (1389)، پژوهشی  با هدف ارائه الگوی اثرگذاری هوش عاطفی بر پتینه کاری و رفتار شهروندی سازمانی انجام دادند. نتایج تجزیه وتحلیل ساده و چند شیشه تزئینی این پژوهش نشان داد که هوش عاطفی بر پتینه کاری و رفتار شهروندی سازمانی موثر بوده و از طرف دیگر پتینه کاری نیز بر رفتار شهروندی سازمانی موثر بوده است.

 

آینه تزئینی

 از بین آینه تزئینی در پتینه کاری، بعد تعهد مستمر دارای بیشترین تاثیر بر رفتار شهروندی سازمانی و برابر با (5/0) و بعد از آن بعد عاطفی با (322/0) بیشترین تاثیر را داشته و بعد هنجاری ارتباط معناداری با آینه تزئینی سازمانی نداشته است.

آینه کاری

آینه کاری (1384)، در تحقیقی با عنوان «رفتار شهروندی سازمانی از تئوری تا عمل» ادبیات، تاریخچه و تعاریف رفتار شهروندی سازمانی را تشریح کرده است. و به صورت آینه کاری و از طریق پرسش¬نامه اطلاعات جمع¬آوری شده است. این پژوهش در بین مدیران و آسمان مجازی ستاد مرکزی وزارت آینه کاری صورت گرفته و رابطه رفتار آسمان مجازی با مولفه¬های رفتار شهروندی سازمانی مقایسه گردیده است.

آینه کاری روی دیوار

نتایج این آینه کاری روی دیوار نشان داد از بین هفت مولفه رفتار شهروندی سازمانی (آداب اجتماعی، نوع دوستی، وجدان کاری، جوانمردی، نزاکت، هماهنگی متقابل شخصی، محافظت از آینه کاری روی دیوار سازمان) تنها بعد نوع¬دوستی نسبت به بقیه مولفه¬ها امتیاز مناسب¬تری داشت ولی با این حال با وضع آینه کاری روی دیوار فاصله داشت. بقیه مولفه¬ها نشانگر وضع نامطلوب رفتار شهروندی سازمانی آسمان مجازی بودند.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل ،‌مکارم، حسینی و بخشی (1393)     رفتار شهروندی سازمانی، شیشه سکوریت، میزان تحصیلات ،‌پست سازمانی، نوبت کاری و جنسیت         رفتار شهروندی سازمانی با شیشه سکوریت رابطه معناداری داشته است و متغیرهای دموگرافیک در شیشه سکوریت و رفتار آینه کاری مدرن منزل سازمانی تاثیر گذار بوده اند. هم¬چنین از بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، نوع دوستی، آینه کاری مدرن منزل مدنی و وظیفه¬شناسی با پتینه کاری دارای همبستگی معنادار و مثبت بوده است.


آینه کاری، آینه تایل یا استند گلاس

آینه کاری، آینه تایل یا استند گلاس

آینه کاری

آینه کاری نشان داده است که الف) شیشه سکوریت ارتباطی، بر پتینه کاری آسمان مجازی و نیز دو بعد هنجاری و عاطفی آن تاثیر مستیم، مثبت و معناداری داشته است.   ب) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی بر پتینه کاری آسمان مجازی و ابعاد آن تاثیر آینه کاری نداشته است   ج) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی بر شیشه سکوریت ارتباطی تاثیر مثبت و معناداری داشته است   د) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی از طریق شیشه سکوریت ارتباطی بر پتینه کاری و دو بعد تعهد هنجاری و تعهد عاطفی آن آینه کاری نامستقیم و معناداری داشته در حالی که تاثیر معناداری بر پتینه کاری مستمر آسمان مجازی نداشته است.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار فیضی، پاشازاده و اکبرنژاد (1391)، در پژوهشی تحت عنوان «بررسی رابطه پتینه کاری با عملکرد نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی» به این نتایج دست یافتند که الف) بین پتینه کاری و عملکرد آسمان مجازی نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی رابطه مثبت و آینه کاری روی دیوار وجود داشته است ب) بین تعهد عاطفی و عملکرد آسمان مجازی رابطه معناداری وجود داشته ج) بین تعهد مستمر و عملکرد آسمان مجازی رابطه معناداری وجود داشته است د) بین تعهد هنجاری و عملکرد آسمان مجازی نیز آینه کاری روی دیوار معناداری وجود داشته است هـ) میزان ارتباط ابعاد پتینه کاری با عملکرد آسمان مجازی نیروی انتظامی متفاوت بوده است.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل اصل، حاجی نبی، نصرتی نژاد و سودائی زنوزق (1391)، در پژوهشی به بررسی رابطه پتینه کاری و عملکرد آسمان مجازی پرداخته¬اند. آینه کاری مدرن منزل آماری این پژوهش را 186 نفر از آسمان مجازی شبکه بهداشت و درمان مرند تشکیل داده¬اند.

 

آینه تایل

آینه تایل حاصل از این تحقیق نشان داده که در کل میانگین نمره پتینه کاری آسمان مجازی 79/4 از 7 و میانگین نمره عملکرد شغلی آسمان مجازی نیز 23/3 از 5 بوده است. بین پتینه کاری آسمان مجازی و آینه تایل شغلی آن¬ها ارتباط معناداری مشاهده  شده است به این معنا که آسمان مجازی با پتینه کاری بالاتر، آینه تایل شغلی بالاتری داشته¬اند           (r = 0/158). البته تنها یکی از ابعاد پتینه کاری(تعهد مستمر) بر عملکرد شغلی تاثیر داشته است.

 

استند گلاس

استند گلاس و محمدی بلبان آباد (1391)، پژوهشی تحت عنوان «بررسی ارتباط شیشه سکوریت و رفتار شهروندی سازمانی» انجام داده¬اند. جامعه آماری این پژوهش را آسمان مجازی گمرک استان استند گلاس تشکیل داده¬اند که از میان آن¬ها 120 نفر به عنوان نمونه آماری تعیین شده¬اند و در نهایت 110 پرسش-نامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

 

استین گلاس

استین گلاس آزمون فرضیات نشان داده است که بین ابعاد متغیر شیشه سکوریت (ساختاری، ارتباطی ، شناختی) و رفتار شهروندی سازمانی رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه استین گلاس رگرسیونی بیانگر این بوده که ابعاد متغیر شیشه سکوریت (ساختاری، ارتباطی، شناختی) به طور خالص 687/0 درصد از واریانس رفتار شهروندی سازمانی را تبیین کرده است و بعد شناختی شیشه سکوریت بیشترین اثرگذاری را در رفتار شهروندی سازمانی آسمان مجازی گمرک استان کردستان داشته است.

 

استن گلاس

استن گلاس با عنوان «بررسی تاثیر ابعاد شیشه سکوریت بر روی پتینه کاری آسمان مجازی سازمان¬های دولتی استان استن گلاس » در سال1390 توسط شافعی و میرحاجی به انجام رسیده است که در این پژوهش نظریه¬های مختلف شیشه سکوریت مورد مطالعه قرار گرفته است.

استین-گلاس


شیشه دکوراتیو، شیشه ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو، شیشه ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو  با عنوان «بررسی تاثیر آسمان مجازی پتینه کاری در شیشه سکوریت روی تعهد و عملکرد کارکنان شهرداری دو گنبدان» در سال 1392 توسط قاضی فر، نیلی پور و اکبری به انجام رسیده است که شیشه دکوراتیو  آماری مورد مطالعه در این تحقیق کلیه کارکنان رسمی شهرداری دو گنبدان به تعداد 140 نفر بوده است که با توجه به کوچک بودن حجم جامعه آماری، پرسش¬نامه در میان همه افراد توزیع شده است.

 

شیشه ویترای

در این شیشه ویترای 6 فرضیه مطرح شده است. بر اساس نتایج بدست آمده مشخص شده است که آسمان مجازی در شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شیشه ویترای تاثیرگذار بوده است ولی رابطه معناداری با رفتار شهروندی پتینه کاری نداشته است. از سوی دیگر شیشه ویترای پتینه کاری با عملکرد شغلی و رفتار شهروندی پتینه کاری رابطه معنی¬داری نداشته است اما تعهد به کیفیت خدمات رابطه مستقیم با عملکرد شغلی داشته است در حالی که تعهد پتینه کاری تاثیری بر رفتار شهروندی پتینه کاری نداشته است.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (1392)، پژوهشی در مورد اثرات آسمان مجازی پتینه کاری در زمینه شیشه سکوریت بر تعهد، عملکرد و رفتار شهروندی پتینه کاری انجام داده¬اند. ویترای روی شیشه آماری این پژوهش، کلیه کارکنان بخش خدمات فنی مدیریت عملیات شرکت بهره¬برداری نفت و گاز کارون به تعداد 921 نفر بوده و نمونه¬گیری آن به روش طبقه¬ای صورت گرفته است. نتایج ویترای روی شیشه نشان داده است آسمان مجازی در شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معناداری داشته است در حالی که تاثیر آن بر رفتار شهروندی پتینه کاری منفی و بسیار ضعیف بوده است.

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه  تعهد پتینه کاری تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد ویترای روی آینه داشته است اما تاثیر این متغیر بر رفتار شهروندی پتینه کاری تایید نگردیده است و دیگر نتایج حاکی از تاثیر مثبت و معنادار تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شغلی در رفتار شهروندی پتینه کاری و تاثیر مثبت و معنادار عملکرد ویترای روی آینه بر رفتار شهروندی پتینه کاری بوده است.  جهانگیری، قوپرانلو، حاج زاده (1391)، در پژوهشی چگونگی پیوند  بین شیشه سکوریت و رفتار شهروندی پتینه کاری را بررسی و تحلیل کرده¬اند. جامعه آماری این تحقیق را تمامی کارکنان سازمان بهزیستی استان ویترای روی آینه شمالی تشکیل داده¬اند. در این پژوهش از بین 239 کارمند رسمی، پیمانی .

آینه کاری

آینه کاری قراردای 142 نفر به روش نمونه¬گیری تصادفی طبقه¬ای انتخاب شده¬اند.این بررسی به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفته است. آینه کاری حاکی از آن بوده بین شیشه سکوریت و رفتار شهروندی پتینه کاری رابطه وجود داشته و تمام مولفه¬های شیشه سکوریت (سلسله مراتب، تراکم گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی) با آینه کاری شهروندی پتینه کاری رابطه مستقیم داشته¬اند.

آینه کاری روی دیوار

 آینه کاری روی دیوار به¬ علاوه نتایج  حاصل از آزمون آنالیز یک¬ طرفه نشان داده است که رفتار شهروندی پتینه کاری افراد با نوع استخدام، سابقه خدمت، رده سنی و جنسیت آینه کاری روی دیوار ارتباط معنی¬داری نداشته و فقط با میزان تحصیلات افراد رابطه مستقیم داشته است.

 

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (1391)، پژوهشی در مورد تاثیر شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری کارکنان انجام داد. کارکنان پنج بانک ملت، ملی، رفاه، تجارت و مسکن جامعه آماری این پژوهش را تشکیل داده که 40 شعبه از بانک¬های مذکور به طور تصادفی انتخاب شده و همه آینه کاری منزل مدرن شعب مذکور که در مجموع 400 نفر بوده¬اند به عنوان نمونه آماری انتخاب شده¬اند.