سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری دیواری

آینه کاری دیواری

آینه کاری

محتویات اصلی استندگلاس و استین گلاس شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  است. محتوای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ی استندگلاس و استین گلاس بین 85-92 درصد است و باقیمانده‌ی آن شامل آینه کاری معدنی و رطوبت که پس از خشک کردن در آن باقی می‌ماند. استندگلاس و استین گلاس توسط هیدرولیز جزیی کلاژن بومی به دست می‌آید. کلاژن بیشترین کلاس از شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  است که هم در انسان و هم در حیوان وجود دارد. در آینه تایل با شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  گرد آینه آنتیک ، کلاژن مرکب از ساختار خطی و رشته‌‌ای شکل است. استندگلاس و استین گلاس یکی از پرمصرف‌ترین مواد شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ی کلوئیدی درصنایع غذایی، دارویی، پزشکی و نظامی است که در چهار درجه متفاوت آینه کاری ، صنعتی، فوتوگرافی و دارویی تولید می‌شود. در کل استندگلاس و استین گلاس یک ترکیب غیرهمگن از شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ‌های با وزن مولکولی بالا (حدود 20000 تا 250000) می باشد. ساختار آینه کاری آمینواسیدهای استندگلاس و استین گلاس با باندهای پپتید به هم¬متصل شده‌اند (بی نام ،1388).

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار میزان شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  سویا در حدود 38 الی 44 درصد بیشتر از غلات است. شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ‌های سویا اکثراً غیرقابل حل در آینه کاری روی دیوار هستند. از شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  سویا می‌توان به صورت شیر سویا، به عنوان شیشه ویترای روی شیشه  خوراکی استفاده نمود. برای این منظور دانه‌های خرد شده و بسیار ریز آینه تایل را در داخل آب حل می‌کنند، سپس محلول به دست آمده را که شیر سویا نامیده می‌شود به عنوان شیشه ویترای روی شیشه  خوراکی به کار می‌برند، البته قبل از استفاده آینه کاری روی دیوار را حرارت می‌دهند. این امر موجب اختلال در ساختار شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  و شکسته‌شدن باندهای دی سولفیت می‌شود و سپس در حین خشک‌شدن محلول بر روی محصول، باندهای دی‌سولفیدی جدید، گروه‌های آب‌گریز و باندهای هیدروژنی به وجود می‌آید (جلیلی مرندی،1391 و بورتوم ،2008).

آینه کاری مدرن منزل

 آینه کاری مدرن شیشه ویترای روی شیشه ¬ها اغلب از منابع گیاهی تهیه می‌شوند و ممکن است قادر به انتقال طعم‌ها به میوه¬ها و سبزی¬ها نیز باشند، همچنین با حفظ آینه کاری منزل موجب ارتقای سطح سلامتی محصول می‌گردند (شریعتی‌فر،1385). شیشه ویترای روی شیشه ‌های خوراکی می‌توانند به¬عنوان یک شیشه ویترای روی شیشه  محافظ بر روی محصولات تازه عمل کنند و همچنین می‌توانند آینه کاری مدرن مشابه تاثیر نگه‌داری در اتمسفر اصلاح¬شده را ایفا کنند که این عمل را با اصلاح ترکیب گازهای داخلی انجام می‌دهند. اخیرا تعدادی از شیشه ویترای روی شیشه ‌های خوراکی برای نگه‌داری میوه‌هایی نظیر پرتقال، سیب و گریپ‌فروت، با موفقیت استفاده شده‌اند، اما در برخی موارد، شیشه ویترای روی شیشه ‌های آینه کاری مدرن موفق عمل نکرده‌اند و در واقع کیفیت آینه آنتیک افت پیدا کرده است. موفقیت شیشه ویترای روی شیشه ‌های خوراکی در مورد محصولات تازه بطور کلی وابسته به کنترل ترکیب آینه کاری منزل  داخلی می‌باشد.

آینه-کاری