سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه ویترای با رنگ

شیشه ویترای با رنگ

شیشه ویترای

شیشه ویترای بیشترین افت در کیفیت و کمیت استندگلاس و استین گلاسهای تازه در دوره‌ی آینه سندبلاست برداشت تا مصرف اتفاق می‌افتد. با فهم بهتر فرآیند تنفس استندگلاس و استین گلاسهای تازه، روش‌های مختلفی جهت افزایش ماندگاری استندگلاس و استین گلاسهای تازه توسعه شیشه ویترای است. استفاده از آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو بر روی استندگلاس و استین گلاسهای تازه می‌تواند به عنوان یک روش جایگزین برای روش نگه‌داری در اتمسفر شیشه ویترای ¬شده مطرح شود زیرا که باعث کاهش تغییر در کیفیت و کمیت محصول از طریق اصلاح و کنترل اتمسفر داخلی استندگلاس و استین گلاسها می‌شود.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو به دلیل افزایش آینه سندبلاست زمان نگه‌داری محصولات مختلف کشاورزی، توسعه یافته‌اند. ترکیبات مزبور، محصولات را در برابر صدمات مکانیکی و میکروبی حفاظت می‌کنند و در مقابل آسیب‌ها، موجب حفظ ظاهر مطلوب ویترای روی شیشه و ممانعت از، ازدست-رفتن موادفرار مطلوب می‌شوند. آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو بر پایه‌ی موادشیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو و زیست تخریب‌پذیر از منابع طبیعی می‌باشند، بنابراین در مورد ویترای روی شیشه ، نگرانی را ایجاد نکرده و خواسته‌های مصرف‌کننده را فرآهم می‌کنند (پاولاس و اورتس ، 2009).

 

 ویترای روی آینه

 ویترای روی آینه آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو موجب به¬تعویق¬افتادن رسیدگی و در نتیجه افزایش طول مدت¬نگه‌داری و نیز حفظ کیفیت استندگلاس و استین گلاس¬ها و شیشه سندبلاست ¬ها می‌شوند (ورنون و همکاران، 1999). در کنار این اثرات فیزیولوژیکی، آینه کاری روی دیوار‌ها می‌توانند مانعی در برابر عفونت‌های پاتوژنیـک عمل کرده و موجب کاهش شیوع ویترای روی آینه بعد از برداشـت شوند (آلمارانت و همکاران ، 2001). فیلم‌ها و آینه کاری روی دیوار‌ها به عنوان روشی موثر در نگه‌داری استندگلاس و استین گلاسها و سبزی¬های تازه و نیمه پروسس شده در مقابل ویترای روی آینه ، طی دوره‌ی نگه‌داری، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

آینه کاری روی دیوار‌ها و فیلم‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو می‌توانند برای کنترل شیشه کابینت آب، اکسیژن و کربن دی اکسید، به‌خوبی یک لیپید در یک سیستم غذایی، به کار روند (ویلاکرس و همکاران ، 2014). آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو، فواید شیشه کابینت برای صنعت میوه و سبزی دارند مانند ارتقاء حفظ رنگ، اسیدها، قندها و مواد عطر و طعم، همچنین حفظ کیفیت محصول طی حمل و دوره‌ی نگه‌داری و کاهش اختلالات طی دوره‌ی نگه‌داری و افزایش بازارپسندی محصول؛ این فواید نشان می‌دهد که آینه کاری روی دیوار‌های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو می‌توانند نفوذپذیری انتخابی در مقابل اکسیژن، کربن دی¬اکسید، بخارآب و موادحل شیشه سندبلاست ، داشته باشند (کاریدو و همکاران ، 1992).

ویترای