سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه تزئینی دکوراتیو

آینه تزئینی دکوراتیو 

آینه تزئینی خنثی­سازی این موضوع را برای ما توضیح می­دهد که چرا اغلب پس از مراسم خاکسپاری، افراد شروع به خنده و لطیفه گفتن می­کنند و هم­چنین سعی می­کنند آن آینه تزئینی که در آن شرایط است را سبک کنند.

 

شیشه تزئینی دکوراتیو 

در واقع این طور به نظر می­رسد که اکثر شیشه تزئینی به­طور ناخودآگاه می­دانند که اثر احساسات مثبت می­تواند تأثیر خنثی­سازی داشته باشد. به کمک این تحقیق می­توانیم به افرادی که این دیدگاه را نمی­شناسند در این روزها کمک کنیم تا از قابلیت تحریک احساسات مثبت در زدودن احساسات منفی که در آن­ها شیشه تزئینی دوانده آگاه شوند و برای گذشتن از یک برهه سخت از زندگی به آن­ها یاری رسانیم (مگیارموئه، 2009).

 

 استین گلاس تزئینی دکوراتیو 

علت­هایی که افراد برای استین گلاس و موفقیت­هایشان برمی­گزینند دارای سه بعد یا سه جنبه زیر است:

1-­ منبع کنترل "درونی" در مقابل " بیرونی": منبع کنترل باورهای تعمیم یافته فرد در ارتباط با توانایی تأثیرگذاری بر نتایج رویدادها است (راتر، 1966؛ جنینگز[1]، 2002؛ به­نقل از اصلانی، 1391) و در استین گلاس احساسی ایجاد می­کند مبنی بر این­که می­توانند در محیطشان تأثیرات مطلوب به جای بگذارند. افراد با منبع کنترل درونی خود را قادر بر تأثیرگذاری بر نتایج رویدادها می­دانند. این ادراک، اعمال و آینده افراد را تحت تأثیر قرار می­دهد (کاوه، 1388).

شیشه ویترای تزئینی دکوراتیو 

شیشه ویترای که دارای منبع کنترل درونی هستند در مقابل احساسات، رفتار و شرایط زندگی خود احساس مسئولیت داشته و در تغییر اصلاح آن فعالانه می­کوشند این افراد اغلب شکست­ها و موفقیت­های زندگی را به خود نسبت داده و پس از هر شکست بر تلاش خود می­افزایند. در حالی­که افراد دارای منبع کنترل بیرونی خود را در مقابل شرایط و رویدادهای زندگی مسئول ندانسته و عوامل خارجی از قبیل شیشه ویترای، تقدیر و قدرت دیگران را مسئول می­دانند. این افراد اغلب از اعتماد به نفس پایین برخوردار بوده و شکست­های زندگی خود را به عنوان عوامل درونی مثل بی­کفایتی و ناتوانی خود نسبت می­دهند. بنابراین پس از هر شکست دچار درماندگی و ناامیدی شدیدی می­شوند. بدیهی است که این موفقیت باعث افزایش اعتماد به نفس و خودپنداره مثبت درایشان نخواهد شد (بوستان، 1382؛ به­نقل از رحمان­پور و همکاران، 1389).

 

آینه تزئینی بر روی نقشه

شیشه-تزئینی-و-آینه-تزئینی