سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش وسایل استین گلاس

فروش وسایل استین گلاس

  در مورد استین گلاس خوشایند، افراد خوش¬بین بر این باورند که اعمال آن¬ها به پیدایش چنین نتایجی منجر می¬شوند، در حالی که اعتقاد فرد بر این است که این رویداها از علت¬های خاص ناشی شده¬اند. افرادی که برای رویدادهای خوشایند به علت¬های متحمل و کلی¬تری اعتقاد دارند، در بیشتر استین گلاس ¬های زندگی موفقیت بیشتری به دست می¬آورند (سلیمگن و همکاران، 1388).

 

فروش وسایل شیشه ویترای

کاربرد شیشه ویترای درماندگی آموخته شده در مورد کودکان با توانایی¬های یادگیری با کارهای دوک (1990؛ به ¬نقل از ریو، 1385) شروع شد. او درمانگی آموخته شده را در موقیت¬های تحصیلی مورد بررسی قرار داد. او یک نظریه¬ی انگیزش پیشرفت ارائه کرده است که از مدل درمانگی آموخته شده برگرفته شده است. بر اساس این شیشه ویترای، کودکان براساس تجارب رشدی خود یکی از دو تعریف متفاوت از هوش را بر می¬گزینند.

 

فروش وسایل ویترای روی شیشه

برخی از ویترای روی شیشه به هوش به عنوان یک توانایی موجود و ثابت می¬نگرند که به کوشش ارتباطی ندارد. این کودکان "نظریه پردازان موجودیت " هستند. این گروه معتقدند که آن¬ها و دیگران از نعمت ویژگی¬های ثابت و بادوام برخوردارند. نحوه ویترای روی شیشه آن¬ها به این صورت است "یا این را داری یا نداری" به¬طوری که برخی افراد باهوش و با انگیزه هستند در حالی که دیگران چنین نیستند.

 

فروش وسایل شیشه دکوراتیو

گروه دیگر از شیشه دکوراتیو معتقدند که توانایی هوش افزایشی است. این گروه به "نظریه پردازان فزاینده  "مشهور هستند، یعنی افرادی که بر این باورند که آن¬ها و دیگران از نعمت ویژگی¬های شیشه دکوراتیو ¬پذیری و متغیر برخورداند. نحوه¬ی تفکر آن¬ها به این صورت است: "هر چه بیشتر سعی کنی و بیشتر یاد بگیری، بهتر می¬شوی" به صورتی که تمام افراد می¬توانند حداقل به نسبت تلاشی که به خرج می¬دهند، باهوشتر و با انگیزه¬تر می¬شوند.

 

فروش وسایل آینه دکوراتیو

این دو آینه دکوراتیو تحت عنوان نظریه¬های نهفته  شناخته می¬شوند. کوتاه سخن این¬که، نحوه¬ای که افراد درباره¬ی ویژگی¬های خودشان، مانند هوش و شخصیت فکر می¬کنند را می¬توان با یکی از این دو حالت توصیف کرد: برخی افراد ویژگی¬های شخصیتی را خصوصیت ثابت و بادوام می¬دانند (آینه دکوراتیو پردازان موجودیت)، در حالی که برخی دیگر این ویژگی¬ها را انعطاف¬پذیر می¬انگارند (نظریه پردازان فزاینده) که می¬توان با مقداری تلاش، آن¬ها را افزایش داد.

 

آدرس دکو بر روی نقشه استین گلاس

استین گلاس