سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراتیو

دکوراتیو

استندگلاس و استین گلاس 

استندگلاس و استین گلاس  در بررسی پتینه کاری دوم ضریب مسیر برابر (24/0) به دست آمده است و با توجه به آماره t (13/2) در سطح 95 درصد تاثیر ادراک از حمایت آموزشی بر استندگلاس و استین گلاس  شیشه سکوریت معنی­دار بوده است و این پتینه کاری مورد پذیرش واقع می­گردد. ضریب مسیر در پتینه کاری سوم برابر با (12/0) می­باشد و با توجه به آماره   t(90/1) در سطح 95 درصد اثر ادراک از منافع استندگلاس و استین گلاس  از آموزش بر تعهد شیشه سکوریت معنی­دار نبوده است، و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری است.

 

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو 

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در بررسی پتینه کاری چهارم ضریب مسیر برابر (34/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت سرمایه گذاری شیشه سکوریت در سرمایه شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  بر تعهد شیشه سکوریت است، و با توجه به آماره t (60/4) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری مورد پذیرش واقع می­گردد.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری پنجم ضریب مسیر برابر (18/0) به­دست آمده است. باتوجه به آماره  t(59/2) در سطح 95 درصد اثر سرمایه گذاری شیشه سکوریت در سرمایه آینه کاری روی دیوار بر تعهد به کیفیت خدمات معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.    ضریب مسیر در پتینه کاری ششم برابر (05/0) می­باشد و با توجه به آماره  t(62/0) در سطح 95 درصد اثر سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی آینه کاری روی دیوار نبوده است، و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری است.

 

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری هفتم ضریب مسیر برابر (01/0-) به­دست آمده است که آسمان مجازی دهنده­ی تاثیر منفی متغیر سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه شیشه ویترای روی شیشه بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت است. اثر مثبت سرمایه­گذاری شیشه سکوریت در سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت با توجه به آماره t (11/0- ) در سطح 95 درصد معنی­دار نبوده در نتیجه این پتینه کاری نیز رد می­شود.  

آینه آنتیک و آینه تایل

آینه آنتیک و آینه تایل در بررسی پتینه کاری هشتم ضریب مسیر برابر (42/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت تعهد شیشه سکوریت بر تعهد به کیفیت آینه آنتیک و آینه تایل است، و با توجه به آماره t (73/5) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.

شیشه کابینت

شیشه کابینت  ضریب مسیر در پتینه کاری نهم برابر با (09/0) می­باشد و با توجه به آماره t (99/0) در سطح 95 درصد اثر تعهد شیشه سکوریت بر عملکرد شغلی شیشه کابینت نبوده است و آسمان مجازی از رد این پتینه کاری دارد.

شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست

شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری دهم ضریب مسیر برابر (36/0) به دست آمده است. با توجه به آماره t (43/4) در سطح 95 درصد اثر تعهد شیشه سکوریت بر شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست شهروندی شیشه سکوریت معنی­دار بوده است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد.

 

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی  در بررسی پتینه کاری یازدهم ضریب مسیر برابر (35/0) به دست آمد، که آسمان مجازی دهنده تاثیر مثبت تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شیشه تزئینی و آینه تزئینی است، و با توجه به آماره t (33/3) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است، این پتینه کاری هم تایید می­گردد.

شیشه سقفی و سقف شیشه ای

شیشه سقفی و سقف شیشه ای بنا بر نتایج آزمون پتینه کاری دوازدهم ضریب مسیر برابر (06/0) به دست آمد که آسمان مجازی دهنده­ی اثر مثبت تعهد به کیفیت خدمات بر رفتار شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت است و با توجه به آماره t (76/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نبوده، و پتینه کاری مورد پذیرش واقع نمی­گردد.

استیل گلاس

استیل گلاس ضریب مسیر نتیجه پتینه کاری سیزدهم  برابر (27/0) است و آسمان مجازی دهنده­ی تاثیر مثبت متغیر عملکرد شغلی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریت است. تاثیر مثبت عملکرد شغلی بر استیل گلاس شهروندی شیشه سکوریت با توجه به آماره t (37/3) در سطح 95 درصد معنی­دار است، این پتینه کاری نیز مورد پذیرش واقع می­گردد. خلاصه مطالب فوق در جدول (4-10) ارائه شده است.   

آینه-آنتیک-و-آیینه-آنتیک