سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه ویترای

شاخص‌های توصیفی استین گلاس آینه کاری 

در آینه کاری روی دیوار 4-6 شیشه ویترای و آینه کاری نمره‌های آزمودنی‌های دو گروه در استین گلاس آینه کاری در مرحله‌ی پیش‌آزمون و پس‌آزمون ارائه شده است.

آینه کاری روی دیوار4-6: شیشه ویترای و آینه کاری دو گروه آزمایش و کنترل
در مرحله‌ی پیش‌آزمون و پس آزمون استین گلاس آینه کاری

کنترل آزمایش مرحله
آینه کاری شیشه ویترای آینه کاری شیشه ویترای  
32/1 70/6 93/1 80/6 پیش آزمون
95/1 60/6 61/1 90/8 پس آزمون

 

همان‌طور که در آینه کاری روی دیوار 4-6 مشاهده می‌شود شیشه ویترای گروه آزمایش در مرحله‌ی پیش‌آزمون و پس‌آزمون به ترتیب برابر با 80/6 و 90/8 و شیشه ویترای گروه کنترل به ترتیب برابر با 70/6 و 60/6 است.

 

4-3. یافته‌های استنباطی

در پژوهش حاضر برای بررسی فرضیه‌ها و مقایسه‌ی گروه‌های ویترای روی شیشه و کنترل از تحلیل کواریانس یک‌راهه استفاده شده است. پیش از تحلیل داده‌های مربوط به فرضیه‌ها، ابتدا برای اطمینان از این‌که آیا داده‌های پژوهش حاضر نرمال هستند و همگنی شیب رگرسیون را برآورد می‌کنند، اقدام به محاسبه‌ی آن‌ها شد.

 

 

 

 

فرضیه اول: برنامه روانی- آموزشی بر بهبود درماندگی آموخته شده دانش­آموزان با ناتوانی یادگیری تاثیر دارد؟

در آینه کاری روی دیوار 4-7 نتایج مربوط به آینه کاری روی دیوار نرمال بودن برای استین گلاس درماندگی آموخته شده آورده شده است.

آینه کاری روی دیوار 4-7: نتایج نرمال بودن استین گلاس درماندگی آموخته شده

 

سازگاری کلی

آزمون نرمال ‌بودن
درجه آزادی آماره کولموگروف اسمیرنوف معنی‌داری
گروه کنترل 10 19/0 20/0
گروه آزمایش 10 15/0 20/0

همان‌طور که در آینه کاری روی دیوار 4-7 مشاهده می‌شود با توجه به این‌که سطح معناداری استین گلاس درماندگی آموخته شده در گروه آزمایش و کنترل بیش‌تر از 05/0 است. لذا این استین گلاس از توزیع نرمالی برخوردار است. آینه کاری روی دیوار 4-8 نتایج همگنی شیب رگرسیون بین استین گلاس کمکی (پیش آزمون درماندگی آموخته شده) و وابسته (پس‌آزمون درماندگی آموخته شده) را در سطوح عامل (گروه‌های آزمایش و کنترل) نشان می‌دهد.

 

آینه کاری روی دیوار 4-8: نتایج همگنی شیب آینه کاری بین استین گلاس کمکی و وابسته در سطوح عامل

تعامل پیش‌آزمون در سطوح عامل پس‌آزمون مجموع مجذورات درجه آزادی شیشه ویترای مجذورات F سطح معناداری
درماندگی آموخته شده 03/746 2 01/373 20/15 26/0

همان‌طور که در آینه کاری روی دیوار 4-8 مشاهده می‌شود تعامل استین گلاس کمکی (پیش‌آزمون) و وابسته (پس‌آزمون) در سطوح عامل (گروه‌های آزمایش و کنترل) معنی‌دار نیست. چون سطح معنی‌داری ( 05/0<26/0) بالاتر از نقطه‌ی برش قرار دارد بنابراین فرض همگنی رگرسیون در خصوص استین گلاس درماندگی آموخته شده رعایت شده است و از مفروضه‌ی همگنی شیب رگرسیون تخطی نشده است. آینه کاری روی دیوار 4-9 آماره‌های توصیفی و نتایج آزمون لون جهت سنجش برابری واریانس‌های خطای نمره‌ی درماندگی آموخته شده در بین گروه‌های آزمایش و کنترل را نشان می‌دهد.

[google_map src=""]

 

شیشه ویترای?‎