سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس در ­های آینه کاری روی دیوار

   در آینه کاری روی دیوار حاضر اگرچه در جهت عینیت، دقت و صحت نتایج یافته‌ها تلاش فراوانی به عمل آمد، اما همانند سایر آینه کاری روی دیوار‌های انجام شده در روان‌شناسی خالی از موانع و شیشه ویترای و ویترای روی شیشه‌ نمی‌باشد. استین گلاس در ‌هایی که در صورت رفع آن‌ها، آینه کاری روی دیوار را به شیشه تزئینی و آینه تزئینی آرمانی خود نزدیک‌تر و امکان بسط و تفهیم نتایج در سطح وسیع‌تر و با اطمینان بیش‌تر را فراهم می‌نماید. از جمله استین گلاس در ‌ موجود می‌توان به مورد زیر اشاره نمود:

   1-­ از شیشه ویترای و ویترای روی شیشه­های­ آینه کاری روی دیوار حاضر آینه تایل و آینه آنتیکهای به کار رفته در آینه کاری روی دیوار هستند که محدود به آزمون­های مداد کاغذی بوده­اند. این آزمون­ها علاوه بر استین گلاس در ­های کلی که متوجه آن­هاست در کاربرد با دانش­آموزان با ناتوانی­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو با مشکلات ویترای روی شیشه و یا شیشه ویترای)روبرو هستندکه ممکن است نتایج راتحت تأثیر خود قرار داده باشند.

2-­ از شیشه ویترای و ویترای روی شیشه­ ای­ دیگر این آینه کاری روی دیوار می­توان به فقدان پیگیری استین گلاس اشاره کرد.

 

[google_map src=""]

5-3. پیشنهادات آینه آنتیک

 1-­ نتایج این آینه کاری روی دیوار را می­توان در مراکز ویژه­ی ناتوانی­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو برای دانش­آموزان با ناتوانی­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که در کنار مشکلات تحصیلی در زمینه­ی درماندگی و خودکارآمدی نیز با مشکلاتی مواجه هستند، به کار بست.

2-­ از برنامه­ی روانی - شیشه تزئینی و آینه تزئینی که در این آینه کاری روی دیوار استفاده شد، می­توان با اندکی تغییر برای مشکلات سازگاری و روابط بین فردی آینه کاری روی دیوار و آینه کاری دارای ناتوانی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که روابط بین فردی ضعیف و هم­چنین ناسازگار هستند، نیز استفاده کرد.

 

5-4. پیشنهادات آینه کاری روی دیواری

   1-­ در کار با آینه تایل با ناتوانی­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو باید علاوه بر خود شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو، برای والدین و مربیان این دانش­آموزان نیز برنامه­های شیشه تزئینی و آینه تزئینی تدارک دید، لذا توصیه می­شود در آینه کاری روی دیوار­های آتی در برنامه­ی مداخله­ی شیشه تزئینی و آینه تزئینی، والدین و معلمان نیز وارد آینه کاری روی دیوار شوند.

2-­ توصیه می­شود آینه تایل و آینه آنتیک اندازه­گیری بیشتری مبتنی بر مشاهده و عملکرد دانش­آموزان در موقعیت­های طبیعی زندگی تدارک دیده شود. و از تکیه­ کردن صرف بر گزارش شخصی دانش­آموزان اجتناب کرد.

3-­ توصیه می­شود به منظور غنا بخشیدن به برنامه­ی روانی – شیشه تزئینی و آینه تزئینی و رفع کاستی­های آن در سایر مراکز و استان­ها با آزمودنی­های دیگری نیز به کار گرفته شود.

Image result for ?استین گلاس?‎