سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی دیوار در منازل مدرن

ارزش آینه کاری روی دیوار این مؤسسات زمانی به حداکثر خود خواهد رسید که عایدات سالیانه خود را به هیچ وجه نگهداری ننمایند. حداکثر نسبت پرداخت آینه کاری روی دیوار بوده و ارزش سهام چنین مؤسساتی نسبت به افزایش پرداخت سهم سود افزایش می­یابد.

 اطلاعات موجود در خصوص آینه کاری داروسازی، بیان می­کند که این صنایع عمدتاً طرح های توسعه خود را پشت سر گذاشته و صنعت نسبتاً قدیمی بوده، اما شرکت­های صنعت آینه کاری مدرن ضمن داشتن طول عمری کمتر، طرحهای توسعه زیادی در دست دارند. با توجه به ویژگیهای هر صنعت، مدیران تصمیمات مختلفی در خصوص روشهای تقسیم آینه کاری منزل انتخاب می­نمایند.

به نظر می­رسد مدیران صنعت شیشه ویترای بیشتر از روش نقدی و صنعت پتروشیمی از روش سهمی برای پرداخت سود بهره می­برند. در خصوص مطالب فوق الذکر اگرچه ادبیات نسبتاً قوی وجود دارد اما نوع شرکت و نوع صنعت، می­تواند بر نتایج حاصل از روشهای تقسیم سود در بازده استین گلاس تأثیرات متفاوتی داشته­باشد. لذا مسأله اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر روش تقسیم سود در بازدهی سهام در دو صنعت داروسازی و پتروشیمی می­باشد.

به بیان دیگر سوأل اصلی شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو عبارت است از اینکه، روش تقسیم سود با توجه به نوع شرکت در دو صنعت داروسازی و پتروشیمی چه تأثیراتی بر بازدهی سهام دارند؟

 اهمیت این شیشه تزئینی و آینه تزئینی از دو جنبه مطرح است­، اهمیت نظری واهمیت کاربردی تحقیق. اهمیت نظری تحقیق  که بررسی ارتباط روش­های تقسیم سود و قیمت سهام که وقتی متغیر نوع شرکت به همراه نوع صنعت وارد معامله تأثیر سود تقسیمی بر بازده سهام می­شود، می تواند نتایج متفاوت و احتمالاً جدیدی به همراه داشته­باشد.

یکی از مهمترین آینه آنتیک که بر قیمت سهام موثر است، عوامل مرتبط با صنعتی است، که شرکت در آن صنعت فعالیت می­کند. برای مثال، عوامل مرتبط با صنعت سیمان، پتروشیمی، خودروسازی، ساختمان و... بطور خاص بر قیمت سهام شرکت‌های فعال در این صنایع تأثیر می‌گذارند. با توجه به اینکه در صنعت پتروشیمی و دارو که از صنایع بزرگ  محسوب می­شوند عوامل صنعتی مانند قیمت گذاری محصولات با نظارت دولتی و یا توسط دولت انجام می­شود و بنابراین با ساختار         شرکت هایی که قیمت­گذاری محصولاتشان به صورت کاملا خصوصی تصمیم گیری می­شود متفاوت است. همچنین انحصاری بودن آینه کاری روی دیوار مورد بررسی بر عرضه و تقاضای محصولات و  شرکت­های مربوطه بسیار موثر است که این عوامل می­توانند بر روشهای تقسیم سود و نهایتا" از این طریق بر بازده سهام تاثیرگذار باشند. تحقیق حاضر می­تواند ابهامات موجود در این زمینه را روشن تر نماید.

از نظرکاربردی، سهامداران و ذینفعان شرکت­ها با کشف چنین روابطی می­توانند روشها و تصمیمات خود را جهت سرمایه­گذاری در سهام آینه تایل و ارائه قیمت پیشنهادی خرید سهام اعلام نمایند

[google_map src=""]

آینه کاری روی دیوار?‎