سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس با شیشه ویترای

استین گلاس

به عنوان استین گلاسبرای سرمایه گذاری وتصمیم گیری می­باشد. معمولاًچنین فرض می­شود  که سرمایه­داران می­کوشند با توجه به درجه قابل قبولی از ریسک  بازده مبلغی را که استین گلاسمی­کنند، به حداکثر برسانند. کمیته گزارشگری برون استین گلاس وابسته به انجمن حسابداری آمریکا براین باور بود که توانایی سازمان در پرداخت سود تقسیمی تابعی از متغیرهای زیر است:

  • ویترای روی شیشه جریان های نقدی حاصل از عملیات
  • جریان های نقدی شیشه ویترای
  • جریان نقدی حاصل از آینه کاری در سطح یا میزان سرمایه گذاری به­وسیله سهامداران و اعتبار دهندگان
  • جریان های آینه کاری مدرن حاصل از سرمایه گذاری در دارایی ها
  • جریان های نقدی حاصل از رویدادهای تصادفی
  • نگرش مدیریت نسبت به موجودی اقتصاد
  • روش سود تقسیمی، که به صورت نقد پرداخت می­شود.

ولی تردیدی نیست که نمی­توان با استفاده از شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو حسابداری بسیاری از این متغیرها را پیش بینی کرد.  گذشته از این، به تدریج بر مفهوم جریان نقدی­ (و نه برسود ) تاکید می­شود.

4 ) آینه آنتیک به عنوان یک ابزار یا وسیله پیش­بینی­کننده که افراد را در امر پیش­بینی سودها و رویدادهای اقتصادی یاری می­دهد، مورد تصور است. در واقع ثابت شده است که برای پیش بینی مقادیر سود  می­توان از دو مبنا­(­برمبنای بهای تاریخی و ارزش جاری­)­استفاده کرد. سود شامل نتیجه­های­«­عملیاتی یا سود عادی » و نتیجه­های « غیرعملیاتی یا سود و زیان غیرعملیاتی ناشی از رویدادهای غیرمتقربه » می­شود، که مجموع آنها با سود خالص برابراست. فرض براین است که سود عادی امری جاری و مستمر است ولی سود و زیان غیرعملیاتی ناشی از رویدادهای غیرمترقبه چنین نیست. آینه کاری روی دیوار نشان می­دهد که برای پیش بینی سود آینده، سود عادی یا جاری نسبت به سود خالص برتری دارد، زیرا گاهی مدیریت برای موجه نمودن روند سود و حفظ قیمت سهام و سهامداران­، اقدام به هموارسازی سود می­نماید. هموارسازی سود چنین تعریف شده­است­:­ « کاستن آگاهانه از نوسان­های سود و رساندن آن به سطحی که برای یک شرکت عادی باشد ­»­. تعریف مزبور به این معنی است که بین تعداد زیادی رویه شیشه تزئینی و آینه تزئینی و معیارهای اندازه­گیری، یکی را انتخاب کرد تا رفتار نوسانی سود حسابداری به حداقل ممکن برسد .

[google_map src=""]

 

?استین گلاس?‎