سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزئینیات با شیشه دکوراتیو و آینه کاری

نظریه شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو [1] : هرشرکتی ممکن است سودهای عادی بسیار شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو را به دلیل ارائه نوآوریهای موفق خود مانند حق الاختراع بدست آورد، مانند شرکت آسترازنکا[2] در صنعت داروسازی.

نظریه کارایی شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو [3] : یک شرکت ممکن است قادر باشد شیشه ویترای سود بالایی را بدلیل داشتن تیم رهبری قدرتمند کسب­کند. چنین سازمانی سود خود را از طریق اثربخشی و کارایی عملکرد تیم مدیریت بدست می­آورد مانند شرکت جنرال الکتریک تحت رهبری جک ولش[4] .

فیشر ، لیندال[5] ، و هیکس[6] درباره ی استین گلاس مفهوم اقتصادی سود یک دیدگاه جدید و عمده ارائه کردند. فیشرسود ویترای روی شیشه را بدین گونه تعریف کرد:« یک سلسه ازرویدادها که به حالت های مختلف مربوط می­شوند :لذت بردن از سود روانی، سود واقعی وسود پولی ». آینه کاری روانی عبارت است از مصرف واقعی شخص از کالا وخدماتی که موجب لذت روانی تامین خواسته­ها می­شوند. سود روانی یک مفهوم روان آینه کاری مدرن است که نمی توان آن رابه صورت مستقیم اندازه گیری کرد ولی از طریق سود واقعی می توان به آن نزدیک شد وآن را به صورت تقریبی بیان کرد. آینه کاری روی دیوار واقعی عبارت است ازبیان رویدادهایی که موجب بروزیا افزایش لذت­های روانی می­شود. سود واقعی را می­توان به بهترین شکل ممکن، ازطریق هزینه زندگی اندازه­گیری کرد. به بیان دیگر پرداخت پول برای خرید کالاها وخدمات، قبل یا پس ازمصرف، می­توان رضایت حاصل شده از طریق لذت روانی ناشی از آینه کاری منزل را محاسبه کرد. از این رو، سود روانی، سود واقعی وبهای زندگی سه مرحله متفاوت از سود هستند. سرانجام، سود پولی نمایانگر همه­ی پول­های است که دریافت می­شوند، با قصد این که برای مصرف، جهت تامین بهای زندگی به مصرف برسند. با وجود این، سود روانی اساسی­ترین    پایه­ی سطح سود را تشکیل می­دهد وسود پولی مرحله ای از سود است که اغلب آن را « سود »
می­نامند. " فیشر" چنین تصور کرد که برای حسابداران سود واقعی (نسبت به بقیه) عملی وکاربردی بیشتری دارد (شباهنگ، 1387).

" شیشه تزئینی و آینه تزئینی" مفهوم سود را در قالب « سود تضمین شده (بهره )» بیان کرد ومقصود، افزایش مستمر کالاهای سرمایه ای در طول زمان (باگذشت زمان) است. پس انداز را به صورت تفاوت بین بهره و مصرف مورد انتظار در یک دوره زمانی مشخص می­پندارند. این دیدگاه باعث شد که آینه آنتیک پذیرفته­شده­ی سود اقتصادی در آینه تایل مصرف به اضافه­ی پس اندازی که انتظار می­رود درطی یک دوره­ی زمانی مشخص به­وجود آید، مطرح شود.

[1] Innovation Theory

[2] Astra Zeneca

[3] Managerial Efficiency Theory

[4] Jack Welch"s

[5] Lindahl

[6] Hicks

[google_map src=""]

 

شیشه دکوراتیو?‎