سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه ویترای با آسمان مجازی

اگر بهای هر شیشه ویترای یکصد دلار باشد، برای خرید یک مجموعه 100سهمی ، 10.000 دلار لازم است. اگر نسبت خرد کردن سهام یک به چهار باشد، ارزش یک صد سهم به شیشه ویترای دلار کاهش می یابد. یک سرمایه گذار دیگر با توانایی 2500دلار می تواند یک مجموعه سهام 100عددی را خریداری کند.  کاهش قیمت سهام، شیشه ویترای گذاران بیشتری را به خرید سهام تشویق می کند که نتیجه آن افزایش شیشه ویترای برای سهام و افزایش قیمت بازار است.

  • شاخصی برای اعلام استین گلاس: مدیریت شرکت ممکن است برای آگاه کردن بازار از آینه کاری روی دیوار شرکت، سیاست خرد کردن سهام را بکار گیرد. معمولاً سهام شرکتهای موفق با رشد بالا از طریق مدیران کنترل و نظارت می­شود، بطوریکه اگر از طریق خرد کردن شیشه دکوراتیو به طور مداوم و منظم کنترل قیمت حفظ نشود قیمت هرسهم به چندین برابر خواهد رسید که مشکلات مالی خاصی را به همراه خواهد داشت. لذا خرد کردن سهام می­تواند به عنوان یک سیاست مناسب برای جلوگیری از افزایش بی­رویه قیمت سهام، در هنگام رشد شرکت، توسط هیات مدیره انتخاب شود.
  • معکوس خرد کردن سهام ( کاهش تعداد آینه کاری مدرن): گاهی شرکت به جای افزایش تعداد سهام تصمیم می­گیرد، تعداد سهام را کاهش دهد. این کار می تواند از طریق عمل معکوس خرد کردن سهام یعنی کاهش تعداد سهام موجود انجام گیرد. بدین ترتیب قیمت بازار آینه کاری منزل افزایش یافته و از معامله سهام با قیمت پایین جلوگیری می­شود.

ج ) بازخرید سهام

روش سوم برای توزیع سود بین سهامداران بازخرید آینه تایل است. بازخرید سهام وقتی انجام می­گیرد که یک شرکت سهام عادی موجود نزد صاحبان سهام خود اقدام می­کنند:

  • برای حفظ حق ویژه خرید ویترای روی شیشه: حق ویژه خرید سهام، حقی برای خرید تعداد معینی از سهام عادی در طول یک دوره معین با یک قیمت قراردادی است. این حق ویژه غالباً به کارمندان ارشد به عنوان انگیزه­ای برای کار و تلاش در جهت افزایش ارزش سهام شرکت داده می­شود.
  • کنترل کردن یا مالکیت داشتن در یک شیشه تزئینی و آینه تزئینی: وقتی یک شرکت قصد اعمال کنترل بر شرکت دیگری را دارد، ممکن است مایل باشد که سهام عادی شرکت خود را برای بدست آوردن سهام آینه دکوراتیو دیگر پیشنهاد کند که در این جابجایی سهام، شرکت می تواند مجدداً نسبت به بازخرید سهام خود اقدام تا مالکیت خود را حفظ کند. این کار به شرکت امکان می­دهد بدون افزایش تعداد سهام موجود، سهام مورد نیاز را فراهم کند و از کاهش عایدی آینه کاری روی دیوار جلوگیری کند.

افزایش عایدی هرسهم از طریق کنارگذاشتن آینه آنتیک: وقتی یک شرکت بخشی از سهام خود را کنار می­گذارد، عایدی هرسهم را افزایش می­دهد.

[google_map src=""]

?شیشه ویترای?‎