سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس با استند

اعلام این چنین استین گلاس از طرف هیات مدیره، سهامداران را نسبت به عدم کاهش سود سهام اطمینان می دهد. حتی در شرایطی شرکت اعلام می­کند که در صورت ایجاد فرصت، برای سرمایه­گذاری­های جدید اقدام خواهد کرد که در نتیجه موجب افزایش استین گلاس سهام خواهد شد(رهنمای رودپشتی و صالحی، استین گلاس).

پرداخت سود سهام پایدار در آینه کاری روی دیوار بالاتر

معمولاً افزایش سود شیشه ویترای توسط شرکت زمانی تصمیم­گیری و اعلام می­شود که درآمد آن در حد بالایی رشد داشته و نیازی به وجه نقد برای توسعه نباشد. غالباً اعلام سود سهام به نحو مطلوبی برقیمت سهام عادی تاثیر می­گذارد. در بسیاری ازموارد، درآمد بالاترباعث افزایش قیمت آینه دکوراتیو می­شود (رهنمای رود پشتی وصالحی،1390).

 تغییرات سود آینه کاری روی دیوار متناسب با تغییرات درآمد

نامطلوب­ترین سیاست­گذاری سود آینه آنتیک، تغییرات سود سهام متناسب با تغییرات در آمد می­باشد. امتیاز این سیاست­گذاری این است که مدیریت را از بیشترین انعطاف در استفاده از وجوه نقد    توزیع­نشده برای سرمایه گذاری برخوردار می­سازد، ولی نوسانات و بی ثبات بودن پرداخت سود آینه کاری مدرن که باعث کاهش نسبت قیمت سهام عادی شرکت خواهد شد، مزیت فوق­الذکر را خنثی وبی­اثر می­کند.

سود سهام پایین به اضافه شیشه دکوراتیو سهام فوق العاده     

این خط مشی برای آینه کاری منزل که دارای درآمد دوره­ای و رشد محدود هستند، مورد استفاده قرارمی­گیرد. در سالهایی که درآمد شرکت رشد مناسب دارد و نقدینگی اضافی بلااستفاده است، سود سهام فوق­العاده اعلام می­شود.

عدم پرداخت سود آینه تایل برای یک دوره بلند مدت

معمولاً این آخرین خط شیشه تزئینی و آینه تزئینی است که یک شرکت به آن متوسل می­شود. دو دلیل برای این تصمیم وجود دارد. اول اگر شرکت با مشکلات جدی مالی روبرو بوده و توان پرداخت سود سهام را نداشته باشد. دوم آنکه برای شرکت امکان سرمایه گذاری با سودآوری بالا ایجاد شده باشد و شرکت به سود سهام توزیع نشده برای تامین وجوه مالی این سرمایه گذاری نیاز داشته باشد. در این حالت شرکت می­تواند اثرات منفی بر قیمت سهام را با توضیح دقیقی در مورد عدم پرداخت سود ویترای روی شیشه خنثی کند(رهنمای رودپشتی و صالحی، 1390).

[google_map src=""]

?استین گلاس?‎