سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری برای خانه های بزرگ

رحمانی(آینه کاری) تأثیر روش های تأمین مالی(وام های بلند مدت وانتشار سهام عادی) را برروی قیمت سهام شرکت های بورس تهران با استفاده از رگرسیون وضریب همبستگی مورد بررسی قرار داد وبه این نتیجه رسید که انتشار آینه کاری ، موجب کاهش قیمت سهام می شود وبدهی بدون ریسک قیمت آینه کاری را کاهش نمی­دهد.

جهانخانی( آینه آنتیک) در تحقیقی با عنوان شناسایی عوامل تعیین­کننده در سیاستهای تقسیم سود، به نقش اهرم مالی در آن سیاست­ها اشاره نمود. وی برای محاسبه اهرم آینه تایل از نسبت ارزش دفتری بدهی به ارزش روز شرکت استفاده نمود. نتایج تحقیق وی نشان داد که شرکت هایی که دارای اهرم مالی و عملیاتی بالائی می­باشند بواسطه برخورداری از شیشه تزئینی و آینه تزئینی بالا تمایلی به توزیع سود ندارند­. زیرا در مقابل تأمین مالی از منابع خارجی با محدودیت بیشتری مواجه می­باشند.

مهرانی(شیشه دکوراتیو) درتحقیق خود بدنبال ایجاد مدلی برای رابطه بین سود، تقسیم سود و سرمایه گذاری است. نتایج تحقیق بیانگر آن است که الگوئی برای تقسیم استین گلاس در ایران وجود دارد و شرکت ها از سیاست مشخص اما ساده­ای در زمینه تقسیم سود پیروی می­نمایند. همچنین نتایج نشان می­دهد که متغیرهای شیشه ویترای سال قبل و تقسیم سود سال قبل، عوامل مهمی در تصمیم گیری ها نمی­باشند. علاوه بر این سیاستهای سرمایه گذاری، مستقل از سیاستهای تقسیم سود هستند.

عامری(آینه دکوراتیو) در بررسی روش تقسیم سود و وجود رابطه بین روش تقسیم سود و کیفیت سود دریافت که روند یکنواختی در سیاست تقسیم سود شرکتها در دوره مورد بررسی وجود ندارد. نتایج آزمون نشان داد که  بین اندازه و نسبت تقسیم آینه کاری روی دیوار همبستگی معنی داری وجود دارد.  همچنین، بین نسبت تقسیم سود و کیفیت سود همبستگی معنی­داری وجود دارد.

صمدزاده( آینه کاری مدرن)  خط مشی های تقسیم آینه کاری منزل و تأثیر اتشان بر ارزش سهام شرکت ها را مورد بررسی قرار داده است. نتایج تحقیق نشان می دهد روشهای تقسیم سود در بورس، برای مدیران شرکت ها شناخته شده نبوده و سهام داران نیز به سود سهام نقدی و تغییرات آن بعنوان یک تعدیل دارای پیام توجه نمی کنند. دراین تحقیق به بررسی اینکه: شرکتهای‌ پذیرفته‌شده‌ در بورس‌ اوراق‌ بهادار ویترای روی شیشه از روش ‌ تقسیم‌ سود مشخصی‌ پیروی‌ می‌نمایند، سود تقسیم‌ شده‌ در بازار بورس‌ اوراق‌ بهادار تهران‌ محتوی‌ اطلاعاتی‌ داردوروشهای تقسیم‌ آینه کاری منزل بر بازده‌ سهام‌ شرکتهای‌ پذیرفته ‌شده‌ در بورس‌ اوراق‌ بهادار تهران‌ تاثیرمی‌گذارد، که در نهایت به نتایج زیر دست یافته است.

[google_map src=""]

آینه کاری