سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس برای منزل مدرن

با بررسی‌ شرکتهای‌ استین گلاس مورد بررسی‌ از نظر روش تقسیم‌ سودی‌ که‌ پیروی‌ می‌نمایند، مشخص ‌گردید که‌ بطور کلی‌ روش مشخصی‌ که‌ اکثریت‌ شرکتها از آن‌ پیروی‌ نمایند، وجود ندارد. بیشتر استین گلاس بر اساس‌نیازهای‌ مقطعی‌ و سرمایه‌گذاری‌ خود اقدام‌ به‌ توزیع‌ استین گلاس می‌نمایند.

 با توجه‌ به‌ آینه کاری انجام‌ شده‌ می‌توان‌ ادعا نمود که‌ سود سهام‌ پرداختی‌ محتوای‌ اطلاعاتی‌ دربرندارد و شرکتها از این‌ ابزار برای‌ انتقال‌ اطلاعات‌ در مورد وضعیت‌ آینه آنتیک فعلی‌ و آتی‌ شرکت‌ استفاده ‌نمی‌نمایند و یا سهامداران‌ نمی‌توانند افزایش‌ در سود سهام‌ پرداختی‌ شرکتی‌ را دلیلی‌ بر بهبود وضعیت‌ سودآوری‌فعلی‌ و آتی‌ شرکت‌ قلمداد نمایند. نحوه‌ تقسیم‌ سود در بازده‌ و قیمت‌ آینه تایل تاثیر ندارد و مدیران‌ شرکتهای‌ پذیرفته‌ شده‌ در بورس‌ اوراق‌ بهادار تهران‌ از طریق‌ روشهای تقسیم‌ سود نتوانسته‌اند که‌ بازده ‌شرکت‌ خود را افزایش‌ دهند.

احمدی(شیشه تزئینی و آینه تزئینی) ارتباط ساختار سرمایه وانواع روش های تأمین مالی کوتاه مدت وبلند مدت را ازطریق بدهی ها با بازده شرکت های پذیرفته­شده در بورس شیشه دکوراتیو، مورد بررسی قرار داد. در مجموع  50 شرکت را از 13 صنعت انتخاب کرد، وبا استفاده از رگرسیون ساده و ضریب همبستگی به این نتیجه رسید که یک استنتاج قطعی در مورد وجود رابطه ی معنی داری بین نسبت ساختار سرمایه ونسبت های بازده  بدست نیامده است، اما چنین به نظر می رسد که وجود این رابطه به طور کامل نیز شیشه ویترای نباشد.

پوریا نسب و تالانه(آینه دکوراتیو) در تحقیقی تحت عنوان "خط و مش تقسیم سود و ارزشگزاری سهام" به بررسی رابطه بین خط و مشی تقسیم سود و مدل های ارزشیابی قیمت سهام در 14 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار آینه کاری منزل پرداختند. آنها از مدل ها و تئوری های ارزشیابی قیمت سهام دو مکتب فکری بازار ناقص و بازار کامل برای بررسی این رابطه استفاده کردند. آنها از مدل های نظریه سنتی، مدل والتر، مدل گوردان و نظریه رادیکال در مکتب بازار ناقص و همچنین از مدل مودیلیانی و میلر( آینه کاری روی دیوار) در مکتب بازار کامل استفاده کردند. آنها بررسی رابطه خط مشی تقسیم سود و ارزشگزاری قیمت ها بر اساس هر یک از این 5 مدل پرداختند.

قلی پور(آینه کاری مدرن) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود تحت عنوان "بررسی تاثیر روشهای  تقسیم سود بر ارزش سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار آینه کاری منزل"  هدف خود را در این تحقیق 1) تعیین تاثیر سود نقدی و سهام جایزه بر ثروت سهام 2) تعیین تاثیر سود نقدی بر ارزش بازار سهام3) تعیین تاثیر سهام جایزه بر ارزش بازار سهام و 4) تعیین اینکه سهامداران کدام روش  را ترجیح می دهند. با توجه به اهداف مشخص شده او از دو روش تقسیم ویترای روی شیشه نقدی و سود سهمی است استفاده کردند و تاثیر هر یک را بر ارزش بازار سهام مورد بررسی قرار دادند.

[google_map src=""]

استین گلاس?‎