سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی دیوار حرفه ای

 آینه کاری روی دیوار 

پس از این که روش تحقیق خود را مشخص کرد و با استفاده از ابزارهای مناسب، داده‏های  مورد نیاز را برای آزمون فرضیه‏های خود جمع‏آوری کرد، اکنون آینه کاری روی دیوار آن است که با بهره­گیری از تکنیک­های آماری مناسبی که با روش تحقیق، نوع متغیرها،... سازگاری دارد، داده‏های جمع‏آوری شده را دسته­بندی و تجزیه و تحلیل نماید و در نهایت آینه کاری روی دیوار را که تا این مرحله او را در تحقیق هدایت کرده‏اند، در بوته آزمون قرار دهد و تکلیف آن­ها را روشن کند و سرانجام بتواند راه حل و پاسخی برای استین گلاس تحقیق بیابد. پیوند دادن موضوع تحقیق به رشته­ای از اطلاعات موجود مستلزم اندیشه­ای خلاق است.

آینه کاری مدرن

معمولاً موضوعی به آینه کاری مدرن محقق خطور می‏کند که یافتن منابع داده‏های موجود، برای بررسی آن مستلزم خلاقیت ذهنی محقق است، آرایش و تنظیم داده‏ها نیز مستلزم آینه کاری مدرن است. فرایند تجزیه و تحلیل داده‏ها، فرآیندی چند مرحله­ای است که طی آن داده‏هایی که از طریق بکارگیری ابزارهای جمع‏آوری در جامعه (آینه کاری مدرن) آماری فراهم آمده­اند؛ خلاصه، کدبندی و دسته بندی ... و در نهایت پردازش می‏شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیل­ها و ارتباط­ها بین این داده‏ها به منظور آزمون فرضیه­ها فراهم آید (خاکی،ویترای روی شیشه، 303-305).

آینه کاری منزل

تجزیه و تحلیل آینه کاری منزل مرحله­ای از روش علمی، از پایه­های اساسی هر تحقیق می‏باشد. در این مرحله از تحقیق، کلیه فعالیت­ها برای رسیدن به نتیجه کنترل و هدایت می‏شود. بعبارت دیگر، آینه کاری منزل و تحلیل نتایج تحقیق عبارتست از روشی که بوسیله آن کلیه داده‏های آینه کاری منزل شده در یک فرآیند علمی آزمون می‏شوند.

آینه کاری

در این شیشه ویترای به بررسی تاثیر روشهای تقسیم آینه کاری بر بازدهی سهام در شرکت­های صنایع پتروشیمی و داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می­باشد ساختار فصل با توجه به فرضیه­های مورد بررسی تنظیم گردیده است. ابتدا آمار آینه کاری ارائه می­شود و پس از آن با استفاده از آزمون­های آماری فرضیات تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت با توجه به نتایج تحقیق اقدام به تأیید یا رد آینه کاری می­گردد.

[google_map src=""]

?ویترای روی شیشه?‎