سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه ویترای رنگ جیوه

شیشه ویترای

نتایج این تحقیق نشان می­دهد که این شیشه ویترای در جامعه آماری تائید شده است. زیرا آماره یو من ویتنی(Mann-Whitney U) برابر با 525 همچنین آماره ویلکاکسن(Wilcoxon W) برابر با شیشه ویترای بوده و آماره Z برابر با 551/2- است که معناداری این آماره ها برابر با 011/0 است که چون کمتر از 5 درصد سطح خطای مورد قبول این تحقیق می­باشد، به شیشه ویترای تایید فرضیه اصلی یک تحقیق است. یعنی تفاوت معناداری بین روش تقسیم سود و نوع صنعت وجود دارد.

ویترای روی شیشه

اطلاعات موجود در خصوص صنایع ویترای روی شیشه بیان می­کند، که این صنایع عمدتا طرح های توسعه را پشت سر گذاشته و صنعت نسبتا قدیمی بوده اما شرکتهای صنعت ویترای روی شیشه ضمن داشتن طول عمری کمتر طرحهای توسعه زیادی در دست دارند. به نظر می­رسد مدیران صنعت داروسازی ترجیح می­دهند بیشتر از روش نقدی و صنعت ویترای روی شیشه از روش سهمی برای پرداخت سود
بهره مند شوند.

استین گلاس

نتایج تحقیق رضایی( استین گلاس ) یافته­های این تحقیق را تایید می­نماید. براساس نتایج تحقیق یاد شده یکی از عوامل مهم در روشهای  تقسیم سود و روش های به کار گرفته شده در این راستا نوع استین گلاس و ساختار استین گلاس آن می­باشد .بر همین اساس نوع صنعت میتواند اثر تعدیل کننده­ای بر رابطه بین نسبت تقسیم سود و متغیرهای مالکیتی داشته باشد. جامعه آماری مورد بررسی آن همة شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در محدوده زمانی بین سال های 1383 تا 1387،‏ به استثناء شرکت های سرمایه گذاری و واسطه شیشه تزئینی و آینه تزئینی مالی بوده است. نتایج نشان می­دهد ، تأثیر تعاملی ساختار مالکیت بر سیاست تقسیم سود در صنایع مختلف معنی دار و متفاوت می­باشد و از این رو شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو نوع صنعت می­تواند اثر تعدیل کننده­ای بر رابطه بین متغیرهای ساختار مالکیت و روش تقسیم سود   داشته باشد.

.آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

 همچنین یافته های تحقیق  احمدی (1390) در خصوص تاثیر اهرم مالی بر روش تقسیم سود  که صنعت غذایی را مورد بررسی قرار داده است نتایج تحقیق حاضر در خصوص تاثیر صنعت را مورد تایید قرار می­دهد .

 آینه کاری روی دیوار

نتایج این آینه کاری روی دیوار نشان می­دهد که این فرضیه در جامعه این تحقیق تائید نشده است. زیرا ضریب برآورد شده برای متغیر سود تقسیمی(CD) برابر با 117/0 است که با توجه ستون معنی­داری مشاهده می­شود که ضریب برآورد شده در سطح اطمینان 95 معنی­دار نیست، زیرا آینه کاری آن 172/0 است و این عدد بیشتر از 5% سطح خطای پذیرفته شده در این تحقیق است. بنابراین وجود هیچگونه رابطه­ای در سطح اطمینان 95% بین روش تقسیم سود و بازده آینه کاری شرکت­های صنعت پتروشیمی و داروسازی هم تایید نمی­شود.

[google_map src=""]

?شیشه ویترای?‎