سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری مدرن منازل

آینه کاری

از آنجا که سود سهام دریافتی یک آینه کاری مهم در بازده سرمایه گذاری در شرکت به شمار می­رود مدیران ممکن است ابتدا پروژه های مورد قبول شرکت را از طریق سود تامین مالی کرده و سپس آینه کاری را توزیع ویا ابتدا آینه کاری مورد نظر را تقسیم وسپس باقیمانده را برای سرمایه گذاری مجدد استفاده کنند. در صورت انتخاب مورد اول بازده سهام تابعی از تقسیم سود نخواهد بود و انتخاب دوم بیانگر این است که بازده سهام تابعی از سود پرداختی است(غلامرضااسلامی آینه کاری روی دیوار).

.آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

آینه کاری روی دیوار

یافته های تحقیق حاضر با تحقیقات جهانبانی (آینه کاری روی دیوار) که وجود رابطه بین بازدهی سهام و روشهای تقسیم سود را  نتیجه گرفته است مطابقت ندارد .همچنین این عدم تطابق با تحقیقات قلی پور(آینه کاری روی دیوار) که تاثیر روشهای  تقسیم سود بر ارزش سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار را مورد بررسی قرار داده است  نیز وجود دارد . براساس نتایج تحقیق قلی پور  بازدهی هر آینه کاری روی دیوار می­تواند از طریق افزایش قیمت ویترای روی شیشه ، سود نقدی، سهام جایزه و یا حق تقدم خرید سهام باشد .

 


آینه تایل و آینه آنتیک

نتایج این شیشه تزئینی و آینه تزئینی نشان می­دهد که این فرضیه در جامعه این تحقیق تائید شده است. زیرا مشاهده    می­شود که ضریب برآورد شده برای متغیر سود تقسیمی(آینه تایل و آینه آنتیک) در مدل تحقیق که برای شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو رابطه بین سود تقسیمی و سود تبیین شده است برابر با 021/0 است که با توجه ستون معنی­داری مشاهده می­شود که ضریب برآورد شده در سطح اطمینان 95% معنی­دار است زیرا معناداری آن 029/0 است و این عدد کمتر از 5% آینه تایل و آینه آنتیک خطای پذیرفته شده در این تحقیق است. بنابراین رابطه معناداری در سطح اطمینان 95% بین روش تقسیم سود و سود شرکت­های صنعت پتروشیمی و آینه تایل و آینه آنتیک تایید می­شود.

شیشه ویترای

نسبت تقسیم سود(D/E)تعیین کننده میزان وجود شیشه ویترای در شرکت برای تامین مالی پروژه های آتی وبرای سهامداران نشان دهنده میزان بازده آنها از شرکت است .بر اساس تئوری علامت دهی سود سهام اگر شرکت سود شیشه ویترای بیشتری نسبت به آنچه توسط بازار پیش بینی شده است اظهار می­کند این موضوع ممکن است نشانه این باشد که چشم انداز مالی آینده شرکت شیشه ویترای تر از  مورد انتظار آن است و شرکت ها زمانی که انتظار افزایش در سودهای آتی را داشته باشد سود سهام نقدی خود را افزایش می­دهند(نیکومرام ورهنمای رودپشتی استین گلاس).

[google_map src=""]

?آینه کاری?‎