سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای روی شیشه و آینه

ویترای روی شیشه

برای انتخاب نهایی خط مشی ویترای روی شیشه سهام عوامل مختلفی از جمله شرایط فعلی شرکت از لحاظ مالی وعملیاتی را در نظر گرفته و در این چهارچوب کلی ویترای روی شیشه امکان انتخاب خط مشی های متفاوت سود ویترای روی شیشهرا پیش بینی می­کنند.

شیشه ویترای

مثلاپرداخت سود شیشه ویترای ثابت(بر اساس روش سالهای قبل)که انتظارات سهامداران را در دریافت میزان معینی سود بطور مداوم برآورده می­کند وتاثیر چندانی بر قیمت شیشه ویترای در بازار ندارد. این خط مشی ممکن است در سالهایی که در آمد کاهش پیدا می­کند باعث کمبود شیشه ویترای شرکت شود که اگر شرکت دارای نقدینگی احتیاطی کافی باشد با مشکل جدی روبرو نخواهد بود (رهنمای رودپشتی وصالحی استین گلاس).

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

نتایج به دست آمده فوق با نتایج تحقیقات حجازی (شیشه تزئینی و آینه تزئینی) در جامعه آماری تحقیق شامل شرکت های غیرمالی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1383 تا 1388 مخالف است دراین تحقیق شیشه تزئینی و آینه تزئینی کنترلی شامل اندازه، تغییرپذیری سود، نسبت بدهی ورشد دارایی ها بود ه­اند و نتایج تحقیق نشان می­دهد که روش تقسیم سود شرکت نقش کلیدی در تغییرات قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران دارد.این نتایج همچنین با تحقیقات جهانبانی (شیشه تزئینی و آینه تزئینی) نیز متفاوت است چرا که این تحقیق نیز وجود رابطه بین تقسیم سود و قیمت سهام را نشان می­دهد .

.آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

باکروهمکاران (شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو) نشان دادنـد کـه سـطح سـود آوری فعلـی و آتـی، ثبـات سود آوری و روند سود های تقسیمی گذشته عوامل موثر بر روش تقسیم سود بودند. لیو و همکـاران (آینه کاری روی دیوار) توضـیح­دهنـدگی جریـان هـای نقـدی عملیـاتی وسـودحسابداری را برای ارزشگذاری سـهام شـرکت بررسـی کردنـد . در همـه مـوارد مـورد بررسی سودآوری معیار بهتری برای توضیح ارزش سهام بود. کوچوسان (آینه کاری) نتیجه گرفتند که عکس العمل بازار بـه تغییـرات سـودنقـدی،    عکس العملی با تاخیر نسبت به تغییرات قبلی در سودآوری شرکت است.

 

آینه تایل و آینه آنتیک

نتایج این تحقیق نشان می­دهد که این آینه تایل و آینه آنتیک در جامعه این تحقیق تائید نشده است. زیراهیچکدام از ضرایب متغیرهای موهومی(DUM1، DUM2، DUM3) مدل 2 تحقیق که به ترتیب برابر با 003/0، 003/0 و 012/0 است معنادار نیستند. زیرا معناداری آنها به ترتیب برابر با 70/0، 57/0 و 19/0 است و بیشتر از سطح آینه تایل و آینه آنتیک مورد پذیرش یا 5% است. بنابراین نوع شرکت بر رابطه بین سود تقسیمی و بازدهی آینه تایل و آینه آنتیک شرکت­هادر هیچ یک از چارک­ها(شرکت­های رشدی، معمولی و نزولی) تاثیرگذار نیست.

[google_map src=""]

?ویترای روی شیشه?‎