سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس درجه سه

استین گلاس

این حالتهای گذرا سرشتی استین گلاس الکتریکی دارند و تنها در خطوط انتقال سیستم های قدرت دیده می شوند. از نظر فیزیکی اختلالی از این نوع منجر به یک سری موج الکترومغناطیسی می شود که با سرعتی استین گلاس به سرعت نور در طول خطوط منتشر می شود و موجب افزایش دامنه امواج برگشتی در پایانه های خط می گردد. که بعد از چند رفت و برگشت در طول خط در طی چند ثانیه به دلیل استین گلاس موجود در خطوط ، این امواج تضعیف می شوند و پس ازچند رفت و برگشت این امواج میرا می‌گردند یعنی از بین می روند.

اندوکتانس بزرگ شیشه تزئینی و آینه تزئینی در اغلب مواقع به طور موثری مانع از ورود این اختلالات به سیم پیچهای ژنراتور می شود ولی برگشت این اختلالات موجب تولید موجهای با دامنه ولتاژ زیاد می شود ولی برگشت از این اختلالات موجب تولید موجهای با دامنه ولتاژ زیاد می شود که شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو است عایق تجهیزات فشار قوی را لطمه بزند. بارهای الکتریکی گذرا می توانند از طریق برقگیرها به زمینه انتقال یابد. ولی اگر عایق شیشه ویترای یا خطوط آسیب ببینند این امواج گذرا منجر به حالتهای گذرای جدیدی از نوع کند می شوند.

اضافه آینه تایل و آینه آنتیک موقت افزایش ولتاژ شبکه و تجاوز آن را از مقدار اسمی فرکانس 50 هرتز شامل می شود. افزایش ولتاژ اسمی شبکه تا بیش از مقدار اسمی آن، برای مدت طولانی ادامه نیافته ، با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در شبکه در ویترای روی شیشه زمانی معین مقدار اسمی خود را باز می یابد.

به عنوان آینه کاری روی دیوار در فاصله زمانی برقراری جریان عیب و یا در فاصله زمانی بی‌باری خط ولتاژ شبکه از مقدار اسمی خود تجاوز کرده یا به صورت اضافه ولتاژ موقت ظاهر می‌گردد.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

به علت کوتاهی فاصله زمانی و موقتی بودن اضافه ولتاژ، افزایش ولتاژ به ترتیب فوق اصطلاحاً «اضافه ولتاژ موقت» موسوم می‌باشد.

‌اضافه ولتاژهای موقت تا رفع علت اصلی بروز آنان و یا به کار افتادن تجهیزات اتوماتیک کنترل ولتاژ ادامه می‌یابند.

[google_map src=""]

?استین گلاس?‎