سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی دیوار قیمتی

آینه کاری روی دیوار

بروز هرگونه عیب در آینه کاری روی دیوار با به کار افتادن رله‌های محافظتی و قطع کلیدهای مناسب و تعیین شده همراه می‌باشد. فاصله‌ی زمانی قطع کلیدها از لحظه‌ی بروز عیب با توجه به شرایط پایداری شبکه تعیین شده در خطوط انتقال انرژی با ولتاژ بالا از حدود چند سیکل تجاوز نمی‌نماید. ظهور آینه کاری روی دیوار ولتاژهای موقت و عدم تعادل ظاهر شده تنها در فاصله‌ی زمانی برقراری جریان عیب برای مدت چند سیکل ادامه می‌یابد. اگر چه مقدار اضافه ولتاژها در این فاصله‌ی زمانی کوتاه شرایط بروز قوس و اتصالی را در ایزولاسیون شبکه و سیم پیچی استین گلاس موجب نمی‌گردد با این همه فشار الکتریکی قابل توجه را بر ایزولاسیون آنها وارد می‌سازد.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

آینه کاری

اضافه ولتاژهای موقت ناشی از بروز آینه کاری به طور غیرمستقیم ایزولاسیون شبکه را تهدید کرده شرایط مناسب جهت بروز قوس و اتصالی مجدد را فراهم می‌سازد. بدین معنی که اضافه آینه کاری موقت شرایط کار کلیدها و قطع جریان را توسط آنان تحت تأثیر قرار می‌دهند. قطع کلیدها به فاصله‌ی چند سیکل پس از بروز عیب در ویترای روی شیشه روی می‌دهند که رژیم گذرا و ولتاژ استقرار حاصل در کلید تحت تأثیر اضافه ولتاژهای مومقت و عدم تعادل ناشی از آن واقع می‌باشند.

ظهور اضافه ولتاژهای شیشه ویترای کار برق‌گیرهای فشار قوی را مختل می‌سازد. این پدیده در هنگامی مشاهده می‌گردد که بروز عیب همزمان با برقراری شرایط تخلیه در برق‌گیر روی دهد، و یا متقابلاً‌ شرایط تخلیه در برق‌گیر در طول مدت برقراری جریان عیب (در فاصله‌ی بروز عیب و شیشه تزئینی و آینه تزئینی کلید) و ظهور اضافه ولتاژهای موقت فراهم گردد.

این اضافه ولتاژها به صورت «موج اضافه آینه تایل و آینه آنتیک» در شبکه ظاهر گشته، با سرعتی نزدیک به سرعت نور در طول هادیها منتشر می‌گردند، موج در طی انتشار خود در طول هادی تغییر شکل داده،‌دامنه‌ی آن با سرعت ثابت برحسب کیلووات بر شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو افزایش می‌یابد ، اضافه ولتاژهای موجی از طریق دو منبع گوناگون در شبکه ظاهر می‌گردند .

[google_map src=""]

?آینه کاری روی دیوار?‎