سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای روی شیشه بادی

شیشه ویترای

ظهور موجهای شیشه ویترای ولتاژ قطع و وصل و مقدار دامنه‌ی آنان کاملاً اتفاقی است. بطوری که قطع و وصل کلیدها در شبکه ممکن است در پاره‌ای شرایط خاص با ظهور موجهای شیشه ویترای ولتاژ قطع و وصل توأم گردد، و یا با ظهور این موجها همراه نباشد. دامنه‌ی موجها نیز در شرایط یکسان متفاوت بوده، کاملاً‌ اتفاقی است. به همین علت درصد بروز موجها و دامنه‌ی آنان بصورت احتمال بیان می‌گردد.

ویترای روی شیشه

احتمال بروز موجها یکی از مهمترین ویترای روی شیشه مشخص کردن درصد آنان در شبکه می‌باشد. افزایش سطح ایزولاسیون شبکه بطوری که در قبال کلیه‌ی موجهای ویترای روی شیشه ولتاژ قطع و وصل با دامنه‌ی بسیار بالا و احتمال محدود مقاومت نماید، بسیار پرهزینه بوده سطح ایزولاسیون را تا مقدار غیر قابل قبول افزایش می‌دهد، به همین علت معمولاً موجها تا دامنه‌ی استین گلاس و احتمال استاندارد مشخص، در نظر گرفته شده، سطح ایزولاسیون شبکه نسبت به آنان تعیین می‌گردد.

به عنوان مثال برای شیشه تزئینی و آینه تزئینی با دامنه‌ی بالا که درصد ناچیز بوده، به مقدار یک بار در صد سال محدود می‌گردد، لزومی به انجام پیش بینیهای خاص به منظور کاهش دامنه‌ی آنان نخواهد بود. بدین ترتیب احتمال بروز اضافه ولتاژهای قطع و وصل در تعیین سطح ایزولاسیون شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو شبکه حائز اهمیت فراوان می‌باشد. برای تعیین دامنه و درصد احتمال موجها مدل شبکه درآزمایشگاه ساخته می‌گردد. مطالعات آینه تایل و آینه آنتیک به منظور تعیین دامنه‌ی موجهای قطع و وصل قبل از طرح شبکه، بر روی مدل آن به طریق تجربی و یا از طریق توسط دستگاه موسوم به: «دستگاه تجزیه و تحلیل شبکه1» مورد آزمایش قرار می‌گیرد، که به طور خلاصه با T.N.A نشان داده می‌شود. بررسیها و مطالعات لازم برروی مدل شبکه شامل تعیین دامنه‌ی اضافه ولتاژها و منحنی درصد احتمال آنان بر حسب مشخصات اولیه‌ی آینه کاری روی دیوار من جمله: طول، تعداد خطوط، قدرت رآکتور شنت، ‌درجه‌ی تعادل خط، قدرت اتصال کوتاه شبکه و ولتاژ آن می‌باشند. چنانچه دامنه‌ی موجهای اضافه ولتاژ

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

و وصل با درصد    احتمال استاندارد از سطح مورد محافظت ارائه شده توسط سیستم ایزولاسیون شبکه تجاوز نماید، راه حلهای مناسب جهت کاهش دامنه‌ی موجها مورد بررسی قرار گرفته، تعیین می‌گردند. بطوری که سطح سیستم ایزولاسیون شبکه در حد آینه کاری واقع گردیده، دامنه‌ی موجها از مقدار مورد نظر تجاوز ننمایند.

[google_map src=""]

?ویترای روی شیشه?‎