سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی دیوار تزئینی

آینه کاری روی دیوار

بنا بر این بدیهی است که افزایش سطح آینه کاری روی دیوار  جریان که به معنی افزایش میزان مولفه های جریان با فرکانس های بالاتر است مستقیما تلفات اهمی را ازطریق اثر پوستی افزایش می دهد.این متن برگرفته از سایت مهندسی برق قدرت و شبکه های انتقال و توزیع مهندس آینه کاری روی دیوار  حداد خوزانی می باشد واضح است که این تلفات در تمامی هادی های حامل جریان، حتی سیم پیچ های ترانسفورماتورها نیز وجود دارد .  در هنگام عبور الکترونها از هادی ،میل حرکت الکترون از پوسته هادی ها بیشتر است که تعریفی دیگر از اثر پوستی می باشد.

آینه کاری

به علت عبور الکترونها از پوسته خارجی آینه کاری ها ،عملاًمرکز هادی بلا استفاده مانده وهمین امر موجب افزایش مقاومت مسیرعبور  آینه کاری وافزایش تلفات جریان می گردد.از طرفی این میل باعث افزایش تلفات کرونا نیز می گردد.

برای کاهش اثرات پوستی هادی ها را مانند هادی های ACSR به صورت رشته های جدا از هم می سازند که به یکدیگر تابیده میشوند.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

در مراجع [1]   [3] [2]به بررسی حالت های ویترای روی شیشه خط در حضور صاعقه پرداخته است. وجود رعد و برق و تعداد آن روی حفاظت سیستم قدرت دارای اهمیت می باشد. برخورد مکرر صاعقه به خطوط انتقال پدیده ای است که سیستم قدرت همواره آن را تجربه می کند.

صاعقه به عنوان مهمترین منبع خارجی به وجود آورندة شیشه ویترای ولتاژهای گذرا در شبکه قدرت از اهمیت بالایی برخوردار است.  اهمیت اضافه ولتاژهای گذرای ناشی از صاعقه را می توان در نقش مخرب آن در شبکه های قدرت جستجو کرد.

با توسعة خطوط انتقال نیرو و اهمیت شیشه تزئینی و آینه تزئینی رسانی به مناطق مختلف، قطعی های خطوط انتقال نیرو ناشی از برخورد صاعقه به آنها مورد توجه مهندسین و طراحان خطوط انتقال نیرو بوده است.

 

در مراجع [4] [5] [6] [7] انواع مختلف .آینه تایل و آینه آنتیک سازی دکل های انتقال انرژی مورد بررسی قرار گرفته است. وظیفه نگهداری هادی ها در فاصله معینی از زمین بر عهده دکل ها می باشدکه دکل ها باید قادر باشنددر بدترین شرایط محیطی وجوی شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو  مکانیکی وارد بر خود را تحمل نمایند.

[google_map src=""]

?آینه کاری روی دیوار?‎