سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استین گلاس طلایی

استین گلاس

دکل انتهایی (Dead End): از دکل انتهایی در انتهای خط استین گلاس یا مناطق خاص مورد استفاده می گردد.باتوجه به اینکه نیروهای وارد بر این نوع دکل ها یکطرفه می باشد در نتیجه وزن آنها نیز سیگین تر است.نصب زنجیره مقره در این نوع استین گلاس ها باید به صورت کششی باشد. در این مقالات دکل های انتقال نیرو به صورت مدل های مداری شبیه سازی و بررسی شده اند.

در مراجع[13] [12] [11] [10] [9] [8] انواع شیشه تزئینی و آینه تزئینی و شبیه سازی آن در شبکه انتقال مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقالات سه نوع مختلف از کرونا که در نمونه تست EHV در آزمایشگاه مشخص می شود مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته است : تخلیه پر مانند، تخلیه قلم مویی و تخلیه تابشی.
تخلیه پر مانند، دیدنی ترین آنهاست و علت شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو  هم این است که به شکل پر تخلیه می شود.  زمانیکه در تاریکی مشاهده شود دارای تنه متمرکزی حول هادی است که قطر این هاله نورانی بنفش رنگ از چند اینچ در ولتازهای پایین تر تا یک فوت و بیشتر در ولتازهای بالا تغییر می کند. در تخلیه قلم مویی پرچمی از نور به صورت شعاعی از سطح هادی خارج می شود. طول این تخلیه ها از کمتر از یک اینچ  در ولتاژ های پایین تا 1 تا 2  اینچ در شیشه ویترای بالا  تغییر می کند. صدای همراه با ان صدایی در پس زمینه مانند صدای سوختن است. تخلیه تابشی نور ضعیفی دارد که به نظر می رسد سطح هادی را در بر گرفته است ولی مانند نوع قلم مویی برجسته نیست. همچنین ممکن است در نواحی بحرانی آینه تایل و آینه آنتیک عایق ها در زمان بالا بودن ویترای روی شیشه رخ دهد. معمولا صدایی با این نوع تخلیه همراه نیست.

در مراجع[16] [15] [14] اثرات آینه کاری روی دیوار کردن و استفاده از هادی های گروهی در شبکه مورد بررسی قرار گرفته است. در یک خط انتقال چهار کمیت مقاومت اندوکتانس ظرفیت خازنی و کنداکتانس روی کارکرد کامل آن به عنوان بخشی از سیستم قدرت اثر می گذارند. آینه کاری بین هادیها و زمین باعث جریان نشتی در مقره های خطوط هوائی وعایق کابلها می شود. باندل کردن خطوط انتقال روی مقاومت و راکتانس خطوط تاثیر گذاشته و پارامتر های خط را عوض می کند.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

[google_map src=""]

?استین گلاس?‎