سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای روی شیشه سقفی

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه از مدل مداری kudyan  و shih استفاده کرد. در این مدار مقاومت ها با خازن ها موازی شده اند که به آن ها ثابت زمانی فرو پاشی تخلیه می گویند. این مدار یک ویترای روی شیشه کوچک در مدل واگنر در نمودار به وجود می آورد . به طور مشابه استین گلاس یک عنصر کلیدزنی اضافی را برای بهتر نشان دادن تلفات انرژی معرفی کرد.]20[ و comber  یک مدار که خازن کرونا مرکب از دو شاخه بود ه راارائه کرد، که تخلیه در یکی از شاخه ها می تواند به هادی بازگردد و در شاخه دیگر از طریق یک کاندوکتانس تخلیه می شود. این اجازه می دهد تا نمایش بیشتر پروسه کرونا و یک نمایش بهتر از شیشه تزئینی و آینه تزئینی q-v ممکن شود.

شیشه ویترای

Portela   (شکل4-2) ادعا کرد که شیشه ویترای های سری R′1 و R′2 برای بازتاب تلفات انرژی زمانی که کرونا با اتصال R1 و R2 با c1 و c2 ایجاد می شود ضروری می باشد. و می تواند برای شیشه ویترای تضعیف یونیزاسیون در غیاب عبور جریان یونیزاسیون از شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو، استفاده می شود.

قطعات D1 و D2 در حقیقبت شبیه دیود هستند ، اما اجازه می دهد جریان کم در حالت مستقیم معکوس جریان داشته باشد و در برخی تخلیه ها ممکن است به هادی بازگردد.

 

Correia  پس از بررسی جزئیات آینه تایل و آینه آنتیک تولید و تخلیه سطحی برای مدل space-charge ، مدار شکل (4-3الف) را ارائه کرد.]21[ دو ویژگی جالب این مدل ، نبود کاندوکتانس و یا مقاومت در مدار و اتصال سری خازن ها می باشد.  Santiago و آینه کاری روی دیوار یک مدار که شامل یک مقاومت غیرخطی طبق شکل (4-3ب) می باشد ارائه کردند. اضافه کردن این المان غیر خطی اجازه می دهد تا ثابت زمانی مرتبط با شارش بهمن الکترونی و یون ها بهتر نشاSantiago

نمایش کرونا با مدل های مداری نیازمند آینه کاری از چندین المان مختلف می باشد که به دیود متصل شده اند و کلیدزنی این المان ها ممکن است باعث نوسانات عددی در شبیه سازی شوند. برای پرهیز از این مشکل و اینکه این مدل ها در واقع بر اساس تقریب های خطی و شبه خطی از نمودار q-v می باشند. برتری های استفاده از روش توابع ریاضی نسبت به مدل مداری در نظر گرفته شد و این روش ادامه راه نویسندگان قرار گرفت.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

 

[google_map src=""]

ویترای روی شیشه?‎