سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه ویترای تایل

شیشه ویترای

شیشه ویترای  نوعی از خط انتقال است که در آن از دکل‌ها و تیرها برای نگه داشتن کابل‌ها بالای سطح زمین استفاده می‌شود. از آنجایی که در این گونه خطوط از هوا به عنوان شیشه ویترای کابل‌ها استفاده می‌شود این روش انتقال یکی از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین روش‌های انتقال است. دکل‌ها و تیرهایی که برای نگهداشتن کابل‌ها استفاده می‌شود می‌توانند از جنس استین گلاس، فولاد، بتون، آلمینیوم و در برخی موارد پلاستیک مسلح باشند.

ویترای روی شیشه

خطوط انتقال هوایی به سهولت قابل ویترای روی شیشه و انشعابگیری هستند و به همین جهت دارای هزینه راه اندازی اندکی می باشند . هم چنین دسترسی به این خطوط برای ویترای روی شیشه و ایجاد تغییرات در آن بسیار ساده می باشد . این نوع خطوط  به علت استفاده از سازه های سیمانی و دیگر سازه های ناخوشایند از لحاظ زیبایی برای شیشه تزئینی و آینه تزئینی شهری مناسب نیستند . نیز خطراتی چون طوفان ها و رعدوبرق ها همواره برای این خطوط وجود دارند و کلا خطوط هوایی دارای خاموشی بسیار بیشتری به نسبت خطوط زمینی هستند . هم چنین این خطوط از ایمنی کمی به علت لخت بودن سیم ها در اکثر آنها برخوردارند و حفظ نکردن حریم این خطوط به علل مختلف یا برخورد پرندگان با آنها همواره مشکلاتی چون برق گرفتگی یا آتش شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو، را به دنبال داشته است . از نقطه نظر علمی این خطوط دارای راکتانس بالایی بوده و مناسب برای چگالی های بار کم می باشند .به طور کلی کابل‌ها مورد استفاده در خطوط هوایی از جنس آلمینیوم هستند (که البته با نواری از فولاد در داخل مسلح شده‌اند). از کابل‌های مسی در برخی خطوط انتقال ولتاژ آینه تایل و آینه آنتیک و ولتاژ پایین و محل اتصال به مصرف‌کننده استفاده می‌شود. خطوط انتقال (وکابل) ترکیبات مهم سیستمهای قدرت میباشد. اهمیت مدلسازی آنها برای مطالعات گذرا از این واقعیت است که خطوط اغلب به عنوان عناصرمدلسازی در نظر گرفته می شوند. مدل های خط اولیه بر اساس مدل خط بی تلفات در نظر گرفته می شد، که در آن آینه کاری روی دیوارخط فقط یک فرم ساده از معادلات موجی را شامل می شد. راه حل دالامبر به بعد، در قسمت امواج رونده به خوبی شناخته شده می باشد و پایه و اساسی برای مدل برجرون بوده و برای نمایش مداری آن از دو معادل نورتن استفاده می شود

خطوط آینه کاری معمولا به صورت پارامترهای مشخصه آن مدل می شود. در این قسمت بخش های مختلف خطوط انتقال را بررسی و مدل سازیم می کنیم.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

[google_map src=""]

?شیشه ویترای?‎