سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراتیو تزئینی شیشه و آینه

شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو

مدل دکل Multistory در شکل زیر شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو داده شده است. در این مدل دکل خط انتقال به صورت یک سری مدارهای سری همراه با مدارات R-L موازی است که این مدارات شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو تضعیف موج سیال در طول دکل می باشد.

 

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

که مقادیر پیشنهادی آن بصورت جدول زیر است:

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

R2

R3

R4

G

L1

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

L3

L4

Z1

Z2

Z3

Z4

16.058

17.434

12.599

22.314

12

0.000323

0.000681

0.000583

0.001058

220

220

220

150

 

ویترای روی شیشه

در مدل ویترای روی شیشه شده مدارهای R-L موازی موجود در مدل Multistory حذف می گردد. یکی از دلایل ایجاد جرقه در دکل ها وجود همین مدارات شیشه ویترای در ساختمان دکل است و با حذف این مدل در بعضی از مقالات دقت شبیه سازی کاهش پیدا کرده است.

شکل زیر مدل ساده شده را استین گلاس می دهد.

این مدل در عین آینه تایل و آینه آنتیک با مشخصات دکل ارتباط قابل قبولی داشته و در بسیاری از مراجع از جمله [23] [24] از این مدل استفاده شده است.

با توجه به ماهیت و نقش شبکه‌های سراسری انتقال انرژی در زندگی امروزی و پیشرفتهای صنعتی کشورها، خطوط انتقال انرژی و ایستگاه‌های فشار قوی در این شبکه‌ها آسیب‌پذیرترین و حساس‌ترین قسمتهای شبکه را در قبال پدیده‌های طبیعی منجمله رعد و برق یا تخلیه جوی الکتریکی تشکیل می دهند. شبکه‌های سراسری انتقال انرژی به صورت خطوط هوایی با هادیهای تحت ولتاژ در ارتفاع کافی از زمین در معرض برخورد مستقیم رعد و برق  و تخلیه جوی الکتریکی واقع می باشند.

تأثیر تخلیة جوی آینه کاری روی دیوار بر این خطوط از نظر صدمه موضعی و خسارات ناشی از آن مورد نظر نبوده ، اهمیت عمده آن ایجاد اختلال در برق رسانی و قطع سراسری شبکه و انرژی مورد نیاز مصرف کننده ها می باشد. هر گونه تخلیة جوی  بر هر نقطه از خطوط انتقال انرژی به صورت آینه کاری الکتریکی در فواصل هوایی ایزولاسیون خطوط ظاهر گردیده ، ایزولاسیون پیش‌بینی شدة خطوط را مختل و شبکه را با خاموشی کامل مواجه می سازد.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

[google_map src=""]

?شیشه دکوراتیو?‎