سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری با تایل آینه ای

آینه کاری

شکل های زیر مدل خط را همراه با مدل آینه کاری نشان می دهد. شکل زیر مدل خط را در دو حالت همراه با کرونا و بدون آینه کاری نشان می دهد

آینه کاری روی دیوار

همانطور که پیش بینی می شد، ولتاژ آینه کاری روی دیوار در دو حالت بسیار نزدیک بهم می باشد و همچنین همانطور که مشخص است سیستم در شرایط پایدار خود کار می کند. حال چنانچه آینه کاری روی دیوار را به سیستم اعمال کنیم روی ولتاژ سیستم تاثیر گذاشته و شاهد پدیده کرونا و تلفات آن در شبکه خواهیم بود.

مدل سیگنال جریان ویترای روی شیشه بصورتی که قبل توضیح داده شد می باشد.

مدل سیگنال صاعقه بصورت زیر است:

 

که نشاندهنده رابطه صاعقه بصورت شیشه ویترای است:

 

V=1000 [e-t/68.5  - e-t/0.0405]

که شکل خروجی آن در شبیه سازی بصورت استین گلاس است:

چنانچه موج ضربه به ابتدای خط انتقال قبل از دکل برخورد کند :

 

از شکل های بالا آینه تایل و آینه آنتیک است که پایداری سیستم با اغتشاشات شدید مواجه است. شکل موج ولتاژ ابتدایی وانتهایی خط دارای اعواجاج بوده و همچنین ولتاژ کرونا دیگر با ولتاژ خط برابر نیست. کرونا در این حالت باتخلیه الکتریکی موج جدیدی را بر سیستم سوار می کند. پدیده کرونا همراه با ایجاد صاعقه در لحظه افزایش ولتاژ بر اثر اصابت صاعقه به خط بوجود آمد.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

در این مرحله صاعقه را به بخش دیگری از سیستم اعمال می کنیم. صاعقه را به انتهای خط نزدیک به دکل اعمال می کنیم و داریم:

همانطور که مشخص است همچنان سیستم همراه با اغتشاشات و ناپایداری می باشد. ولتاژ بار و ولتاژ ارسالی به شدت افزایش پیدا کرده و پدیده کرونا نیز مشهود است. در حالت برخورد صاعقه به نزدیک دکل ولتاژ کرونا نیز افزایش بیشتری داشته است که دلیل این امر شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو شدن مولکول های هوا در اطراف دکل می باشد. در این حالت نیز اغتشاشات ولتاژ خط بسیار شدید بوده و در حالت گذرایی همراه با شیشه تزئینی و آینه تزئینی شدید تری نسبت به سناریوی قبلی داشتیم.

[google_map src=""]

?آینه کاری?‎