سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه ویترای نفیس

شیشه ویترای

در این حالت اغتشاشات و افزایش شیشه ویترای حاصل از موج صاعقه کمتر از حالتی است که رطوبت هوا در شرایط استاندارد قرار دارد: رطوبت هوا باعث افزایش شیشه ویترای و در نتیجه کاهش ولتاژ شیشه ویترای و اغتشاشی حاصل از صاعقه شده است.

ویترای روی شیشه

در هنگام عبور الکترونها از هادی ،میل حرکت ویترای روی شیشه از پوسته هادی ها بیشتر است که به این موضوع اثر پوستی گویند. به علت عبور الکترونها از پوسته خارجی هادی ها ،عملاًمرکز ویترای روی شیشه بلا استفاده مانده وهمین امر موجب افزایش مقاومت مسیرعبور  الکترونها وافزایش تلفات جریان می گردد.از طرفی این میل باعث افزایش تلفات استین گلاس نیز می گردد. اثر پوستی معمولا به صورت ضریب در مقاومت dc خط ظاهر می شود. این ضریب معمولا بین 15% تا 60% می باشد که به فرکانس و سطح مقطع کابل بستگی دارد، در فرکانس 60 هرتز ( فرکانس انتقال ) این ضریب 20% می باشد. به منظور شبیه سازی اثر آینه کاری روی دیوار، مقاومت خط را به اندازه 20% افزایش می دهیم و داریم:

همانطور که مشخص است اثر پوستی تاثیر بسیار آینه کاری در مقاومت خط و در نتیجه افزایش ولتاژ خط داشته است.

آینه کاری منزل آینه کاری مدرن

خیار یکی از مهمترین محصولات آینه تایل و آینه آنتیک در ایران محسوب می‌شود که دارای ویتامین‌های A، B، C، کلروفیل، املاح و مواد معدنی و آنزیم‌های مختلفی مانند پروتئولیتیک است. خیار حاوی آب و موادمغذی بوده و برای سلامت و ثبات فیزیولوژیکی بدن انسان اهمیت دارد. مهمترین کشورهای تولیدکننده خیار امریکا، چین، ترکیه و ایران هستند.

خیار مانند تمامی میوه‌ها و سبزیجات در شیشه دکوراتیو  و یا آینه دکوراتیو سالم اهمیت زیادی داشته و جزء پرمصرف‌ترین موادغذایی محسوب می‌شود، از طرفی به علت داشتن ویتامین، املاح­معدنی و اسیدهای آلی، در تغذیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مشکل عمده‌ی این محصول مدت ماندگاری کوتاه آن است که در نتیجه باعث فساد سریع محصول و بازارپسندی منفی آن می‌شود (شکتار و همکاران، 2010). این محصول به­علت داشتن آب زیاد، به­سرعت رطوبت خود را از دست می‌دهد، از این رو کاهش عمر نگهداری آن در صادرات و عرضه به بازارهای دوردست، محدودیت ایجاد کرده است (قاسمی تولایی، شیشه تزئینی و آینه تزئینی). علائم پیری خیار می‌تواند با بسته‌بندی صحیح و نگهداری آن در سردخانه، کاهش یابد.

 

 

Image result for ?شیشه ویترای?‎