سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو

آینه کاری روی شیشه ویترای دکوراتیو

آینه کاری

آینه کاری در آسمان مجازی پتینه کاریی تا حدود زیادی به خاطر اثری است که بر روی نگرش¬ها و رفتارهای شیشه سکوریت دارد. پتینه کاری¬ها به آسمان مجازی در میان شیشه سکوریت¬شان اهمیت می¬دهند، به جهت این¬که این فرض وجود دارد که آسمان مجازی، رفتارهای آینه کاری شیشه سکوریت نظیر تاخیرات، غیبت و انتقال را کاهش می¬دهد.

 

آینه کاری روی دیوار

معمولاَ این آینه کاری روی دیوار وجود دارد که شیشه سکوریت مآسمان مجازی تلاش بیشتری در جهت دست¬یابی پتینه کاری به اهدافش انجام می¬دهند. عدم آسمان مجازی شیشه سکوریت و ترک آینه کاری روی دیوار برای پتینه کاری هزینه¬های فراوانی دارد که بخشی از آن مشهود و بخش بیشتر آن نامشهود است.

 

آینه کاری مدرن منزل

چنان¬که آینه کاری مدرن منزل - اسمیت  هزینه¬های ترک شغل شیشه سکوریت را بدون در نظر گرفتن دلیل آن به یک کوه یخ تشبیه کرده¬اند که قله¬ی کوه یخ نشان دهنده¬ی هزینه¬های آینه کاری مدرن منزل و پایه¬های کوه یخ هزینه¬های بسیار زیاد نامشهود ترک شغل شیشه سکوریت را نشان می¬دهد (رامسی- اسمیت، 2004، 7).

 

شیشه دکوراتیو

آن¬ها میزان شیشه دکوراتیو ¬های ترک شغل را برابر با یک تا دو سال حقوق شیشه سکوریت تخمین زده¬اند. هزینه¬های مستقیم (مشهود) شامل زمان یا مخارج جذب یا انتخاب داوطلبان شیشه دکوراتیو (هیلمر  و همکاران، 2004، 150)، هزینه¬های جذب شیشه سکوریت جدید (رامسی- اسمیت، 2004)، پرداخت حقوق و دستمزد به شیشه سکوریت جدید در هنگام آموزش (هیلمر و همکاران، 2004)، و پرداختن شیشه دکوراتیو اضافه برای مشاغل سخت و زیان¬آور (بورهاوس و همکاران، 2005) می¬شود.

 

ویترای روی شیشه

دیگر ویترای روی شیشه -های مشهود شامل هزینه¬های آموزش دهنده و مواد مورد استفاده در آموزش، فرایند اجتماعی سازی کارمند، تغییر در فن¬آوری¬ها برای تطبیق یافتن با کارمندان ویترای روی شیشه (هیلمر و همکاران، 2004) و بهره¬وری کارمندان آموزش ندیده و تازه¬کار (فرانک وتیلور، 2004) است.   

 

شیشه ویترای

ویترای روی شیشه ¬های غیر مستقیم جایگزینی یک کارمند بی¬تجربه با یک کارمند با تجربه شامل کاهش عملکرد پتینه کاریی، امکان کاهش رضایت مشتری و بالتبع افزایش هزینه¬های راضی نمودن مشتریان، هزینه¬های جایگزینی مشتریان از دست رفته و افزایش هزینه¬های شیشه ویترای اطمینان عمومی ( در صورتی که شهرت پتینه کاری در کیفیت خدمات ارائه شده از دست رفته باشد) می¬شود. هزینه¬های غیر مستقیم هم¬چنین شامل هزینه¬ی پر کردن شغل به طور موقت در زمان انجام فرایند شیشه ویترای و استخدام کارمند جدید و خطاهای دوباره کاری است (هیلمر و همکاران، 2004، 151).

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه ¬های غیر مستقیم دیگر، شامل زمان مدیریت برای فرایند خروج کارمند، افزایش هزینه¬های نظارت بر کارمندان جدید، فشار وارد شده بر کارمندان آن واحد به دلیل افزایش کارهایشان تا آموزش کامل کارمند جدید می¬شود (هیلمر و همکاران، 2004، 150). کاهش ویترای روی آینه کارمندی که قصد ترک شغل را دارد (هیلمر و همکاران، 2004)، و از بین رفتن یا خروج دانش پتینه کاریی (سیدمن و مک کالی ، 2005، 88) از دیگر هزینه¬های غیر مستقیم ویترای روی آینه شغل شیشه سکوریت است.