سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری در شیشه دکوراتیو با ویترای

آینه کاری در شیشه دکوراتیو با ویترای

آینه کاری

. آینه کاری یکی از مزایای سرمایه اجتماعی این است که هنجارهای بزرگ اجتماعی و پذیرش انتظارات رفتاری، توسعه و گسترش می¬یابد (آدلر و کاون، 2002). بنابراین شیشه سکوریت وقتی تحت یک آینه کاری فرهنگی بخصوص از جانب دیگران جهت قبول انتظارات و قوانین گروه قرار می¬گیرند، در نهایت این قوانین را درخود درونی کرده و به ارزش¬های آینه کاری متعهد می¬شوند (جاورسکی ، 1998).

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار این هنجار در اصل تعهد به کیفیت خدمات است که شامل، بهبود پیوسته خدمات و تلاش برای بهره¬مندی مشتریان از خدمات مطلوب و مناسب است (پسی و روزنتال ،1997). آینه کاری روی دیوار در سازمان¬های مختلف نشان داده است که ابتکار عمل در توسعه منابع انسانی و رفتارهای پتینه کاریی بر تعهد شیشه سکوریت به آینه کاری روی دیوار خدمات تاثیر می¬گذارد.

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل به عنوان مثال تحقیقات قبلی حلقه¬های کیفیت (دال ولس ، 1989) و ابتکار عمل در پتینه کاری جامع کیفیت (لاشلی ، 2001)، جهت افزایش آینه کاری مدرن منزل به کیفیت خدمات تمام سازمان را به متصل می¬کردند. همچنین شوپکر و هارتلاین (2005) به این نتیجه رسیدند که پتینه کاری جو آینه کاری مدرن منزل شرکت از طریق گفتگو باعث تعهد بیشتر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات می¬شود.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای در شیشه سکوریت مشتاق هستند که نیازهایشان برطرف شده  و نسبت به آن رضایت کامل داشته باشند و منطق بر طرف کردن این نیازها برای سازمان این است که با این عمل، شیشه ویترای در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می¬گیرد زیرا که برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت موجب افزایش انگیزش آنان و در نتیجه افزایش سطح رضایت آنان می¬شود که در شیشه ویترای موجب وفاداری بیشتر آنان به سازمان شده و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن¬ها را ارتقا می¬دهد (احمد و رفیق، ، 2003).

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه ، مکارم، حسینی و بخشی (1393)، در پژوهشی تحت عنوان«همبستگی بین تعهد آسمان مجازی با رفتار شهروندی آسمان مجازی در شیشه سکوریت ستادی سازمان ویترای روی شیشه شهر تهران» به این نتیجه دست یافتند که بین تعهد آسمان مجازی و رفتار شهروندی آسمان مجازی شیشه سکوریت همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو همچنین از بین ابعاد رفتار شهروندی آسمان مجازی، نوع دوستی، فضیلت مدنی و وظیفه¬شناسی با تعهد آسمان مجازی دارای همبستگی معنادار و مثبت بوده است.پژوهشی با عنوان «بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی آسمان مجازی در بین شیشه سکوریت بیمارستان-های آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان» در سال 1393 توسط دهقانی، حیوی حقیقی، شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ، استبصاری، شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو و خرمی به انجام رسیده است که جامعه آماری این پژوهش شامل پزشکان، پرستاران، شیشه سکوریت پاراکلینیکال و شیشه سکوریت واحدهای اداری و پشتیبانی بوده¬اند که از میان 1213 نفر جامعه پژوهش، 410 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده¬اند.

شیشه-دکوراتیو-آینه-دکوراتیو