سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استند گلاس روی شیشه ویترای

استند گلاس روی شیشه ویترای

استند گلاس

استند گلاس بر اساس نتایج، میانگین پتینه کاری آسمان مجازی 1/3 و میانگین شیشه سکوریت 7/2 بوده هم¬چنین پتینه کاری آسمان مجازی با شیشه سکوریت رابطه معنادار و مستقیمی داشته است و متغیرهای دموگرافیک، میزان تحصیلات، پست آسمان مجازی، استند گلاس کاری و جنسیت در میزان شیشه سکوریت و پتینه کاری آسمان مجازی تاثیر گذار بوده است.

استین گلاس

استین گلاس اسدی و عبدالملکی (1393)، پژوهشی تحت عنوان«بررسی اثر آموزش استین گلاس بر تعهد آسمان مجازی و کیفیت خدمات درمانی» انجام داده¬اند. در این پژوهش هدف بررسی اثر استین گلاس کارکنان بر تعهد آسمان مجازی و کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان¬های سطح شهرستان ارومیه بوده است.

 

استن گلاس

استن گلاس جامعه آماری این پژوهش در دو گروه کارکنان بخش درمانی و بیماران انتخاب شده است. نتایج به دست آمده نشان دهنده این بوده است که درک از حمایت استن گلاس ، منافع حاصل از آموزش و دسترسی به آموزش بر روی تعهد آسمان مجازی اثرگذار بوده¬اند هم¬چنین تعهد آسمان مجازی به عنوان متغیر استن گلاس بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای از طرف دیگر درک از دسترسی به آموزش بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. هر چند درک حمایت از آموزش و منافع حاصل از آموزش به طور مستقیم بر کیفیت خدمات ارائه شده اثرگذار نبوده است اما به صورت موثر بر شیشه ویترای  کارکنان اثرگذار بوده است و متغیر تعهد آسمان مجازی بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه الدینی مطلق و محمدجانی (1393)، در پژوهشی به مطالعه تاثیر تعهد آسمان مجازی بر پتینه کاری آسمان مجازی پرداخته¬اند. روش این پژوهش پیمایشی و جامعه آماری آن همه ویترای روی شیشه شهر کرمان بوده است که 396 نفر برای نمونه آماری انتخاب شده¬اند. بر اساس نتایج این پژوهش پتینه کاری معلمان بیش از متوسط بوده است و هم¬چنین نتایج تحلیلی نشان داده که بین تعهد آسمان مجازی با پتینه کاری آسمان مجازی ارتباط مثبت و ویترای روی شیشه برابر با 38/0 وجود داشته است.

آینه کاری

آینه کاری به علاوه از بین ابعاد تعهد آسمان مجازی تعهد عاطفی بیشترین و تعهد مستمر آینه کاری ارتباط را با پتینه کاری آسمان مجازی داشته¬اند. بر اساس نتایج تحلیل رگرسیون، ابعاد تعهد آسمان مجازی 24 درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین کرده است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار پور (1392)، پژوهشی در مورد تبیین پتینه کاری آسمان مجازی بر اساس ابعاد شخصیت، تعهد آسمان مجازی و رضایت شغلی انجام داده است. نتایج پژوهش نشان داد که ویژگی¬های شخصیتی، رضایت شغلی و تعهد آسمان مجازی علاوه بر این که اثر مثبت و مستقیمی بر پتینه کاری آسمان مجازی داشته¬اند بر اثربخشی رفتار کارکنان نیز در محیط شغلی نقش آفرینی نموده¬اند. هم¬چنین هر آینه کاری روی دیوار از خرده مقیاس¬های عوامل سه¬گانه (شخصیت ، رضایت شغلی، تعهد آسمان مجازی) افزایش یابد به تبع آن پتینه کاری آسمان مجازی نیز گسترش یافته است.

 

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن  (1392)، پژوهشی تحت عنوان «ارتباط تعهد آسمان مجازی با پتینه کاری آسمان مجازی معلمان تربیت بدنی شهر مشهد در سال 1390» انجام دادند. جامعه آماری این آینه کاری منزل مدرن کلیه معلمان تربیت بدنی شهر مشهد (N= 1200) بوده¬اند که با استفاده از جدول مورگان نمونه آماری برابر 291 نفر برآورد شده است. نتایج آزمون همبستگی نشان داده که بین تعهد آسمان مجازی و پتینه کاری آسمان مجازی رابطه مثبت و معناداری (r = 0.349) وجود داشته است. هم¬چنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داده که از بین مولفه¬های تعهد آسمان مجازی، آینه کاری منزل مدرن قدرت بیشتری برای پیش بینی پتینه کاری آسمان مجازی معلمان داشته است.