سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه دکوراتیو، شیشه ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو، شیشه ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو  با عنوان «بررسی تاثیر آسمان مجازی پتینه کاری در شیشه سکوریت روی تعهد و عملکرد کارکنان شهرداری دو گنبدان» در سال 1392 توسط قاضی فر، نیلی پور و اکبری به انجام رسیده است که شیشه دکوراتیو  آماری مورد مطالعه در این تحقیق کلیه کارکنان رسمی شهرداری دو گنبدان به تعداد 140 نفر بوده است که با توجه به کوچک بودن حجم جامعه آماری، پرسش¬نامه در میان همه افراد توزیع شده است.

 

شیشه ویترای

در این شیشه ویترای 6 فرضیه مطرح شده است. بر اساس نتایج بدست آمده مشخص شده است که آسمان مجازی در شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شیشه ویترای تاثیرگذار بوده است ولی رابطه معناداری با رفتار شهروندی پتینه کاری نداشته است. از سوی دیگر شیشه ویترای پتینه کاری با عملکرد شغلی و رفتار شهروندی پتینه کاری رابطه معنی¬داری نداشته است اما تعهد به کیفیت خدمات رابطه مستقیم با عملکرد شغلی داشته است در حالی که تعهد پتینه کاری تاثیری بر رفتار شهروندی پتینه کاری نداشته است.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (1392)، پژوهشی در مورد اثرات آسمان مجازی پتینه کاری در زمینه شیشه سکوریت بر تعهد، عملکرد و رفتار شهروندی پتینه کاری انجام داده¬اند. ویترای روی شیشه آماری این پژوهش، کلیه کارکنان بخش خدمات فنی مدیریت عملیات شرکت بهره¬برداری نفت و گاز کارون به تعداد 921 نفر بوده و نمونه¬گیری آن به روش طبقه¬ای صورت گرفته است. نتایج ویترای روی شیشه نشان داده است آسمان مجازی در شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معناداری داشته است در حالی که تاثیر آن بر رفتار شهروندی پتینه کاری منفی و بسیار ضعیف بوده است.

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه  تعهد پتینه کاری تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد ویترای روی آینه داشته است اما تاثیر این متغیر بر رفتار شهروندی پتینه کاری تایید نگردیده است و دیگر نتایج حاکی از تاثیر مثبت و معنادار تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شغلی در رفتار شهروندی پتینه کاری و تاثیر مثبت و معنادار عملکرد ویترای روی آینه بر رفتار شهروندی پتینه کاری بوده است.  جهانگیری، قوپرانلو، حاج زاده (1391)، در پژوهشی چگونگی پیوند  بین شیشه سکوریت و رفتار شهروندی پتینه کاری را بررسی و تحلیل کرده¬اند. جامعه آماری این تحقیق را تمامی کارکنان سازمان بهزیستی استان ویترای روی آینه شمالی تشکیل داده¬اند. در این پژوهش از بین 239 کارمند رسمی، پیمانی .

آینه کاری

آینه کاری قراردای 142 نفر به روش نمونه¬گیری تصادفی طبقه¬ای انتخاب شده¬اند.این بررسی به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفته است. آینه کاری حاکی از آن بوده بین شیشه سکوریت و رفتار شهروندی پتینه کاری رابطه وجود داشته و تمام مولفه¬های شیشه سکوریت (سلسله مراتب، تراکم گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی) با آینه کاری شهروندی پتینه کاری رابطه مستقیم داشته¬اند.

آینه کاری روی دیوار

 آینه کاری روی دیوار به¬ علاوه نتایج  حاصل از آزمون آنالیز یک¬ طرفه نشان داده است که رفتار شهروندی پتینه کاری افراد با نوع استخدام، سابقه خدمت، رده سنی و جنسیت آینه کاری روی دیوار ارتباط معنی¬داری نداشته و فقط با میزان تحصیلات افراد رابطه مستقیم داشته است.

 

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (1391)، پژوهشی در مورد تاثیر شیشه سکوریت بر تعهد پتینه کاری کارکنان انجام داد. کارکنان پنج بانک ملت، ملی، رفاه، تجارت و مسکن جامعه آماری این پژوهش را تشکیل داده که 40 شعبه از بانک¬های مذکور به طور تصادفی انتخاب شده و همه آینه کاری منزل مدرن شعب مذکور که در مجموع 400 نفر بوده¬اند به عنوان نمونه آماری انتخاب شده¬اند.