سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری، آینه تایل یا استند گلاس

آینه کاری، آینه تایل یا استند گلاس

آینه کاری

آینه کاری نشان داده است که الف) شیشه سکوریت ارتباطی، بر پتینه کاری آسمان مجازی و نیز دو بعد هنجاری و عاطفی آن تاثیر مستیم، مثبت و معناداری داشته است.   ب) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی بر پتینه کاری آسمان مجازی و ابعاد آن تاثیر آینه کاری نداشته است   ج) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی بر شیشه سکوریت ارتباطی تاثیر مثبت و معناداری داشته است   د) شیشه سکوریت ساختاری و شناختی از طریق شیشه سکوریت ارتباطی بر پتینه کاری و دو بعد تعهد هنجاری و تعهد عاطفی آن آینه کاری نامستقیم و معناداری داشته در حالی که تاثیر معناداری بر پتینه کاری مستمر آسمان مجازی نداشته است.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار فیضی، پاشازاده و اکبرنژاد (1391)، در پژوهشی تحت عنوان «بررسی رابطه پتینه کاری با عملکرد نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی» به این نتایج دست یافتند که الف) بین پتینه کاری و عملکرد آسمان مجازی نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی رابطه مثبت و آینه کاری روی دیوار وجود داشته است ب) بین تعهد عاطفی و عملکرد آسمان مجازی رابطه معناداری وجود داشته ج) بین تعهد مستمر و عملکرد آسمان مجازی رابطه معناداری وجود داشته است د) بین تعهد هنجاری و عملکرد آسمان مجازی نیز آینه کاری روی دیوار معناداری وجود داشته است هـ) میزان ارتباط ابعاد پتینه کاری با عملکرد آسمان مجازی نیروی انتظامی متفاوت بوده است.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل اصل، حاجی نبی، نصرتی نژاد و سودائی زنوزق (1391)، در پژوهشی به بررسی رابطه پتینه کاری و عملکرد آسمان مجازی پرداخته¬اند. آینه کاری مدرن منزل آماری این پژوهش را 186 نفر از آسمان مجازی شبکه بهداشت و درمان مرند تشکیل داده¬اند.

 

آینه تایل

آینه تایل حاصل از این تحقیق نشان داده که در کل میانگین نمره پتینه کاری آسمان مجازی 79/4 از 7 و میانگین نمره عملکرد شغلی آسمان مجازی نیز 23/3 از 5 بوده است. بین پتینه کاری آسمان مجازی و آینه تایل شغلی آن¬ها ارتباط معناداری مشاهده  شده است به این معنا که آسمان مجازی با پتینه کاری بالاتر، آینه تایل شغلی بالاتری داشته¬اند           (r = 0/158). البته تنها یکی از ابعاد پتینه کاری(تعهد مستمر) بر عملکرد شغلی تاثیر داشته است.

 

استند گلاس

استند گلاس و محمدی بلبان آباد (1391)، پژوهشی تحت عنوان «بررسی ارتباط شیشه سکوریت و رفتار شهروندی سازمانی» انجام داده¬اند. جامعه آماری این پژوهش را آسمان مجازی گمرک استان استند گلاس تشکیل داده¬اند که از میان آن¬ها 120 نفر به عنوان نمونه آماری تعیین شده¬اند و در نهایت 110 پرسش-نامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

 

استین گلاس

استین گلاس آزمون فرضیات نشان داده است که بین ابعاد متغیر شیشه سکوریت (ساختاری، ارتباطی ، شناختی) و رفتار شهروندی سازمانی رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه استین گلاس رگرسیونی بیانگر این بوده که ابعاد متغیر شیشه سکوریت (ساختاری، ارتباطی، شناختی) به طور خالص 687/0 درصد از واریانس رفتار شهروندی سازمانی را تبیین کرده است و بعد شناختی شیشه سکوریت بیشترین اثرگذاری را در رفتار شهروندی سازمانی آسمان مجازی گمرک استان کردستان داشته است.

 

استن گلاس

استن گلاس با عنوان «بررسی تاثیر ابعاد شیشه سکوریت بر روی پتینه کاری آسمان مجازی سازمان¬های دولتی استان استن گلاس » در سال1390 توسط شافعی و میرحاجی به انجام رسیده است که در این پژوهش نظریه¬های مختلف شیشه سکوریت مورد مطالعه قرار گرفته است.

استین-گلاس