سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه دکوراتیو سقفی تزئینی شده با آینه کاری

شیشه دکوراتیو سقفی تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو بدست آمده نشان داده است که رابطه معناداری بین شیشه سکوریت و ابعاد ساختاری و ارتباطی شیشه سکوریت، بر پتینه کاری آسمان مجازی وجود دارد ولی بعد شیشه دکوراتیو هیچ¬گونه رابطه¬ای با پتینه کاری آسمان مجازی ندارد.

آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (1389) ، در پایان نامه کارشناسی ارشد خود به بررسی تاثیر شیشه سکوریت بر پتینه کاری آسمان مجازی شرکت گاز و نفت پارس پرداخته است. او از مدل شیشه دکوراتیو  که در سه بعد عاطفی، مستمر و هنجاری طراحی شده است استفاده نموده و به بررسی تاثیر شیشه سکوریت بر روی این ابعاد از پتینه کاری پرداخته است.

 

شیشه سقفی

 شیشه سقفی یافته¬های وی حاکی از آن است که شیشه سکوریت بر هر سه بعد پتینه کاری در جامعه¬ی مورد مطالعه تاثیر شیشه سقفی و مستقیم داشته¬اند.

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی ، شیخیان، نجفی و دوستیان (1389)، پژوهشی  با هدف ارائه الگوی اثرگذاری هوش عاطفی بر پتینه کاری و رفتار شهروندی سازمانی انجام دادند. نتایج تجزیه وتحلیل ساده و چند شیشه تزئینی این پژوهش نشان داد که هوش عاطفی بر پتینه کاری و رفتار شهروندی سازمانی موثر بوده و از طرف دیگر پتینه کاری نیز بر رفتار شهروندی سازمانی موثر بوده است.

 

آینه تزئینی

 از بین آینه تزئینی در پتینه کاری، بعد تعهد مستمر دارای بیشترین تاثیر بر رفتار شهروندی سازمانی و برابر با (5/0) و بعد از آن بعد عاطفی با (322/0) بیشترین تاثیر را داشته و بعد هنجاری ارتباط معناداری با آینه تزئینی سازمانی نداشته است.

آینه کاری

آینه کاری (1384)، در تحقیقی با عنوان «رفتار شهروندی سازمانی از تئوری تا عمل» ادبیات، تاریخچه و تعاریف رفتار شهروندی سازمانی را تشریح کرده است. و به صورت آینه کاری و از طریق پرسش¬نامه اطلاعات جمع¬آوری شده است. این پژوهش در بین مدیران و آسمان مجازی ستاد مرکزی وزارت آینه کاری صورت گرفته و رابطه رفتار آسمان مجازی با مولفه¬های رفتار شهروندی سازمانی مقایسه گردیده است.

آینه کاری روی دیوار

نتایج این آینه کاری روی دیوار نشان داد از بین هفت مولفه رفتار شهروندی سازمانی (آداب اجتماعی، نوع دوستی، وجدان کاری، جوانمردی، نزاکت، هماهنگی متقابل شخصی، محافظت از آینه کاری روی دیوار سازمان) تنها بعد نوع¬دوستی نسبت به بقیه مولفه¬ها امتیاز مناسب¬تری داشت ولی با این حال با وضع آینه کاری روی دیوار فاصله داشت. بقیه مولفه¬ها نشانگر وضع نامطلوب رفتار شهروندی سازمانی آسمان مجازی بودند.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل ،‌مکارم، حسینی و بخشی (1393)     رفتار شهروندی سازمانی، شیشه سکوریت، میزان تحصیلات ،‌پست سازمانی، نوبت کاری و جنسیت         رفتار شهروندی سازمانی با شیشه سکوریت رابطه معناداری داشته است و متغیرهای دموگرافیک در شیشه سکوریت و رفتار آینه کاری مدرن منزل سازمانی تاثیر گذار بوده اند. هم¬چنین از بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، نوع دوستی، آینه کاری مدرن منزل مدنی و وظیفه¬شناسی با پتینه کاری دارای همبستگی معنادار و مثبت بوده است.