سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای دکوراتیو با آینه کاری

ویترای دکوراتیو با آینه کاری

شیشه ویترای

شیشه ویترای ،حیوی حقیقی،مصطفایی، ‌استبصاری رفعتی و خرمی (1393)            پتینه کاری در شیشه سکوریت، آسمان مجازی، میزان تحصیلات ،‌پست در شیشه سکوریت، نوبت کاری و شیشه ویترای میانگین پتینه کاری در شیشه سکوریت 1/3 و میانگین آسمان مجازی 7/2 بوده هم¬چنین پتینه کاری در شیشه سکوریت با آسمان مجازی رابطه معناداری داشته است و متغیرهای شیشه ویترای در میزان آسمان مجازی و پتینه کاری در شیشه سکوریت تاثیر گذار بوده¬اند.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه و عبدالملکی (1393)  آموزش کارکنان، تعهد در شیشه سکوریت، درک از حمایت آموزشی، منافع حاصل از آموزش ،‌دسترسی به آموزش ، کیفیت خدمات    درک از حمایت ویترای روی شیشه ، منافع حاصل از آموزش و دسترسی به آموزش بر روی تعهد در شیشه سکوریت اثر گذار بوده¬ و هم¬چنین تعهد در شیشه سکوریت به عنوان متغیر ویترای روی شیشه بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است.

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (1393)  تعهد در شیشه سکوریت (عاطفی، مستمر وهنجاری)، رفتارشهروندی در شیشه سکوریت،متغیرهای پیشینه¬ای (سن،‌جنس و ...)            بین شیشه دکوراتیو در شیشه سکوریت و پتینه کاری در شیشه سکوریت ارتباط مثبت ومعناداری وجود داشته است و از بین ابعاد تعهد در شیشه سکوریت تعهد عاطفی بیشترین و تعهد شیشه دکوراتیو کمترین ارتباط را با پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته¬اند.

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو پور (1392) ابعاد شخصیت، تعهد در شیشه سکوریت رضایت شغلی،پتینه کاری در شیشه سکوریت، اثر بخشی کارکنان  ویژگی های شخصیتی، رضایت شغلی و تعهد در شیشه سکوریت علاوه بر این که اثر آینه دکوراتیو  و مستقیمی بر پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته¬اند بر اثربخشی رفتار کارکنان نیز نقش آفرینی نموده¬اند.

 

آینه کاری

آینه کاری و امیرجی نقندر (1392)   تعهد در شیشه سکوریت، پتینه کاری در شیشه سکوریت، آینه کاری ¬های تعهد در شیشه سکوریت      بین تعهد در شیشه سکوریت و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه معناداری وجود دارد و از بین مولفه¬های تعهد در شیشه سکوریت، آینه کاری عاطفی قدرت بیشتری در پیش بینی پتینه کاری در شیشه سکوریت داشته است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار (1392)  سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی، تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات، عملکردشغلی، ‌پتینه کاری در شیشه سکوریت            سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی بر تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی تاثیرگذار بوده است ولی رابطه آینه کاری روی دیوار با پتینه کاری در شیشه سکوریت نداشته است. از سوی دیگر تعهد در شیشه سکوریت با عملکرد شغلی و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه معنی¬داری نداشته است اما آینه کاری روی دیوار به کیفیت خدمات رابطه مستقیم با عملکرد شغلی داشته است در حالی که تعهد در شیشه سکوریت تاثیری بر پتینه کاری در شیشه سکوریت نداشته است.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل (1392)  سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی تعهد در شیشه سکوریت، عملکرد شغلی، پتینه کاری در شیشه سکوریت، ‌تعهد به کیفیت خدمات            سرمایه¬گذاری در آسمان مجازی بر تعهد در شیشه سکوریت، تعهد به کیفیت خدمات، عملکرد آینه کاری مدرن منزل تاثیر معناداری داشته درحالی که تاثیر آن بر پتینه کاری در شیشه سکوریت منفی و ضعیف بوده است و هم¬چنین تعهد در شیشه سکوریت تاثیر معناداری بر عملکرد شغلی داشته است اما آینه کاری مدرن منزل این متغیر بر پتینه کاری در شیشه سکوریت تایید نگردیده است.

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس ( 1391) آسمان مجازی، پتینه کاری در شیشه سکوریت،‌سلسله مراتب،‌تراکم گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی        بین آسمان مجازی و پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه وجود داشته و تمام مولفه¬های آسمان مجازی (سلسله مراتب، استند گلاس و استین گلاس گروه، اعتماد اجتماعی، روابط متقابل و انسجام اجتماعی) با پتینه کاری در شیشه سکوریت رابطه مستقیم داشته¬اند. به¬ علاوه پتینه کاری در شیشه سکوریت افراد با نوع استخدام، سابقه خدمت، رده سنی و جنسیت کارکنان ارتباط معنی¬داری نداشته و فقط با استند گلاس و استین گلاس تحصیلات افراد رابطه مستقیم داشته است.