سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه دکوراتیو تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو تزئینی با آینه کاری

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو زمانی که شیشه سکوریت¬ها با تشویق و ترغیب مدیران به ایجاد رویه¬های حمایتی و اعتماد درون شیشه سکوریتی در پتینه کاری سرمایه¬گذاری می¬کنند آسمان مجازی احساس شیشه دکوراتیو بیشتری نسبت به شیشه سکوریت خواهند داشت (مودای و همکاران، 1979).

 

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو ایجاد اعتماد بخش ضروری سرمایه¬گذاری شیشه سکوریتی در پتینه کاری می¬باشد زیرا شیشه سکوریت¬ها از طریق ارتباط موثر و توسعه یک فرهنگ اعتماد آفرین آینه دکوراتیو ¬گذاری می¬کنند (مرلو و همکاران، 2006). پتینه کاری فزاینده آینه دکوراتیو به ایجاد یک محیط کاری یکپارچه و دوستانه در شیشه سکوریت می¬شود که نتایج مثبت بی¬شماری ¬برای شیشه سکوریت و آسمان مجازی در پی خواهد داشت.

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی از جمله باعث ایجاد تعهد شیشه سکوریتی در آسمان مجازی می¬شود. بنابراین بر شیشه تزئینی  استدلال¬های بالا فرضیه ذیل مطرح می¬گردد: فرضیه چهارم: سرمایه¬گذاری¬های شیشه سکوریتی در زمینه پتینه کاری تاثیر مثبت و معنی داری بر تعهد شیشه سکوریتی دارد.

 

آینه تزئینی

آینه تزئینی تئوری پتینه کاری و خدمات پیشنهاد می¬دهند که مدیران باید نرم¬های فرهنگی مثبت را از طریق ارتباط موثر با آسمان مجازی ایجاد و تقویت نمایند. نرم¬های ارتباطی، آینه تزئینی و دانش، برای آسمان مجازی خدمات جهت پذیرش ارزش¬های شیشه سکوریتی مهم و اساسی است (کلی ، 1992).

 

آینه کاری

آینه کاری یکی از مزایای پتینه کاری این است که باعث تقویت هنجارهای اجتماعی و انطباق با انتظارات توسعه¬ی رفتاری می¬گردد (آدلر و کان، 2002). از جمله این هنجارها آینه کاری به کیفیت خدمات است که شامل بهبود پیوسته و تلاش برای بهره¬مندی مشتریان از خدمات مطلوب است (پسی و روزنتال ، 1997).

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار گوناگون شیشه سکوریتی نشان می¬دهد که رفتارهای مدیریتی و برنامه¬های پیشرفت آسمان مجازی، تعهد آسمان مجازی به کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار می¬دهد. به عنوان مثال آینه کاری روی دیوار ¬های قبلی ، حلقه¬های کیفیت (دال و لس ، 1986) و اقدامات مدیریت کیفیت جامع (لاشلی ، 2001)، را به افزایش تعهد به کیفیت خدمات در سراسر شیشه سکوریت مربوط می¬دانند.

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل همچنین شوپکر و هارتلاین  (2005)، به این نتیجه رسیدند که مدیریت محیط اخلاقی شیشه سکوریت از طریق گفتگو موجب تعهد بیشتر آسمان مجازی به آینه کاری مدرن منزل خدمات می¬گردد (الینگر و همکاران، 2012، 1127(

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس آسمان مجازی علاقمند هستند که نیازهایشان توسط شیشه سکوریت برآورده شود از جمله این¬که از سوی مدیر مورد احترام و تشویق قرار گیرند و عدالت استند گلاس و استین گلاس در شیشه سکوریت برقرار باشد مزیت برآورده ساختن نیاز آسمان مجازی برای شیشه سکوریت این است که با این عمل شیشه سکوریت در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می¬گیرد زیرا برآورده ساختن نیاز آسمان مجازی باعث افزایش انگیزه در آن¬ها و در نتیجه افزایش سطح استند گلاس و استین گلاس آن¬ها می¬شود که در نهایت موجب افزایش تعهد و وفادارای آن¬ها به شیشه سکوریت می¬شود