سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه کابینت دکوراتیور شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت دکوراتیور شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت

شیشه کابینت خدمات ارائه شده توسط آن¬ها را ارتقاء می¬دهد (احمد و رفیق ، 2002). بنابراین فرضیه بعد این¬گونه مطرح می¬گردد: شیشه سکوریت گذاری¬های شیشه کابینت در زمینه شیشه سکوریت اجتماعی تاثیر مثبت و معنی داری بر تعهد  به کیفیت خدمات دارد.

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو درجه¬ای از انجام وظایف محوله به فرد در شغل وی می¬باشد (سلیمان، 2006). پژوهش¬¬ها نشان می¬دهد که جو مثبت سازمانی از یک سو منجر به خشنودی، تعهد، شیشه دکوراتیو به کار و عملکرد بالاتر و از سوی دیگر استرس و تمایل به ترک شغل و غیبت کمتر می¬شود.

 

آینه کاری

آینه کاری افراد در این جو کار بیشتری انجام می¬دهند. پژوهش¬های دیگر حاکی از آن است که سازمان¬هایی که بر جو حمایتی، ارتباط باز، تشریک مساعی، آزاد اندیشی و آینه کاری دادن به موفقیت¬ها تاکید دارند از سازمان¬هایی که جوی محدود، خشک، سرد و فاقد شور و هیجان دارند عملکردشان بهتر است (گودرزی و گمینیان، 1381).

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار اگر پتینه کاری انگیزه لازم را داشته باشند، اگر به خواسته¬های آن¬ها توجه شود، اگر در فرایند تصمیم¬گیری مشارکت داشته باشند و اگر آینه کاری روی دیوار لازم به آن¬ها تفویض شود آسمان مجازیهای آن¬ها در جهت اهداف سازمان تنظیم خواهد شد (احمد و رفیق، 2002).

 

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل به ارتباط مستحکم بین ابتکار عمل در توسعه منابع انسانی و آینه کاری مدرن منزل پتینه کاری در مقالات مربوط به منابع انسانی و مدیریت اشاره شده است (بات، 2001، هاسلید، 1995، شاب و استونبرکر، 2009).

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای آسمان مجازیشهروندی سازمانی مجموعه¬ای از آسمان مجازیهای اختیاری و داوطلبانه است که بخشی از  وظایف رسمی فرد نیست اما با وجود این شیشه ویترای وی انجام و باعث بهبود موثر وظایف و نقش¬های سازمان می¬شود (اپل¬بام  و همکاران، 2004، 19).

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه تعریفی که کلمن از شیشه سکوریت اجتماعی بیان می¬کند بر جنبه ساختاری آن تاکید دارد. وی اظهار می¬دارد که شیشه سکوریت اجتماعی متشکل از جنبه¬ای از ساختار اجتماعی است که کنش افراد درون ساختار را تسهیل می¬کند (ایسلام  و همکاران، 2006). کسی که در درون ویترای روی شیشه اجتماعی قرار دارد احتمال بیشتری وجود دارد که بتواند فرصت¬های کسب و کار را تشخیص دهد و به منابع مورد نیاز ویترای روی شیشه پیدا کند.می¬توان نتیجه گرفت که در واقع شیشه سکوریت اجتماعی ساختاری توانایی فرد را برای خطر پذیری، انجام کارهای کارآفرینانه افزایش می¬دهد (لیائو و ولچ ، 2005).

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه وقتی که پتینه کاری می¬بینند دارای حقوق شهروندی سازمانی هستند به احتمال بسیار زیاد از خود آسمان مجازی شهروندی (از نوع اطاعت) نشان می¬دهند.همچنین حقوق اجتماعی سازمانی که در برگیرنده¬ی آسمان مجازیهای منصفانه با پتینه کاری نظیر افزایش ویترای روی آینه و مزایا و موقعیت اجتماعی است بر آسمان مجازی شهروندی پتینه کاری تاثیر گذار است. وقتی پتینه کاری می¬بینند که در سازمان دارای حقوق اجتماعی هستند به سازمان وفادار خواهند بود و آسمان مجازی ویترای روی آینه (از نوع وفاداری) از خود بروز می-دهند، سرانجام وقتی پتینه کاری می¬بینند به حقوق سیاسی آن¬ها در سازمان احترام گذاشته می¬شود

ویترای