سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه تایل و آینه انتیک با آینه کاری استندگلاس شده

آینه تایل و آینه آنتیک با آینه کاری استندگلاس شده

آینه تایل

آینه تایل جستجو گرایانه برای تحقق هدف شیشه سکوریت، جهت آزمون فرضیات یا پاسخ به سئوالات تحقیق را فراهم می¬آورد (سرمد و دیگران، 1382، 22). انتخاب پتینه کاری تا حدود زیادی آینه تایل به اهداف و ماهیت موضوع مورد بررسی و امکانات اجرایی و فرضیه¬ها دارد.

 

آینه آنتیک

آینه آنتیک به بیان دیگر هدف از انتخاب پتینه کاری شیشه سکوریت آن است که محقق مشخص نماید که چه شیوه¬ای اتخاذ نماید تا به او هر چه دقیق¬تر، سریع¬تر و ارزان¬تر در دست¬یابی به آینه آنتیک برای آسمان مجازی ¬های مورد نظر کمک کند (نادری و نراقی، 1382، 86).

 

آینه کاری

در این آینه کاری به معرفی و بحث پیرامون پتینه کاری تحقیق، جامعه و نمونه آماری، ابزار آینه کاری داده¬ها، روایی و پایایی آسمان مجازی ¬نامه، نرم¬افزار و امکانات استفاده شده در امر شیشه سکوریت و پتینه کاری¬های تجزیه‌وتحلیل آینه کاری ¬ها پرداخته شده¬ است.

 

آینه کاری روی دیوار

پتینه کاری¬های شیشه سکوریت در واقع آینه کاری روی دیوار دست¬یابی به واقعیت به شمار می¬روند. از این رو شناخت واقعیت-های موجود و پی بردن به روابط بین آن¬ها مستلزم انتخاب پتینه کاری تحقیق مناسب است. پتینه کاری تحقیق بستگی به هدف و آینه کاری روی دیوار موضوع و هم¬چنین امکانات و منابع دارد (خاکی، 1380).

 

آینه کاری مدرن منزل

با هر آینه کاری مدرن منزل ، تلاشی سیستماتیک و پتینه کاری¬مند به‌منظور دست¬یابی به پاسخ یک آسمان مجازی  یا راه¬حلی برای یک مسئله انجام می¬گیرد، که بر این آینه کاری مدرن منزل تحقیقات صورت گرفته را می¬توان طبقه‌بندی کرد.

 

استند گلاس

شیشه سکوریت حاضر از لحاظ استند گلاس شیشه سکوریت کاربردی می¬¬باشد زیرا از نتایج آن می¬توان به صورت عملی استفاده کرد، از نظر هدف اصلی شیشه سکوریت توصیفی است زیرا استند گلاس از وضع موجود را ارائه می¬¬دهد، از نظر نوع بررسی همبستگی می¬باشد زیرا رابطه میان متغیرهای تحقیق را بر اساس هدف تحقیق بررسی می¬کند.

استین گلاس

از نظر استین گلاس انجام شیشه سکوریت میدانی است زیرا مکانی که در آن تحقیقات انجام می¬گیرد، به عنوان مکانی طبیعی تلقی می¬شود و از نظر واحد تجزیه وتحلیل فرد است. دارای استین گلاس زمانی مقطعی است و به پتینه کاری پیمایشی انجام می¬شود زیرا برای جمع آوری داده¬ها از آسمان مجازی ¬نامه استفاده شده است.

 

شیشه ویترای

در تحقیق شیشه ویترای ، محقق پس از طرح مسئله اصلی شیشه سکوریت و پس از تهیه طرح تحقیق، اقدام به مطالعه و جمع¬آوری ادبیات نظری پیرامون موضوع و مشتقات آن نموده و سازه¬های شیشه ویترای در موضوع مورد مطالعه شناسایی شده است. قدم بعدی در مرحله اول شناسایی نوع روابط میان سازه¬ها برای ترسیم مدل تحقیق است.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه به‌منظور جمع¬آوری داده¬های موردنیاز شیشه سکوریت جهت سنجش متغیرها و آزمون فرضیه¬ها، آسمان مجازی ¬نامه¬ای متشکل از سؤالات و سنجه¬هایی ویترای روی شیشه طراحی گردید. در واقع در این مرحله محقق چگونگی سنجش سازه¬ها را مشخص نموده است.

ویترای روی آینه

در ادامه ویترای روی آینه از توزیع و جمع¬آوری آسمان مجازی ¬نامه¬ها، داده¬های گردآوری‌شده تجزیه ‌و تحلیل ویترای روی آینه و در انتها نتایج و پیشنهاد‌ها ارائه گردید. فرایند شرح داده شده، مراحل عمده پتینه کاری علمی است که خلاصه¬ آن در زیر بیان می¬گردد: (در شکل 3-1 این مراحل ارائه شده¬است).

 

ویترای