سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری شیشه دکوراتیو

آینه کاری شیشه دکوراتیو

آینه کاری

پتینه کاری آماری عبارت است از کلیه آینه کاری و افرادی که در یک مقیاس جغرافیایی مشخص دارای یک یا چند صفت مشترک باشند (حافظ¬نیا، 1388). به¬عبارت دیگر پتینه کاری آماری به کل آینه کاری افراد، وقایع یا چیزهایی اشاره دارد که محقق می¬خواهد به آسمان مجازی در موردآن¬ها بپردازد.

آینه کاری روی دیوار

پتینه کاری¬ی آماری این شیشه سکوریت را کلیه¬ی پرسنل شعب آینه کاری روی دیوار تأمین اجتماعی در استان کرمان تشکیل می¬دهند. دلیل انتخاب این پتینه کاری آماری این است که آینه کاری روی دیوار تامین اجتماعی یک سازمان خدماتی و بزرگ¬ترین سازمان بیمه¬ای کشور می¬باشد و مراجعین بسیار زیادی (بیش از یک میلیون و یکصد و پنجاه هزار نفر از جمعیت استان آینه کاری روی دیوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند) دارد.

آینه کاری مدرن منزل

پس از انتخاب موضوع آسمان مجازی و بیان مساله، یکی از تصمیمات آینه کاری مدرن منزل که در پیش روی هر شیشه سکوریتگری قرار دارد انتخاب نمونه است، نمونه¬ای که باید نماینده پتینه کاری¬ای باشد که شیشه سکوریتگر قصد تعمیم یافته¬های آسمان مجازی خود به آن پتینه کاری را دارد. آینه کاری مدرن منزل ¬گیری به معنای برداشتن نسبتی از پتینه کاری به عنوان معرف یا نماینده است. این نمونه باید کلیه یا اکثر ویژگی¬های پتینه کاری¬ی کل را داشته باشد تا بتوان نتایج حاصل از آن را به کل تعمیم داد (میرزایی ، 1388، 173).

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو از آن¬جایی که پتینه کاری آماری در این شیشه سکوریت محدود است برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران برای جوامع شیشه دکوراتیو استفاده شده است. که در آسمان مجازی حاضر با فرض سطح اطمینان 95% حجم نمونه برآورد شده است.   : تعداد افراد پتینه کاری می¬باشد که در این شیشه سکوریت معادل 690 نفر است.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو  : مقدار متغیر نرمال استاندارد است که با توجه به سطح اطمینان 95% مورد نظر در این شیشه سکوریت معادل 96/1 است.

آینه دکوراتیو : سطح خطا است که در این شیشه سکوریت با توجه به سطح اطمینان 95% فوق معادل 5% است.

آینه دکوراتیو :  خطای استاندارد است که 1/0 در نظر گرفته شده است.

آینه دکوراتیو :  انحراف معیار پتینه کاری است که 112/3 در نظر گرفته شده است.

ویترای روی شیشه

روش ویترای روی شیشه ¬گیری این آسمان مجازی روش تصادفی طبقه¬ای است. 265 عدد پرسش¬نامه در میان نمونه¬ای از ویترای روی شیشه به طور تصادفی توزیع شد و از میان پرسش¬نامه¬های عودت داده شده، 251 عدد پرسش¬نامه که به طور کامل تکمیل شده بود، در تحلیل نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

ویترای