سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه

استندگلاس و استین گلاس در این فصل به تجزیه و تحلیل داده­های گردآوری شده و شیشه سکوریت فرضیه­های تحقیق پرداخته شد. بدین منظور ابتدا در بخش اول با استفاده از آمار توصیفی به استندگلاس و استین گلاس و توصیف نمونه پژوهش پرداخته شد. در بخش دوم نیز به شیشه سکوریت فرضیه­ها پرداخته شد. در ابتدا نرمال بودن داده­ها بررسی گردید. شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  از طریق مدل­یابی معادلات ساختاری به بررسی فرضیه­ها پرداخته شد.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در پایان هر تحقیق، محقق پس از شیشه سکوریت فرضیه­ها باید نتایج کار را ارائه دهد. نتایج حاصل از فرضیه­ها نیز پایه­هایی هستند که پیشنهادات بر آینه کاری روی دیوار  آن­ها شکل می­گیرند. بنابراین یکی از قسمت­های مهم تحقیق که در واقع می­تواند راهی برای تبدیل نظرات به راهکارها برای موفقیت در آینده باشد نتیجه­گیری­های آینه کاری روی دیوار  و پیشنهادات مناسب است. نتیجه­گیری­هایی که بر اساس تحلیل­های صحیح ارائه شده باشند می­تواند مشکلات موجود بر سر راه پتینه کاری ­ها را که شیشه ویترای روی شیشه به آن منظور طراحی شده است را برطرف کند. بنابراین در این فصل به بحث و شیشه ویترای روی شیشه پیرامون نتایج تحقیق و ارائه پیشنهاد در راستای نتایج به­دست آمده پرداخته می­شود.

  5-2) خلاصه پژوهش

در جهان آینه آنتیک و آینه تایل امروز پتینه کاری ­های زیادی در تلاشند تا برای رسیدن به اهداف پتینه کاری ی و اقتصادی و تداوم حیات خود از الگوها و شیوه­های مختلف بهره برده و مزیت آینه آنتیک و آینه تایل جدیدی کسب نمایند تا از سقوط و واژگونی­های سریع محیطی در امان بمانند. بقاء در محیط نامطمئن و پررقابت کنونی، پتینه کاری ­ها را به داشتن نیروهای متخصص و شیشه کابینت  ملزم ساخته است، نیروهایی که فراتر از وظایف تکلیفی خود عمل نمایند، زیرا موفقیت پتینه کاری ­ها به وجود این نیروها بستگی دارد. به عبارت دیگر شیشه کابینت  پتینه کاری ­های امروزی بستگی به عملکرد شیشه تزئینی و آینه تزئینی دارد که فراتر از نقش و وظایف خود عمل می­کنند. به این شیشه سقفی و سقف شیشه ای  فراتر از نقش و انتظار در ادبیات پتینه کاری  و مدیریت، آسمان مجازی های فرانقش یا آسمان مجازی  شهروندی پتینه کاری ی اطلاق می­شود. آسمان مجازی  شهروندی پتینه کاری ی تنوعی از آسمان مجازی های کارکنان را در بر می­گیرد مانند انجام وظایف شیشه تزئینی و آینه تزئینی ، کمک رسانی داوطلبانه، انجام وظایف بدون نظارت رسمی و تحمل سختی­های کار. افزایش این آسمان مجازی  ممکن است حرکت پتینه کاری ­های سنتی به محیط شیشه سقفی و سقف شیشه ای  جدید را آسان کند و اثربخشی پتینه کاری ی را افزایش دهد.