سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای سندبلاست شده برای کابینت

شیشه ویترای

شیشه ویترای برای  آسمان مجازی تعاریف متعددی ارائه شده است. در یک مفهوم،  آسمان مجازی گسترش نگرش و دانش، مهارت و الگوهای رفتاری مورد نیاز یک فرد برای انجام عملکرد مناسب در یک تکلیف یا شغل معین است.

–           از نظر شیشه ویترای آسمان مجازی تجربه ای است مبتنی بر یادگیری تا با تغییرات نسبتاً پایداری که در فرد ایجاد می شود او را در انجام کار و بهبود توانایی ها، تغییر مهارت ها، دانش، نگرش و رفتار اجتماعی کمک کند (رابینز، 1988، 240).

ویترای روی شیشه از نظر سینگر   آسمان مجازی مستلزم استفاده از برنامه های پیش بینی شده ای است که شایستگی های موجود در کارکنان را تقویت کرده و موجب کسب دانش، مهارت، توانایی های تازه در فرد می شود، به گونه ای که بهبود عملکرد شغلی را تسهیل می کند (سینگر، 1990، 172).

ویترای روی شیشه از نظر دسلر  آسمان مجازی مجموعه روش  هایی است که به وسیله آن مهارت های لازم برای انجام دادن کارها را به پتینه کاری تازه وارد و مستخدمان، متناسب با نیازشان یاد می دهند.

شیشه کابینت

شیشه کابینت در آسمان مجازی مجموعه  ای از عملیات مرتب، منظم و پشت سر هم، پیوسته و با اهداف مشخص و معینی است و به منظور ایجاد و ارتقای سطح دانش و آگاهی پتینه کاری شاغل، ایجاد و یا ارتقای سطح مهارت های شغلی، مهارت های اجتماعی و ادراکی آن ها، ارتقای شیشه کابینت نگرش پتینه کاری شاغل و ایجاد رفتار مطلوب و متناسب با ارزش های پایدار جامعه در پتینه کاری به کار گرفته می شود (دسلر، 1988، 235-234).

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست  ویل اسپیچ عقیده دارد که  آسمان مجازی چیزی نیست به جز یک روش منظم که به وسیله آن پتینه کاری یک اجتماع مهارت وکاردانی را فقط به دلیل خاصی می آموزند (یودر ، 1935، 613).

شیشه سندبلاست  آسمان مجازی روشی است که به وسیله آن پتینه کاری قابلیت هایی را به منظور رسیدن به اهداف سازمانی کسب می کنند (ماتیز و جکسون، 2002، 75)

شیشه سندبلاست آسمان مجازی عبارتست از انتقال دانستنی ها، اطلاعات و مهارت ها به فرد به شرطی که در او ایجاد تغییر کند. اصولاً  آسمان مجازی راهی است که مقصد آن پدید آوردن دگرگونی و تحول است و  آسمان مجازیی که به هیچ گونه تحولی نیانجامد از معنی حقیقی خود دور است (نقیب زاده، 1390، 12).

 فواید و مزایای  آسمان مجازی شیشه سکوریت

یکی از وظایف اصلی و حیاتی هر سازمانی،  آسمان مجازی شیشه سکوریت است. زیرا داشتن شیشه سکوریت ورزیده، یکی از مهم ترین عوامل در میزان کارایی و کارآمدی سازمان است. فهرست زیر از جمله مزایای  آسمان مجازی شیشه سکوریت است: