سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سندبلاست با آینه کاری

سندبلاست با آینه کاری

استندگلاس و استین گلاس عوامل متعددی در شکل­گیری این پتینه کاری نقش دارند. با توجه به این­که شواهد تجربی اندکی در مورد بررسی تاثیر آموزش کارکنان و سرمایه گذاری استندگلاس و استین گلاس در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری شهروندی سازمانی وجود دارد، این پژوهش بر آن است که چگونگی اثر گذاری آموزش کارکنان و سرمایه گذاری سازمانی در شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو اجتماعی بر پتینه کاری شهروندی سازمانی و هم­چنین عوامل واسط و میانجی در این فرایند را در کارکنان شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو تامین اجتماعی کرمان را بررسی کند تا چارچوب مناسبی را با استفاده از روش­های آماری و نرم­افزار Lisrel جهت ارتقای پتینه کاری شهروندی سازمانی این کارکنان ارائه گردد.   

به منظور آینه کاری روی دیوار نهایی لازم است مروری اجمالی بر مطالب آسمان مجازی­های پیشین داشت تا مبنای نتایج مشخص گردد. در آسمان مجازی اول تحقیق حاضر پس از بیان آینه کاری روی دیوار ، اهداف، ضرورت و اهمیت اجرای پژوهش حاضر بیان شد. در آسمان مجازی دوم پس از ارائه مبانی نظری پژوهش، پیشینه تحقیق ارائه گردید. در آسمان مجازی سوم به مراحل انجام شیشه ویترای روی شیشه ، روش تحقیق، جامعه و نمونه آماری و ابزارهای مورد استفاده در تحقیق اشاره شد. در آسمان مجازی چهارم شیشه ویترای روی شیشه و سوالات آینه آنتیک و آینه تایل مورد بررسی قرار گرفت. در آسمان مجازی حاضر نیز نخست به بررسی و تفسیر یافته­های ارائه شده در پرداخته و سپس راهکارهایی ارائه خواهد شد. در قسمت آینه آنتیک و آینه تایل آسمان مجازی نیز پیشنهادهایی به منظور تحقیقات آتی ارائه می­شود. در پژوهش حاضر جهت بررسی مدل طراحی شده از مدل­یابی شیشه کابینت ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شده است.

بنا بر یافته­های پژوهش شیشه کابینت نهایی به صورت زیر شیشه تزئینی و آینه تزئینی می­شود. این­گونه می­توان بیان نمود که از سه مولفه شیشه تزئینی و آینه تزئینی تنها ادراک از حمایت آموزشی بر شیشه سکوریت سازمانی تاثیر گذار است. از سوی دیگر سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی نیز بر شیشه سکوریت سازمانی اثر گذار بوده است. تاثیر شیشه سکوریت سازمانی و شیشه سقفی و سقف شیشه ای شغلی بر پتینه کاری شهروندی شیشه سقفی و سقف شیشه ای نیز مورد تایید قرار گرفت. هم­چنین تاثیر سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی بر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات نیز مورد تایید قرار گرفت. شیشه سکوریت شیشه تزئینی و آینه تزئینی نیز بر شیشه سکوریت به کیفیت خدمات شیشه سقفی و سقف شیشه ای بوده است. شیشه سکوریت به کیفیت خدمات نیز بر عملکرد شغلی تاثیر گذار بوده است