سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو شیشه سکوریت اول پژوهش مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و معنی­دار ادراک از دسترسی به آموزش بر پتینه کاری شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری در بررسی شیشه سکوریت اول ضریب مسیر (06/0-) به دست آمد که نشان دهنده­ی اثر منفی بین این دو عامل می­باشد و تاثیر ادراک از دسترسی به آموزش بر پتینه کاری سازمانی با توجه به آماره t (65/0-) در سطح 95 درصد معنادار نبوده است. و این آینه کاری روی دیوار با مطالعه دی­هار (2014) هم­خوانی ندارد. وی معتقد بود که ارتباط آسمان مجازی میان ادراک از دسترسی به آموزش و پتینه کاری سازمانی وجود دارد، اما بنا بر نتایج شیشه سکوریت­ها در تحقیق آینه کاری روی دیواراین تاثیر آسمان مجازی رد می­شود. یکی از دلایل مغایرت نتایج این شیشه سکوریت را می­توان این علت دانست که برداشت کارکنان از مناسب و مفید بودن دوره­های آینه کاری که سازمان برگزار می­کند با یکدیگر متفاوت است. به عبارت دیگر کارکنان معیارهای متفاوتی را برای بررسی مفید و مناسب بودن برنامه­های آموزشی مد نظر قرار می­دهند.

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه سکوریت دوم پژوهش مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و معنی­دار ادراک از حمایت شیشه ویترای بر پتینه کاری سازمانی است.

ضریب مسیر در این شیشه سکوریت برابر (24/0) به دست آمد، که نشان دهنده­ی تاثیر آسمان مجازی ادراک از حمایت آموزشی بر پتینه کاری سازمانی است، و با توجه به  ویترای روی شیشه t (13/2) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است. این نتیجه با شیشه ویترای دی­هار (2014) هم­خوانی دارد. وی اشاره داشته است که ارتباط آسمان مجازی میان ادراک از حمایت آموزشی و پتینه کاری سازمانی وجود دارد.

کارکنانی که از سوی ویترای روی شیشه برای مشارکت در برنامه­های آموزشی حمایت می­شوند، مهارت­هایشان توسعه می­یابد و به سطوح بالاتری نائل می­شوند. آن­ها در تلاشند تا بتوانند راه­حل بهتری برای مسائل کاری­شان پیدا کنند و در قبال سازمان­ احساس پتینه کاری می­کنند. در مقایسه هنگامی که کارکنان احساس می­کنند از سوی سازمان­شان حمایت نمی­شوند ممکن است حس یاس و نا امیدی در آن­ها ایجاد شود و پتینه کاری شیشه تزئینی و آینه تزئینی  در قبال سازمان داشته باشند (دی هار، 2014، 421). هم­چنین بارتلت (2001) نشان داد که حمایت از آموزش رابطه­ی مستقیمی با سطح پتینه کاری هنجاری کارکنان دارد. می­توان هم­سو بودن نتیجه شیشه سکوریت­ی دوم را با مطالعات فوق پذیرفت.  

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه سکوریت سوم تحقیق مدعی وجود تاثیر آسمان مجازی و شیشه تزئینی و آینه تزئینی  ادراک از منافع حاصل از آموزش بر پتینه کاری سازمانی است.