سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویترای یا آینه کاری

ویترای یا آینه کاری

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  پتینه کاری مسیر این فرضیه برابر (18/0) می­باشد که نشان دهنده­ی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  خدمات و میزان تبیین متغیر تعهد به کیفیت خدمات توسط متغیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی است. تاثیر مثبت متغیر آسمان مجازی گذاری شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (59/2) در سطح 95 درصد معنادار است.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار نتیجه این فرضیه با نتایج مطالعه الینگر و همکاران (2012) همسو نبوده است. در آینه کاری روی دیوار مذکور نشان داده شد که  تعهد شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات با طور مستقیم تحت تاثیر آسمان مجازی گذاری­های سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی نمی­باشد.    

اما احمد و رفیق (2002) آینه کاری دادند که شیشه سکوریت علاقمند هستند که نیازهایشان توسط سازمان برآورده شود از جمله این­که از سوی مدیر مورد احترام و تشویق قرار گیرند و عدالت تعاملی در سازمان برقرار باشد مزیت برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت برای سازمان این است که با این عمل آینه کاری در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار می­گیرد

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه زیرا برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت باعث افزایش انگیزه در آن­ها و در نتیجه افزایش سطح ویترای روی شیشه آن­ها می­شود که در نهایت موجب افزایش تعهد و وفادارای آن­ها به سازمان می­شود و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن­ها را ارتقاء می­دهد (احمد و رفیق، 2002). بنابراین نتیجه شیشه ویترای فوق با مطالعات مذکور هم­خوانی دارد. فرضیه شیشه ویترای تحقیق مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است.

پتینه کاری مسیر نتایج این شیشه کابینت برابر با (05/0) می­باشد، که نشان دهنده­ی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است. با توجه به آماره  t(62/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نمی­باشد. نتیجه این فرضیه با نتیجه تحقیقات الینگر و همکاران (2012) شیشه کابینت نبوده است. آن­ها معتقد بودند که آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معنی­داری دارد.

از سه طریق شیشه تزئینی و آینه تزئینی  نتیجه تحقیق حاضر را توجیه کرد. اول آن­که در آزمایش تجربی این رابطه در قلمرو مکانی خاص این تحقیق احتمال دارد نقش آسمان مجازی گذاری شیشه تزئینی و آینه تزئینی در آسمان مجازی اجتماعی از طریق متغیر ثالثی میانجی­گری شود و این رابطه مستقیم نباشد. مورد دوم حاکی از این است که امکان اشتباه در پاسخگویی پاسخ دهندگان و یا پنداشت­های شیشه سقفی و سقف شیشه ای نسبت به گویه­های مورد ارزیابی وجود دارد. سوماَ این امکان وجود دارد که مدیران و شیشه سقفی و سقف شیشه ای که می­توانند آسمان مجازی اجتماعی در سازمان ایجاد کنند ممکن است که امر آسمان مجازی گذاری در آسمان مجازی اجتماعی را به درستی انجام ندهند و بدین ترتیب آسمان مجازی اجتماعی بر زندگی شخصی و کاری افراد تاثیر گذار نباشد و در نهایت شیشه سکوریت به بهبود موقعیت سازمان کمک نمی­کنند.