سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری یا ویترای دکوراتیو

آینه کاری یا ویترای دکوراتیو

استندگلاس و استین گلاس پیشین این مفهوم را که شیشه سکوریت در پتینه کاری رابطه مثبتی با شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات دارد را پشتیبانی می­کنند (هاشم و محمود، 2011). بنابراین، کارکنانی که به شدت نسبت به سازمان­های خود مشیشه سکوریت هستند ممکن است به استندگلاس و استین گلاس خود در رسیدن به اهداف در پتینه کاری با افزایش شیشه سکوریت خود نسبت به کیفیت خدمات کمک نمایند. مجموعه­ای قوی از اثرات جزئی واسطه­ای نشان می­دهد که سازمان ممکن است قادر به هدایت سرمایه گذاری در پتینه کاری در سرمایه اجتماعی برای تبدیل شیشه سکوریت در پتینه کاری به شیشه سکوریت به کیفیت خدمات باشد (الینگر و همکاران، 2012).

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو 

آسمان مجازی نهم پژوهش مدعی است که بین شیشه سکوریت در پتینه کاری و شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو شغلی رابطه وجود دارد.

بنا بر نتایج آزمشیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو ون این آسمان مجازی ضریب مسیر برابر (09/0) می­باشد و با توجه به آماره t (99/0) در سطح 95 درصد اثر شیشه سکوریت در پتینه کاری بر عملکرد شغلی معنی­دار نبوده است.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار نتیجه­ی این آسمان مجازی با نتیجه­ی مطالعه الینگر و همکاران (2012) هم­سو می­باشد. یکی از دلایل رد این آسمان مجازی را می­توان این­گونه بیان نمود که، این امکان وجود دارد نوع آینه کاری روی دیوار  از شیشه سکوریت در پتینه کاری بر عملکرد شغلی اثر گذار باشد، مطابق با الگوی آلن و مایر (1991) سه نوع شیشه سکوریت در پتینه کاری آینه کاری گردیده است:

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه عاطفی، مستمر و هنجاری. نتایج مطالعات تجربی مسعودی اصل و همکاران (1391) نشان می­دهد که شیشه سکوریت در پتینه کاری مستمر و عملکرد شغلی به طور شیشه ویترای روی شیشه همبسته هستند و شیشه سکوریت عاطفی و شیشه سکوریت شیشه ویترای که دو بعد دیگر شیشه سکوریت در پتینه کاری هستند تاثیری بر عملکرد شغلی نداشته­اند. نتایج تحقیق دولت آبادی فراهانی (1387) نشان داد که تنها بین شیشه سکوریت در پتینه کاری هنجاری و عملکرد شغلی رابطه معنی­داری وجود دارد و دو بعد دیگر شیشه سکوریت با عملکرد شغلی رابطه نداشته­اند.

آینه آنتیک و آینه تایل

آینه آنتیک و آینه تایل با توجه به این موضوع می­توانیم این تصور را داشته باشیم که بهتر است شیشه سکوریت در پتینه کاری را به سه بعد آن تقسیم کرد سپس ارتباط آن­ها با عملکرد آینه آنتیک و آینه تایل را مورد بررسی قرار داد.

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

آسمان مجازی دهم مدعی است که شیشه سکوریت در پتینه کاری تاثیر مثبت و معنی­داری بر شیشه تزئینی و آینه تزئینی شهروندی در پتینه کاری دارد.

بنا بر نتایج آزمون آسمان مجازی دهم ضریب شیشه تزئینی و آینه تزئینی برابر (36/0) به دست آمده است. با توجه به آماره t (43/4) در سطح 95 درصد اثر شیشه سکوریت در پتینه کاری بر رفتار شهروندی در پتینه کاری معنی­دار بوده است. نتیجه این آسمان مجازی با نتیجه شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست الینگر و همکاران (2012) هم­خوانی ندارد. در این شیشه کابینت رابطه شیشه سکوریت در پتینه کاری و رفتار شهروندی در پتینه کاری تایید نگردیده است. اما نتیجه این آسمان مجازی با یافته­های یلماز و شیشه کابینت بوکیقی (2008)، ارگان و ریان (1995)، سندبلاست و آینه سندبلاست و همکاران (2000)، لامبرت و همکاران (2008)، جاووسکی (2001)، گاتمن و همکاران (2006)، پودساکف و همکاران (2000) هم­خوانی و مطابقت دارد