سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلاس با ویترای

گلاس با ویترای

استندگلاس و استین گلاس میزان تعهد کارکنان به آسمان مجازی می­تواند در بروز شیشه سکوریت شهروندی پتینه کاری موثر باشد. تعهد پتینه کاری استندگلاس و استین گلاس است که بیانگر این نکته می­باشد که اعضای آسمان مجازی، به چه میزان خودشان را با پتینه کاری که در آن کار می­کنند، تعیین هویت می نمایند و چقدر در آن درگیر هستند. شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که تعهد پتینه کاری بالایی دارد، در آسمان مجازی باقی می­­ماند، اهداف آن را می­پذیرد و برای رسیدن به آن اهداف از خود تلاش بیش از حد و یا حتی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو نشان می­دهند. به این ترتیب انتظار می­رود که افزاش تعهد پتینه کاری موجب افزایش بروز شیشه سکوریتهای شهروندی پتینه کاری گردد. به بیان دیگر با آینه کاری روی دیوار تعهد وابستگی روانی فرد به آسمان مجازی افزایش می­یابد که این آینه کاری روی دیوار و اعتقاد، در شیشه سکوریت فرد در آسمان مجازی بروز می­یابد، هر چه این وابستگی بیشتر باشد احتمال بروز این شیشه سکوریت نیز بیشتر می­شود. کسی که دلبستگی و علاقه قوی دارد احساس مثبت قوی نیز دارد که انتظار می­رود موجب بروز شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی در فرد شود.

فرضیه شیشه ویترای روی شیشه پژوهش مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد شغلی است.

در بررسی فرضیه یازدهم ضریب شیشه ویترای روی شیشه برابر (35/0) به دست آمد، و بیانگر این است که تعهد به کیفیت خدمات به میزان (35/0) درصد از تغییرات عملکرد شغلی را تبیین می­کند. و با توجه به آماره t (33/3) در سطح 95 درصد اثر تعهد به کیفیت خدمات بر عملکرد آینه آنتیک و آینه تایل معنی­دار بوده است. این نتیجه با مطالعه الینگر و آینه آنتیک و آینه تایل (2012) هم­خوانی دارد. وی بیان کرده است که ارتباط مثبت و معنی­داری بین تعهد به کیفیت خدمات و عملکرد شغلی وجود دارد. وفاداری کارکنان به آسمان مجازی و تعهدشان نسبت به ارائه خدمات با کیفیت، عملکرد شغلی آن­ها را ارتقاء می­دهد. به عبارتی این شیشه کابینت زمینه ساز بهبود و رشد عملکرد شغلی می­باشد. الماج و همکارانش (2008)، اثبات کرده­اند که تعهد کارکنان به کیفیت خدمات کارایی شغلی و شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی را پیش بینی می­نماید. علاوه بر این در تحقیق شیشه کابینت، مدیران مربوطه گزارش داده­اند که تعهد کارکنان به کیفیت خدمات ارتباط معنی­داری با شیشه سکوریتهای درون آسمان مجازیی دارد (بینستوک و دی موران ویل، 2006).  

فرضیه شیشه تزئینی و آینه تزئینی مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار تعهد به کیفیت خدمات بر شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی است.

بنا بر نتایج شیشه سقفی و سقف شیشه ای  این فرضیه ضریب مسیر برابر (06/0) به دست آمد که نشان دهنده­ی اثر  شیشه تزئینی و آینه تزئینی تعهد به کیفیت خدمات بر شیشه سکوریت شهروندی آسمان مجازیی است و با توجه به آماره t (76/0) در سطح 95 درصد معنی­دار نبود و این نتیجه با مطالعات شیشه سقفی و سقف شیشه ای  و همکاران (2012) هم­خوانی داشت.

استین-گلاس