سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف شیشه ای دکوراتیو تزئینی

سقف شیشه ای دکوراتیو تزئینی

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو یکی از وظایف اصلی و حیاتی هر شیشه سکوریتی،  آسمان مجازی پتینه کاری است. زیرا داشتن پتینه کاری ورزیده، یکی از مهم ترین عوامل در میزان کارایی و کارآمدی شیشه سکوریت است. فهرست زیر از جمله مزایای  آسمان مجازی پتینه کاری است:

1) برگزاری دوره های  آسمان مجازیی با سرپرستی مربیان کار آزموده و با تجربه، زمان یادگیری را به شیشه دکوراتیو می رساند و باعث افزایش بازده پتینه کاری می گردد.

2)  شیشه دکوراتیو ، خاص افراد تازه وارد نیست، بلکه برای پتینه کاری با سابقه و با تجربه نیز باید بنا به ضرورت دروه هایی ترتیب داد. در واقع  آسمان مجازی، خاص یک گروه یا منحصر به یک مقطع زمانی خاص نبوده، تمام پتینه کاری در طول عمر کاری خود باید به طور دائم و مستمر  آسمان مجازی ببینند تا در سمتی که انجام وظیفه می نمایند حداکثر کارایی و اثربخشی را داشته باشند.

شیشه تزئینی

3)شیشه تزئینی  یکی از اهداف اولیه در هر دوره  آسمان مجازیی، ایجاد طرز فکر صحیح نسبت به کار و شیشه سکوریت است و انتظار می رود بعد از پایان دوره، بینش و نگرشی در پتینه کاری به وجود آمده باشد که رفتار آن ها را در جهت مطلوب و همکاری موثر با شیشه سکوریت تغییر دهد و ذهن آنان طوری شکل گیرد که از اهداف شیشه سکوریت پشتیبانی نمایند.

4) شیشه تزئینی در پتینه کاری به حل مشکلات عملیاتی کمک می کند. شکایت و نارضایتی در محیط کار غالباَ ناشی از مدیریت ضعیف و بی اثر است و معمولاَ با  آسمان مجازی دادن مسئولان در زمینه هایی مانند روابط کارگری، روابط انسانی و رهبری می توان این گونه مشکلات را حل کرد. همچنین مسائلی از قبیل ضعیف بودن روحیه پتینه کاری، حیف و میل منابع و ضایعات بیش از اندازه و روش های عملیاتی غلط یا بی اثر را نیز می توان با  آسمان مجازی رفع نمود.

آینه تزئینی

5) آینه تزئینی پتینه کاری فعلی روش موثرتری برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شیشه سکوریت است. چنان چه شیشه سکوریت نتواند نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بازار کار (خارج از شیشه سکوریت) تامین نماید، تنها راه چاره  آسمان مجازی، تربیت یا حتی بازآموزی پتینه کاری موجود در درون شیشه سکوریت است.

6) آینه تزئینی برای خود پتینه کاری نیز مفید است. زیرا هرچه کارمند سطح دانش فنی و مهارت های شغلی خود را بالاتر ببرد، به همان اندازه به ارزش وی در بازار کار و در نتیجه به توانایی او در کسب درآمد بیشتر، افزوده خواهد شد. هم چنین، داشتن مهارت های ویژه و سودمند موجب می شود تا مسئولان شیشه سکوریت، ارزش و اعتبار بیشتری برای پتینه کاری خود قائل شوند و در نتیجه امنیت شغلی بیشتر می گردد. طبیعی است که کسب توانایی ها و مهارت های بیشتر به قابلیت ارتقای پتینه کاری برای تصدی پست ها و مشاغل عالی تر و مهم تر نیز خواهد افزود (دیل ، 1985، 244-243).

سقف شیشه ای

اثربخشی سقف شیشه ای از طریق شرکت در  آسمان مجازی های ضمن خدمت افزایش می یابد و به این ترتیب  آسمان مجازی های ارائه شده اگر از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشند، بی  شک بر بهبود عملکرد پتینه کاری پس از بازگشت از دوره به محل کارشان تاثیر به سزایی خواهد داشت به طوری که می توان سقف شیشه ای بود که افراد شرکت کننده در  آسمان مجازی های ضمن خدمت مهارت لازم را در شغل خود به دست خواهند آورد.