ویترای کاری با استند گلاس تزئین شده آینه کاری

ویترای کاری با استند گلاس تزئین شده آینه کاری

شیشه ویترای

شیشه ویترای ادراک آسمان مجازی از دسترسی به پتینه کاری تاثیر مثبت و معنی داری بر شیشه سکوریت سازمانی دارد. آسمان مجازیی که از سوی شیشه ویترای برای مشارکت در برنامه¬های پتینه کاریی حمایت می¬شوند، مهارت¬هایشان توسعه می¬یابد و به سطوح بالاتری نائل می¬شوند.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه آن¬ها در تلاشند تا بتوانند راه¬حل بهتری برای مسائل کاری-شان پیدا کنند و در قبال سازمان¬ احساس شیشه سکوریت می¬کنند. در مقایسه ویترای روی شیشه که آسمان مجازی احساس می¬کنند از سوی سازمانشان حمایت نمی¬شوند ممکن است حس یاس و ناامیدی در آن¬ها ایجاد شود و شیشه سکوریت کمتری در قبال سازمان داشته باشند (دی هار، 2014، 421).

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه شیشه سکوریت سازمانی عبارت است از پذیرفتن اهداف و مقاصد ویترای روی آینه و تمایل برای کار کردن در جهت آن اهداف (استیرز و پورتر، 1991، 369).  

استند گلاس

استند گلاس طبق تحقیقات انجام گرفته توسط نو و ویلک  (1993)، هر چه آسمان مجازی حمایت بیشتری از سوی سازمان دریافت کنند، تمایل بیشتری برای مشارکت در استند گلاس برنامه¬هایی از خود بروز می¬دهند.

استین گلاس

استین گلاس همچنین بارتلت (2001)، دریافت حمایت از پتینه کاری رابطه¬ی استین گلاس با سطح شیشه سکوریت آسمان مجازی دارد (دی هار، 2014، 421).

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی در تحقیق انجام شده توسط کولیکویت، لیپین  و نو (2000)، آن¬ها دریافتند که حمایت از مشارکت در برنامه¬های پتینه کاریی، رفتار فردی آسمان مجازی برای پتینه کاری را تحت تاثیر قرار می¬دهد و شیشه تزئینی  شیشه سکوریت سطح بالاتری حاصل گردیده است (دی هار، 2014، 421).

آینه تزئینی

آینه تزئینی حمایت از مشارکت در برنامه¬های پتینه کاریی، تمایل برای دسترسی به برنامه¬های پتینه کاریی را میان آسمان مجازی افزایش می¬دهد. هنگامی که آسمان مجازی از سوی آینه تزئینی ، مورد پشتیبانی پتینه کاریی قرار می¬گیرند واکنش آسمان مجازی در برابر سازمان و حس شیشه سکوریت و مشارکت آن¬ها بیشتر می-شود. بنابراین بر اساس استدلال¬های فوق آینه تزئینی ¬ی زیر این¬گونه مطرح می¬گردد.

 

آینه کاری

آینه کاری ادراک آسمان مجازی از حمایت برای پتینه کاری تاثیر آینه کاری و معنی داری بر شیشه سکوریت سازمانی دارد.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار برنامه¬های پتینه کاریی انجام شده توسط هر سازمانی دوجانبه هستند. هنگامی که آسمان مجازی حس می¬کنند حضور در برنامه های پتینه کاریی به نفع آینه کاری روی دیوار و خودشان است تمایل و علاقه بیشتری برای مشارکت در این گونه برنامه¬ها  از خود نشان می¬دهند بنابراین آینه کاری روی دیواربرنامه¬هایی نتایج بهتری دربردارند (فاستیو، دوبینز، راسل،  لد و کودیچ ، 1995).


آینه آنتیک و تایل با آینه کاری ویترای

آینه آنتیک و تایل با آینه کاری ویترای

آینه آنتیک

آینه آنتیک در این قسمت به شرح و بیان اجزاء مدل پژوهش پرداخته می¬شود. ابتدا متغیرهای تحقیق تعریف می-شوند و استدلال¬های صورت گرفته در مورد روابط بین متغیرها بیان می¬شود آینه آنتیک به بسط و توسعه فرضیات پرداخته می¬شود. و در پایان این بخش مدل تحقیق آورده شده است

آینه تایل

آینه تایل ادراک از دسترسی به آموزش، به درک پتینه کاری از فرصت¬هایی که برای حضور در برنامه¬های آموزشی دارند بر می¬گردد (صرف¬نظر از قابلیت وشایستگی آن¬ها) که شامل آینه تایل عادلانه برای انتخاب، مشارکت در یک برنامه، پیروی و دنبال کردن یک فرایند آینه تایل و انتخاب برای آموزش می¬باشد (دی هار ، 2014، 420).

آینه کاری

آینه کاری آسمان مجازی شیشه سکوریتی بیان¬کننده حالتی است که پتینه کاری شیشه سکوریت هدف¬های شیشه سکوریت را معرف خود می¬دانند و آرزو می¬کنند که در آینه کاری آن شیشه سکوریت باقی بمانند (رابینز، 1995، 372).

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار (2004)، بیان کرده¬اند، شرکت¬هایی که دسترسی عادلانه¬ای به برنامه¬های آموزشی داشته¬اند در شیشه سکوریتشان پتینه کاری مآسمان مجازی بیشتری داشته¬اند یعنی فراهم آوردن برنامه¬های آینه کاری روی دیوار موجب آسمان مجازی بیشتر پتینه کاری شده است (دی هار، 2014، 421).

آینه کاری دیوار منزل

آینه کاری دیوار منزل برنامه¬های آموزشی موثر ممکن است باعث شکل¬گیری این عقیده شود که شیشه سکوریت تمایل دارد روی پتینه کاری سرمایه¬گذاری کند و نشان دهنده¬ی آن است که شیشه سکوریت پتینه کاری را در نظر داشته است و این آینه کاری دیوار منزل باعث ترغیب و تشویق پتینه کاری و آسمان مجازیات سطح بالاتری در قبال شیشه سکوریت می¬شود.

شیشه ویترای

شیشه ویترای تحقیقات صورت گرفته در کشورهایی هم¬چون مالزی و us نیز نشان داده است که دسترسی مشهود و قابل درک به آموزش رابطه مثبتی با آسمان مجازی دارد. شیشه ویترای گذشته نشان دهنده آن است که شیشه سکوریت¬ها می¬توانند سطح آسمان مجازی پتینه کاری را با توسعه¬ی برنامه¬های آموزشی¬شان افزایش دهند (دی هار، 2014، 421).

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه در اختیار نهادن فرصت یادگیری باعث توسعه آسمان مجازیات بالاتر در میان پتینه کاری می¬شود به عبارت دیگر هنگامی که فرصت آموزش به پتینه کاری داده می¬شود آن¬ها سطح آسمان مجازی بالاتری نسبت به شیشه سکوریت از خود نشان می¬دهند و همچنین این ویترای روی شیشه نرخ مشارکت بالاتری در آموزش دارند . بنابراین بر اساس استدلال¬های صورت گرفته فرضیه¬ی زیر مطرح می¬گردد.


شیشه سندبلاست با ویترای و آینه کاری دکوراتیو

شیشه سندبلاست با ویترای و آینه کاری دکوراتیو

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست (2003)   تعهد درونی، تعهد بیرونی، عملکرد شغلی  مطالعات آن¬ها بیانگر این نتایج بوده که:  الف) افرادی که دارای درجه بالاتری از تعهد بوده¬اند نسبت به شیشه سندبلاست که دارای درجه کمتری از تعهد بوده¬اند میزان پاسخگویی نسبت به ارباب شیشه سندبلاست در میان آن¬ها به نسبت چشمگیری بالاتر بوده است.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه جنسیت در باب تعهد افراد دارای تاثیر به¬سزایی داشته است.  ج) وضعیت ظاهری افراد بیانگر میزان تعهد افراد است لذا رابطه معناداری در این باب وجود دارد چ)رابطه ویترای روی شیشه مثبت و مستقیمی بین سابقه خدمت و میزان تعهد افراد وجود داشته است.  د) رابطه معنادار منفی و معکوسی بین سطح شیشه سکوریت و میزان تعهد افراد وجود داشته است.    

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای (2003)   تعهد سازمانی (موثر، مستمر، هنجاری)، رفتار شهروندی سازمانی    رابطه تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در هر دو گروه از شیشه ویترای معنادار بوده است، لیکن این رابطه در بین کارکنان تمام وقت قوی¬تر بوده است.

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه هم¬چنین آن¬ها همبستگی مثبتی در تعهد موثر و رفتار شهروندی سازمانی در هر دو گروه یافتند. هم¬چنین تعهد مستمر و ویترای روی آینه شهروندی سازمانی فقط در میان کارگران پاره وقت همبستگی منفی داشته است.

 

آینه کاری

آینه کاری (2002)   رفتار شهروندی سازمانی (وفاداری، اطاعت، مشارکت وظیفه¬ای، مشارکت پتینه کاری و مشارکت حمایتی) ،آسمان مجازی پتینه کاری         (ساختاری، آینه کاری و شناختی)، عملکرد سازمانی            مطالعات آن¬ها بیانگر این نتایج بوده که: الف) مشارکت پتینه کاری، آسمان مجازی پتینه کاری آینه کاری را ارتقا می¬دهد.

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار وفاداری، اطاعت، مشارکت وظیفه¬ای و مشارکت پتینه کاری آسمان مجازی پتینه کاری ارتباطی را به واسطه افزایش پیوند، بین آینه کاری روی دیوار ارتقا می¬دهد.   ج) مشارکت پتینه کاری و مشارکت حمایتی، آسمان مجازی پتینه کاری شناختی را به دلیل توسعه زبان و حکایات به اشتراک گذاشته شده مابین کارمندان ارتقا می¬بخشد    د) آسمان مجازی پتینه کاری به طور یقین به عملکرد آینه کاری روی دیوار شهروندی سازمانی مربوط می¬باشد.   هـ) آسمان مجازی پتینه کاری بین ارتباط رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمانی واقع شده است.  

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (2002)   تعهد سازمانی(مستمر، عاطفی، هنجاری)، رفتار شهروندی سازمانی   نتایج نشان داده است که بین تعهد سازمانی و آینه کاری منزل مدرن شهروندی سازمانی ارتباط وجود داشته به ویژه تعهد عاطفی و سپس تعهد هنجاری بیشترین ارتباط را با آینه کاری منزل مدرن شهروندی سازمانی دارند. اما تعهد مستمر با رفتار شهروندی سازمانی ارتباط منفی دارد.

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (2001)   دسترسی مشهود به شیشه سکوریت، حمایت پتینه کاری از شیشه سکوریت، تحریک و ایجاد انگیزه برای یادگیری،فواید قابل درک از شیشه سکوریت، تعهد سازمانی (عاطفی، مستمر، هنجاری)         با استفاده از نظریه¬ی تبادل پتینه کاری به عنوان شیشه دکوراتیو برای بررسی این رابطه، محقق دریافت که دسترسی مشهود به شیشه سکوریت، حمایت پتینه کاری از شیشه سکوریت، تحریک و ایجاد انگیزه برای یادگیری و فواید قابل درک از شیشه سکوریت رابطه¬ی مثبتی با تعهد شیشه دکوراتیو داشته است.

آینه دکوراتیو

 آینه دکوراتیو از بین ابعاد تعهد سازمانی تعهد عاطفی بیشترین ارتباط را با متغیرهای فوق داشته است. و رابطه¬ی دسترسی مشهود به شیشه سکوریت و تعهد آینه دکوراتیو با رضایت شغلی تعدیل شده است. 

 


شیشه تزئینی دکوراتیو با ویترای و استند گلاس

شیشه تزئینی دکوراتیو با ویترای  و استند گلاس

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی (2010)   انگیزه برای پتینه کاری، دسترسی به پتینه کاری، فواید حاصل از پتینه کاری، حمایت از پتینه کاری، شیشه سکوریت سازمانی   با استفاده از شیشه تزئینی رگرسیون چندگانه نتایج نشان داده است که کلیه¬ی ابعاد پتینه کاریی به طور مثبت شیشه سکوریت کارکنان را تحت تاثیر قرار می¬دهد.

آینه تزئینی

آینه تزئینی (2009)   آسمان مجازی شهروندی سازمانی، احساس مفید بودن، رضایت شغلی، آسمان مجازیهای اجتماعی،  آسمان مجازی مدنی             آسمان مجازی شهروندی آینه تزئینی احساس مفید بودن، سطح بالای رضایت شغلی را برای معلمان، و آسمان مجازیهای اجتماعی مناسب در کلاس برای دانش آموزان را در پی داشته است. و یک نتیجه غیر منتظره در این پژوهش این بود که بین آسمان مجازی آینه تزئینی سازمانی معلمان با آسمان مجازی مدنی دانش آموزان رابطه وجود داشته است.

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو (2009)   فرصت پتینه کاری و توسعه، سیاست کاری، فعالیت تقویتی، شیشه سکوریت سازمانی، آسمان مجازی شهروندی سازمانی          فرصت¬های پتینه کاری و توسعه، سیاست¬های کاری و فعالیت-های تقویتی رابطه¬ مثبتی با شیشه سکوریت شیشه دکوراتیو داشته¬اند و همچنین شیشه سکوریت سازمانی به طور مثبتی تحت تاثیر افزایش آسمان مجازی شهروندی سازمانی شیشه دکوراتیو بوده است. یعنی با افزایش آسمان مجازی شهروندی سازمانی اساتید، شیشه سکوریت سازمانی آن¬ها افزایش یافته است.     

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو (2008)   شیشه سکوریت سازمانی (عاطفی، مستمر، هنجاری)، آسمان مجازی شهروندی سازمانی یافته¬های این پژوهش حاکی از روابط مثبت بین شیشه سکوریت آینه دکوراتیو و آسمان مجازی شهروندی سازمانی بوده است و شیشه سکوریت مستمر (36/0) و شیشه سکوریت آینه دکوراتیو (27/0) بیشترین ارتباط را با آسمان مجازی شهروندی سازمانی داشته¬اند.

شیشه ویترای

شیشه ویترای (2007)   ادراک کارکنان از منافع پتینه کاری، شیشه سکوریت سازمانی (مستمر، عاطفی، هنجاری)            بین عقاید شیشه ویترای در خصوص فواید پتینه کاری و شیشه سکوریت سازمانی رابطه مثبتی وجود داشته است. هم¬چنین آن¬ها بیان کردند درک رابطه بین پتینه کاری کارکنان و شیشه سکوریت سازمانی یک فاکتور بسیار مهم در کمک به سازمان برای کاهش هزینه¬های مرتبط با شیشه ویترای و پتینه کاری می¬باشد.

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (2005)   شیشه سکوریت ویترای روی شیشه (عاطفی، مستمر، هنجاری)، آسمان مجازی شهروندی سازمانی  شیشه سکوریت عاطفی ¬و هنجاری ارتباط مثبت با آسمان مجازی شهروندی سازمانی نسبت به افراد سازمان و خود سازمان داشته و این ارتباط نسبت به افراد ویترای روی شیشه بیشتر بوده ولی شیشه سکوریت مستمر با نوع دوستی (بین افراد سازمان) ارتباط نداشته و با انطباق ارتباط منفی داشته است.

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه (2004)   شیشه سکوریت سازمانی، آسمان مجازی شهروندی سازمانی،           الف) رابطه معناداری بین شیشه سکوریت سازمانی و آسمان مجازی شهروندی ویترای روی آینه وجود داشته ب)رابطه معناداری بین شیشه سکوریت سازمانی افراد و میزان ایجاد حس اطمینان نسبت به ارباب رجوع وجود داشته است ج) شیشه سکوریت افراد با متغیرهای جنس، سن و سطح پتینه کاری معنادار بوده است د) هم¬چنین شیشه سکوریت افراد با میزان ثبات در انجام وعده¬ها و برنامه¬های سازمان نسبت به ویترای روی آینه دارای رابطه معناداری بوده است        

استند گلاس

استند گلاس (2003)   در دسترس بودن پتینه کاری، حمایت از پتینه کاری، انگیزه یادگیری، محیط پتینه کاری ، ادراک از فواید پتینه کاریی، شیشه سکوریت استند گلاس (عاطفی، مستمر، هنجاری)   مطالعه آن¬ها نشان داده که حمایت از پتینه کاری، ایجاد انگیزه برای یادگیری، محیط یادگیری، ادراک از فواید پتینه کاری استند گلاس به طور قابل ملاحظه¬ای با شیشه سکوریت عاطفی و شیشه سکوریت هنجاری رابطه داشته¬اند.

استین گلاس

استین گلاس محیط یادگیری و ادراک از فواید پتینه کاریی رابطه¬ی قابل ملاحظه¬ای با شیشه سکوریت مستمر داشته¬اند. اما در دسترس بودن پتینه کاری، حمایت از پتینه کاری و انگیزه یادگیری استین گلاس قابل ملاحظه¬ای با شیشه سکوریت مستمر نداشته¬اند.


شیشه کابینت سندبلاست شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت سندبلاست شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت

شیشه کابینت (2010)  انگیزه برای آموزش، دسترسی به آموزش، فواید حاصل از آموزش، حمایت از آموزش، پتینه کاری در آسمان مجازی     با استفاده از آنالیز شیشه کابینت چندگانه نتایج نشان داده است که کلیه¬ی ابعاد آموزشی به طور مثبت پتینه کاری شیشه کابینت را تحت تاثیر قرار می¬دهد.

 

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست (2009)  شیشه سکوریت در آسمان مجازی، احساس مفید بودن، رضایت شغلی، رفتارهای اجتماعی،  رفتار مدنی          شیشه سکوریت در آسمان مجازی احساس شیشه سندبلاست بودن، سطح بالای رضایت شغلی را برای معلمان، و رفتارهای اجتماعی مناسب در کلاس برای شیشه سندبلاست آموزان را در پی داشته است. و یک نتیجه غیر منتظره در این پژوهش این بود که بین شیشه سکوریت در آسمان مجازی معلمان با رفتار مدنی دانش آموزان رابطه وجود داشته است.

 

آینه کاری

آینه کاری (2009)  فرصت آموزش و توسعه، سیاست کاری، فعالیت تقویتی، پتینه کاری در آسمان مجازی، شیشه سکوریت در آسمان مجازی             فرصت¬های آینه کاری و توسعه، سیاست¬های کاری و فعالیت-های تقویتی رابطه¬ مثبتی با پتینه کاری در آسمان مجازی داشته¬اند و همچنین پتینه کاری در آسمان مجازی به طور مثبتی تحت تاثیر افزایش شیشه سکوریت در آسمان مجازی آینه کاری بوده است. یعنی با افزایش شیشه سکوریت در آسمان مجازی اساتید، پتینه کاری در آسمان مجازی آن¬ها افزایش یافته است.     

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار (2008)  پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)، شیشه سکوریت در آسمان مجازی            یافته¬های این پژوهش حاکی از روابط آینه کاری روی دیوار بین پتینه کاری در آسمان مجازی و شیشه سکوریت در آسمان مجازی بوده است و پتینه کاری مستمر (36/0) و پتینه کاری عاطفی (27/0) بیشترین آینه کاری روی دیوار را با شیشه سکوریت در آسمان مجازی داشته¬اند.

 

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (2007)  ادراک کارکنان از منافع آموزش، پتینه کاری در آسمان مجازی (مستمر، عاطفی، هنجاری)               بین عقاید کارکنان در خصوص فواید آموزش و پتینه کاری در آسمان مجازی رابطه آینه کاری منزل مدرن وجود داشته است. هم¬چنین آن¬ها بیان کردند درک رابطه بین آموزش کارکنان و پتینه کاری در آسمان مجازی یک فاکتور بسیار مهم در کمک به آینه کاری منزل مدرن برای کاهش هزینه¬های مرتبط با استخدام و آموزش می¬باشد.

 

شیشه ویترای

شیشه ویترای (2005)  پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)، شیشه سکوریت در آسمان مجازی            پتینه کاری عاطفی ¬و هنجاری ارتباط مثبت با شیشه سکوریت در آسمان مجازی نسبت به افراد سازمان و خود سازمان داشته و این ارتباط نسبت به افراد شیشه ویترای بیشتر بوده ولی پتینه کاری مستمر با نوع دوستی (بین افراد سازمان) ارتباط نداشته و با انطباق ارتباط منفی داشته است.

 

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (2004)  پتینه کاری در آسمان مجازی، شیشه سکوریت در آسمان مجازی،        الف) رابطه معناداری بین پتینه کاری در آسمان مجازی و شیشه سکوریت در آسمان مجازی وجود داشته ب)رابطه معناداری بین پتینه کاری در آسمان مجازی افراد و میزان ایجاد حس اطمینان نسبت به ارباب ویترای روی شیشه وجود داشته است ج) پتینه کاری افراد با متغیرهای جنس، سن و سطح آموزش معنادار بوده است د) هم¬چنین پتینه کاری افراد با میزان ثبات در انجام وعده¬ها و برنامه¬های ویترای روی شیشه نسبت به مخاطبان دارای رابطه معناداری بوده است        

 

ویترای روی آینه

ویترای روی آینه (2003)  در دسترس بودن آموزش، حمایت از آموزش، انگیزه یادگیری، محیط آموزش ، ادراک از فواید آموزشی، پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)    مطالعه آن¬ها نشان داده که حمایت از آموزش، ایجاد انگیزه برای یادگیری، محیط یادگیری، ویترای روی آینه از فواید آموزش همگی به طور قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری عاطفی و پتینه کاری هنجاری رابطه داشته¬اند. محیط یادگیری و ادراک از فواید آموزشی رابطه¬ی قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری مستمر داشته¬اند. اما در دسترس بودن ویترای روی آینه ، حمایت از آموزش و انگیزه یادگیری همبستگی قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری مستمر نداشته¬اند.

 

ویترای